קלטת 60 - חשבון צעיר - חלק ב
ניתן לצפיה דיסק 45 + תמלול!
אח"כ אומרים לו תשמע ילד נחמד, ילד בן 11 יהודי, תפתח את הקלטת ותשמע האזן לסורה טלפתיחה, תשמע את הפתיחה של הקוראן והילד מקשיב לקלטת ושומע פרקים ראשונים בקוראן, ילד יהודי יכול להיות הבן של אחד מכם בבית ספר יהודי לומד את הקוראן במסווה של לימוד כתיבה וקריאה. אני עובר עוד כמה דפים ואני לא מאמין למראה עיני מה כתוב? העדות, מה זה העדות? אמרה זו השהדה מורכבת משתי עדויות, מלווה את המוסלם מיום היוולדו ועד יום מותו. די באמירת השהדה כדי לקבל את דת האיסלם, מי שאומר את השהדה פעמיים הרי זה קיבל עליו את דת האיסלם, והילד צריך להגיד פעמיים ולא רק שהוא צריך משמיעים לו קודם כל את המואזין אומר את זה, זה מהמסגד, אח"כ אומר לו ערבי את זה, אח"כ הקריינית אומרת לו חזור ושנן שנית, למה? שתהיה מוסלם כמו שצריך, בית ספר יהודי לא אחד, בארץ, ילדים בגיל 11 כשהם עוד לא ברי דעת וברי שפיטה כראוי וככה מחדירים להם את האיסלם, זה בסדר? מתאים לכם? שואל מתאים לכם? "לא" לא, בואו נשמע איך זה עובד, אם אפשר להפעיל את הקלטת הקלטת: "האזינו פעם נוספת לשהדה - העדות, האזין שנית וחזור אחרי הקרין" ובכן יהודים יקרים מי שרוצה לעבור לדת האיסלם זה ענינו הפרטי, מי שלא רוצה למה כופים את הילדים ללמוד כפיה חילונית את דת האיסלם בלי רצונם ובלי ידיעת הוריהם, אומרים שהדתיים עושים כפיה דתית אנחנו באים מסבירים, מי שרוצה בא מרצון מי שהולך הולך מרצון, אנחנו לא הכרחנו, לא נכנסנו למשרד החינוך ואמרנו חייבים כולם לחזור בתשובה לגדל פאות לגדל זקנים מעולם לא היה כזה דבר, הפוך יש כפיה חילונית כל הזמן לדעת על דתות אחרות ולא לדעת על יהדות אתם לא יודעים מה אני קראתי השבוע, הביאו לי ספרים איך מלמדים תנ"ך לבגרות, לא יאומן כי יסופר, בין אלה שמחווים דעתם על התנ"ך אחד מהם קוראים לו אחד העם, אחד העם היה כופר והוא כותב שלדעתו מ"ר היה חילוני וצריכים להבחן על זה בבגרות. כבר אמרה מורה אחת בבגרות לילד שענה לפי רש"י אמרה לו רש"י טעה במקום הזה, אתם צוחקים אבל הילדים שלכם לומדים שם, הילדים שלי לא לומדים שם ב"ה, הילדים שלי לומדים אצל היהודים כיהודים אבל יש בתי ספר שנקראים יהודים אבל לא מלמדים אותם יהדות. כשאני למדתי בבית ספר יהודי בתל אביב בתל נורדאו לא למדו אותי מעולם שיהודי צריך להתפלל שלוש תפילות, לא למדו אותי גם לא למדו אותי מה מבנה התפילה, אבל פה בספר ללימוד קריאה בערבית מלמדים כמה תפילות חייב המוסלם להתפלל, כמה מצוות יש להם, מה זה ירושלים באיסלם, מה זה כיפת הסלע, מה זה אבן השתיה, מה זה מסגד אל אקצה, מה זה הקוראן ובסוף מי שגמר ללמוד כתיבה וקריאה שואלים אותו שאלות בקריאה ובכתיבה, מה השאלות? הספר המקודש למוסלמים הוא? הוא צריך לענות, לא שואלים אותו איך כותבים בננה, איך אומרים תפוח שואלים אותו הספר המקודש למוסלמים הוא, מסגד אל אקצא נמצא איפה? כל מוסלם חייב להתפלל כך וכך, השהדה מהוה הכרה במי? הטוהר חג' מוענק לכל מוסלם, מהם חמשת היסודות באיסלם? ה' ירחם מה שקורה פה, עכשיו אני מבין למה יוצאים נגד המחזירים בתשובה והחוזרים בתשובה כי הם מגלים את האמת והם לא רוצים שידעו את האמת (הקהל מוחא כפים) הם לא רוצים שיהודים ידעו יהדות. למה אדם שמדבר על חזרה בתשובה נקרא מטיף? מה זה מטיף? למה אומרים שאנחנו מסיונרים? אני בא אומר ליהודי מה זה מצות התפילה זה נקרא מסיונר אז מי יגיד לך?
(03:39) הכפיה החילונית של משרד החינוך מקטע 18 :
הם לא רוצים שיהודים ידעו יהדות. למה אדם שמדבר על חזרה בתשובה נקרא מטיף? מה זה מטיף? למה אומרים שאנחנו מסיונרים? אני בא אומר ליהודי מה זה מצות התפילה זה נקרא מסיונר אז מי יגיד לך? הזמינו אותי למג"ב לתת דרשה נתתי דרשה שאלו את המפקד מג"ב אמרו לו אדון מפקד למה אתה לא מחית במדבר, קודם כל שתדעו כל מה שנכתב בעיתונים שקר אחד גדול. מתוך העיתונות: "מי שלא יחזור בתשובה ולא יקיים מצוות יימחה מעל פני האדמה" (ת"א) . "ההסתה גררה מאות הזמנות נוספות"... "זה קרה בירושלים, לא בטהרן, יום שני השבוע – 'מי שלא יחזור בתשובה'...". "בבסיס משמר הגבול, לעיני מאות חילים שהוזהרו: 'ימחה מעל פני האדמה' ". "חיילי מג"ב אולצו להשתתף בכנס חזרה בתשובה". הרב: הוצאתי את הקלטת שנקראת תנו גב למג"ב זו הקלטת המקורית שהיתה לפני חיילי מג"ב בירושלים דרך אגב אני עומד להיות מוזמן עוד פעם עוד מעט (הקהל מוחא כפים) על אפם וחמתם אבל הם כתבו כאילו אני הפחדתי את אנשי המג"ב איומים אני באתי בלי נשק הם היו עם נשק, איזה איומים? למה מפקד המג"ב לא אמר כלום? כי ההרצאה היתה עשר, לא היתה שום בעיה בהרצאה אבל הם לא רוצים שישמע התורה בשום מקום אז מפקד מג"ב אמר תגידו מה אתם רוצים הוזמן הרב לדבר על ימים נוראים לפני ר"ה אז על מה ידבר? חשבון? מתמטיקה? היסטוריה? על חרצופים? על חבורת הזבל מהטמבלויזיה? על מה ידבר? רב מזמינים לדבר דברי תורה. לא, רב אסור לו לדבר על יהדות, יהדות זה אסור שישמע בבסיסי צה"ל, אסור שישמע יהדות במשטרה, אסור! למה אסור? לכנסיות לוקחים את החיילים? כן, למסגדים לוקחים את החיילים? כן, גם את הילדים שלכם בבתי ספר לוקחים למסגדים, מנזרים וכנסיות אבל לישיבות לא לוקחים אותם. אם אתה מעריך את כל הדתות אתה אומר כולם בסדר, אוקי נתת להם להכנס לפה לפה לפה גם לפה, לא, יהדות לא, ר"ל זה כפיה חילונית ראסמי דרך משרד החינוך מכניסים את זה בורידים לילדים ואח"כ אתם רואים מהתחלת הערב שאלות של כפירה מסכנים לא יודעים. מי אמר כמה גיל העולם מי אמר שיש בורא לעולם מה היה לפני מה יהיה אחרי מה עם העבמי"ם מה עם הג'וקים, מה עם המקקים מה עם, מה קרה כולם שואלים שאלות מה אתה לא יהודי? אף פעם לא נתקלת ביהדות רק הערב? לא היה לך מקום לשאול רק כשהגעת לפה? למה בי"ס לא למדו אותך? מה המורה לתנ"ך לימד אותך? אחד העם? שמשה רבינו היה חילוני?
(02:07) כך מלמדים תנ"ך בבתיה"ס מקטע 19 :
מה קרה כולם שואלים שאלות מה אתה לא יהודי? אף פעם לא נתקלת ביהדות רק הערב? לא היה לך מקום לשאול רק כשהגעת לפה? למה בי"ס לא למדו אותך? מה המורה לתנ"ך לימד אותך? אחד העם? שמשה רבינו היה חילוני? על ירבעם בן נבט כתוב בחוברת הזאת שמלמדים לבגרות שירבעם בן נבט שחטא והחטיא את הרבים ועשה עגלים, עגלים כמו שעשו ישראל במדבר ונענשו, עגל עשה עגלים, מה כותבים במבחנים של הבגרות? שהוא היה הראשון שעשה רפורמה בעמ"י, הרפורמי הראשון, אז תכתבו לפחות אם הוא רפורמי שהתורה קוראה לו חוטא ומחטיא. בסדר, הוא היה רפורמי אבל מה זה רפורמי שווה חוטא ומחטיא אז איך אתם מכניסים היום רבנים ורבניות רפורמיות לבתי ספר? לי אסור לדבר בבית ספר חילוני, אסור, אני יהודי, אני אומר את התורה, אבל רבנית רפורמית מותר לה לבוא לתת הרצאה לפני ימים נוראים. המשך במקטע הבא!!!!!!!!!!
(04:05) תגובה יהודית לרבנית הרפורמית מקטע 20 :
כן, גם את הילדים שלכם בבתי ספר לוקחים למסגדים, מנזרים וכנסיות אבל לישיבות לא לוקחים אותם. אם אתה מעריך את כל הדתות אתה אומר כולם בסדר, אוקי נתת להם להכנס לפה לפה לפה גם לפה, לא, יהדות לא, ר"ל זה כפיה חילונית ראסמי דרך משרד החינוך מכניסים את זה בורידים לילדים ואח"כ אתם רואים מהתחלת הערב שאלות של כפירה מסכנים לא יודעים. מי אמר כמה גיל העולם מי אמר שיש בורא לעולם מה היה לפני מה יהיה אחרי מה עם העבמי"ם מה עם הג'וקים, מה עם המקקים מה עם, מה קרה כולם שואלים שאלות מה אתה לא יהודי? אף פעם לא נתקלת ביהדות רק הערב? לא היה לך מקום לשאול רק כשהגעת לפה? למה בי"ס לא למדו אותך? מה המורה לתנ"ך לימד אותך? אחד העם? שמשה רבינו היה חילוני? לי אסור לדבר בבית ספר חילוני, אסור, אני יהודי, אני אומר את התורה, אבל רבנית רפורמית מותר לה לבוא לתת הרצאה לפני ימים נוראים. בבית ספר ביפו הגיעה רבנית רפורמית שנה שעברה לבית ספר לתת להם דברי חזוק לקראת ר"ה. היא באה בפריצות שאין כדוגמתה, עמדה לפני התלמידים והיא אמרה להם בין הדברים יש לי קלטת ושכתוב של החומר שלה, בין הדברים היא אמרה לילדים כך: קולה של הרבנית הרפורמית בעת ההרצאה: "מ- א' אלול, כבר חודש לפני זה אנחנו מתחילים מה שנקרא 'לומר סליחות'. עכשיו הענין הזה של הסליחות, שוב פעם, אם אתה מגיע לבית הכנסת ואתה לוקח איזה טקסט ושר אותו והולך הביתה, אז מה עשית? אבל מה שאתה קורא צריך להשפיע עליך. לכן חלק מהחידושים של התנועות הליברליות ביהדות היו גם כן להחליף את הטקסטים. שאם אנשים קוראים טקסטים בשפה של ימי הביניים שהם לא מבינים בכלל מה הם קוראים אז מה המשמעות שהם באים לאיזה סליחות או משהו אם הם קוראים משהו שהם בכלל לא מבינים? אבל אם אנחנו נשים להם שמה טקסטים של תפילה או של סליחה של לאה גולדברג, או של מרטין בובר או של הוגי דעות ומשוררים מודרניים יותר, בשפה שלנו, אז הם יבינו מה קורה שם. מי אמר שפייטן שכתב תפילה בימי הביניים והטקסט שלו נכנס לסידור אז זה פחות... או זה יותר, סליחה, מה שאיזה טקסט תפילה נהדר שכתב אני יודעת מי, נתן אלטרמן מי אומר את זה? הרב: זה בסדר עפ"י משרד החינוך היא בסדר, היא נורמלית, היא רבנית היא תכנס היא תלמד את ילדי ישראל, אני לא. אתם מסכימים עם זה? כן או לא? לא לא שמעתי, עוד פעם, כן או לא? לא אז מה עושים? קודם כל אנחנו נעניש אותם, אנחנו מחליטים לבדוק את הספרים ואם הדברים הם כאלה אנחנו לא רוצים בית ספר כזה של יהודים, אנחנו רוצים בית ספר אמיתי של יהודים, נעביר את הילדים שלנו למוסדות של תורה שמורי ההוראה שלהם הם גדולי ישראל בכל הדורות (מחיאות כפים) אנחנו מאמינים ואנחנו מחזיקים ממ"ר, מיהושע בן נון, מרשב"י, מרבי מאיר בעל הנס, אנחנו מחזיקים מהרמב"ם ומרש"י, אנחנו מחזיקים מהאר"י הקדוש, אנחנו מחזיקים מגדולי תורה של עמ"י (הקהל מוחא כפים) ואנחנו לא מחזיקים לא משריד ולא משולי ולא מרובינשטיין ולא מחבריהם, ז"א אנחנו צריכים להחליט אם אנחנו רוצים שהילדים שלנו ילכו בדרך האמיתית של עמ"י האמיתי אין ברירה, הם לא רוצים לתת את היהדות כמו שהיא במקור אנחנו נעבור למקור ושם נזכה את הילדים שלנו לגדול בחינוך הטוב ביותר שיש היום בכל העולם כולו (מחיאות כפים) כן, בבקשה (
(06:59) "מדוע החרדים מחנכים לאלימות" מקטע 21 :
כן (לא שומעים את השאלה) היא רוצה לשאול האם דור המדבר זה הדור של היום, לא, דור המדבר היה נקרא דור דעה, דור דעה זה הוחטא ע"י הערב רב שהיו איתם. את יודעת מה מענין? יש מי שרוצה לעשות את ההשואה הזאת אחד הכתבים שמלכלכים כל הזמן שמספר מלותיו כמספר קללותיו כותב שאלה שבאים להרצאות שלי הם עדר, אז את לפי מה שהוא כותב מהעדר והוא אומר שאלה שקמים בסוף לשים ציציות וכיפות הם ערב רב, שמעת? הוא רוצה להשוות את זה אבל אני רוצה להגיד לך דבר אחד הדור הזה הוא דור חשוב ביותר אפי' שאנחנו רואים את כל הקלקול שיש מדוע? משום שמאז חורבן בית שני ועד היום לא היה דור כזה שהיו בו מאות אלפים של חוזרים בתשובה (מחיאות כפים, הקהל שר וטהר לבנו לעובדך באמת) כן, בבקשה רגע, רגע, שניה לפניך, כן. צריך לבדוק את זה ספיציפית, תשאיר את הטלפון שלך וב"נ נשתדל לבדוק. כן. מי פה רצה לשאול, בבקשה. השואל: אני אומר שאם אני אשלח את הילדים שלי לבית ספר דתי ילמדו אותו לזרוק אבנים או לרצוח על על דין רודף ולזרוק דיו על אנשים איפה דרך האמצע? הרב: אוקי, שאלה יפה תשאר עומד בבקשה שאני אענה לך איאוה, הוא שואל איפה לשלוח את הילדים, הוא מחפש דרך אמצע, יש לו בעיה גם עם הדתיים למה הם זורקים אבנים והם שופכים דיו והם גם מלמדים לרצוח מדין רודף הערה מהקהל: החילונים לא עושים את זה הרב: נכון חילונים לא עושים חס ושלום חס ושלום חס ושלום מה כל הרוצחים בבית סהר דתיים עם פאות כולם (הקהל מוחא כפים) כל הגנבים עם שטריימל (הקהל מוחא כפים) בטח! אולי יש דתי שזורק דיו אבל עד היום שמעתי שרק חילוני מזריק לאשתו נפט לתוך הורידים, אבל אני רוצה להבין דבר אחד, הרי אתה יודע שהציבור שאתה נמצא אצלו או איתו הוא הציבור הכי מקולקל שיש שהרי כל העיתונים מדברים עליכם חוץ מפעם ב שכתוב נתפס רב, נתפס דתי, נתפס ה... ועל זה עושים כתבות חמישה דפים השואל: אתם טוענים שאתם שיא השלמות הרב: נכון, למה הדבר דומה השואל: אתם מאמינים לתורה הרב: נכון השואל: אנחנו אין לנו דרך הרב: או, אתם אין לכם, עוד פעם תגיד אנחנו אין לנו דרך אתה צודק תגיד עוד פעם אנחנו אין לנו דרך, רגע, רגע, תעמוד אני אראה לך שאתה בצד שלי תיכף תראה אשה מהקהל אומרת: תגיד לו שהרב כדורי הגדיר אותנו... הרב: פעם אחת, פעם אחת פעם אחת היה אריה השואל: לא, פעם אחת תענה בצורה ישירה הרב: ישירה, אוקי ישירה תראה אם אנחנו סליחה, מה השם שלך? דודו, תקשיב דודו, דודו תקשיב, אם אני קיצוני בצד הזה והחילונים קיצונים בצד הזה אז אתה בעצם רוצה צד האמצע, נכון? אתה אצלי רואה שלילי ואצלהם אתה רואה שלילי כשהיחס הוא 99 על אחוז אז אתה רוצה באמצע, תקשיב אם אני הקיצוני הכי טוב ואצלי יש כאלה דברים אתה לא צריך להיות באמצע אתה צריך להיות יותר ממני חסיד בשביל שלא יהיה אצלך זורק דיו ואבנים וכו' אתה צריך להיות יותר חסיד ממני למה? כי החילונים זה בדאון, אנחנו שאומרים שאנחנו הכי טובים גם אנחנו יש לנו בעיה קצת, בשביל שאתה תהיה יותר טוב משנינו אתה צריך להיות יותר חרדי ממני בשביל לא באמצע, הפוך באמצע אתה קרוב אליהם, הבנת? אז יש לך רק דרך אחת להיות בצד שלי ולהיות יותר טוב ממני הרב: או, עכשיו בא אני אגיד לך, קודם כל הוא שואל שאלה יפה, הוא אומר איך אני אדע שהילדים שלי שלומדים בבית ספר החרדי הם לא ילמדו לזרוק אבנים אני צריך לשבת עם הילד כל הזמן בבית ספר? שאלה יפה אבל עד עכשיו תגיד לי כמה הורים יושבים עם הילדים שלהם בבית ספר חילוני יוצאים משם נרקומנים, מסוממים אלכוהוליסטים גנבים רוצחים כל העברות שבתורה ובחברה, יש הורים שיושבים שם? לא, רגע אבל אתה פתאום החלטת להיות חרדי אמיתי, לשבת ליד הילד, אז אני אגיד לך אפי' החילונים שכותבים בעיתון לא אומרים שכולם זורקים אבנים, הם רוצים להפיל את התיק על כולם אבל אתה יודע שיש רק חוג אחד בירושלים שזורק לפעמים אבנים, חוג אחד, חוג אחד, בבני ברק אף פעם לא שמעת שזורקים אבנים, נכון? בירושלים שמעת אז תשים את הילד בינתיים בבני ברק שמה לא זורקים אבנים (הקהל מוחא כפים)
(00:15) משל האריה מקטע 22 :
כן (שאלה לא ברורה) הא, אז שכחתי על האריה רק רגע על האריה, למה אתם רואים לפעמים כתבות בגדול ככה על חרדים בגדול נותנים להם הרבה כסף אתם יודעים כמה עולה דף בעיתון? 25, 30 אלף שקל או דולר תלוי באיזה יום, מה פתאום בחינם נותנים לדתיים פרסום אלא מה? זה כאותו משל ידוע היה פעם אחת אריה ונולדו לו שני גורים וכידוע לכם שהאריה הוא מלך היער אז הוא היה מרגיל את הילדים שלו עוד כשהיו קטנים גורים כל פעם כשהם גדלו כל יום על הבוקר היה אומר לילדים שלו תדעו לכם אתם אריות, אתם אריות כל בוקר אתם אריות, אריות אתה אריה אתה אתה אריה, אריה אריות אריה גדלו, התנפחו יום אחד שאלו את אבא למה אתה אומר אריות אריה למה? אמר להם אני אסביר לכם תדעו אפי' אם תראו פיל גדול או ג'ירפה תדעו שאתם אריה מה זה אריה? אתה טורף את כולם אף אחד לא יכול עליך, אמרו לו טוב, מה יוצא לנו מזה? אמר להם תשמעו יש בקצה היער יש שמה עיר, עיר זה של אנשים, אנשים זה כאלה שהולכים על שתים לא על ארבע, אין להם זנב הם הולכים על שתים, אלה אם אוכלים אחד כזה טעים טעים אמרו לו כן אבא איזה כוון אמר להם שם, לפני שהם הלכו אמר להם תזכרו אבל, אתם אריות אריה אריות, התחילו ללכת לכוון סוף היער הגיעו נכנסו לעיר "עלא בחתום" איך הם נכנסים לעיר הם רואים בית קולנוע יש שמה מודעה גדולה ורואים אחד עם שרירים קורע את האריה קבלו "חרופה" הסתובבו באו לאבא אמרו אלק עבדת עלינו מה אריות אריה אריה ראינו אחד מהשניים האלה קורע את האריה אמר להם איזה שכל איפה ראיתם כזה דבר אמרו לו היתה תמונה גדולה אמר להם אתם רואים שאתם לא מבינים? זה סרט היה פעם אחד בהיסטוריה קראו לו שמשון והוא שסה את הארי זה רק פעם זה נדיר בשביל זה עשו לו סרט עשו לו כותרת אבל זה סימן שאין הרבה כאלה אם זה היה הרבה כאלה שקורעים אריות לא היו עושים לזה פרסום גדול, עכשיו תבינו זה שרואים פעם בעיתון כתוב רב נתפס זה סימן שיש רק פעם דבר כזה ועל זה עושים סרט וכותרת (הקהל מוחא כפים) זה סימן שאין כאלה רק אחד, רק אחד. כן
(02:14) סדר הבריאה והתחלתה בב' מקטע 23 :
(לא שומעים את השאלה) תשובת הרב: הוא שואל כך, הוא שואל "בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ והארץ היתה תוהו ובוהו... ורוח אלוקים מרחפת על פני המים" אז היה כבר מים והיה ארץ והיה בלאגן זה הבעיה כשמשרד החינוך לא מלמד ברצינות תקשיב מה כתוב בפסוק בראשית ברא אלוקים את מה? את השמים ואת הארץ סימן שעד כרגע לא היה כלום מה הוא ברא עכשיו? שמים וארץ ואחרי שהוא ברא שמים וארץ מה כתוב? והארץ היתה תוהו ובוהו, ז"א איך הוא ברא אותם? הוא ברא אותם כשהם עדיין לא מסודרים, לא שהם היו קודם, אחרי שהוא ברא אותם אז הוא מודיע לך שהם היו תוהו ובוהו. שאלה: למה התורה מתחילה בב' ולא בא'? הרב: למה התורה מתחילה בב' ולא בא' יש על זה הרבה תשובות אני אגיד לך. אחת בראשית מתחיל בב' שא' זה אלופו של עולם הקב"ה על ההתחלה אלופו של עולם לא תדע אף פעם רק מה-ב' תדע וא' תדע לך זה שם ה', איך כותבים א'? אלכסון ארוך זה ו' ושני יודים זה עשרים ועוד ו' 26 ושם ה' - י' ו-ה' ו-ו' ו-ה' שם ה' ברוך הוא
(00:53) למען יטב לך והארכת ימים - היכן? מקטע 24 :
כן (לא שומעים את השאלה) ח"ו למען ייטב לך והארכת ימים אומר הרמב"ם לעולם שכולו טוב ולעולם שכולו ארוך. (לא שומעים את השאלה) ודאי, אומר הרמב"ם איך אפשר להגיד לך למען ייטב לך והארכת ימים אם תעשה מצוה אז יהיה לך טוב ותאריך ימים תעשה עוד מצוה עוד פעם תאריך ימים תעשה עוד אחד תאריך ימים, מתי תמות אף פעם. איך אפשר להגיד בקביעה מוחלטת שתמיד ייטב לך והארכת ימים אלא לעולם שכולו טוב עולם שכולו ארוך היום לעשותם ומחר לקבל שכרם.
(03:01) מתאבד אי אפשר לשכנע מקטע 25 :
(שאלה: איך אני יכול להפסיק לעשן בשבת ולחזור בתשובה שלמה הרב: הוא שואל איך הוא יכול להפסיק לעשן בשבת ולחזור בתשובה שלמה, כן שאלה: שאלה שניה חבר שלי נפטר בגיל 19 מסרטן מה הוא חטא שבגיל 19 הוא נפטר? הרב: חבר שלו נפטר בגיל 19 מסרטן מה הוא חטא שהיה צריך להפטר מסרטן, שתי שאלות. מה עושים בשביל להפסיק לעשן בשבת, אתה שומר יום כיפור? גם בכפור אתה מעשן? גם בכיפור. תגיד לי משהו אני רוצה להבין אם היה אומר לך רופא שלפי שיקוף ריאות שלך הוא רואה שאם חלילה אתה תעשן עוד קופסא אחת אז ח"ו יקרה לך מה שקרה לחבר שלך, אתה תעשן? השואל: אני אעשן הרב: אתה תעשן (לא שומעים את השואל) לא, לא לא בלי חשבונות אתה תעשן? שואל: אני אעשן הרב: תעשן, אם יגיד לך הרופא שכבר יש לך ח"ו את המחלה, אתה תעשן? אתה תמשיך לעשן, בקיצור אתה מתאבד (הקהל צוחק) נגד מתאבד אין מה לעשות, למה מתאבד מה שאומרים לו הוא אומר לא יעזור אני קופץ אז אם אתה רוצה להתאבד חבל על הזמן אל תאבד לנו את הזמן (הקהל צוחק) אבל כן, אבל אתה צריך להבין דבר אחד הבעיה שלך זה לא העישון הבעיה שלך זה ההכרה האם באמת יש שכר ועונש, האם באמת יש תורה מן השמים זה הבעיה שלך אם זה היית יודע לא היתה לך בעיה. השואל: אני יודע שיש בורא עולם הרב: כן, אז מה הבעיה, השואל: היצר הרע אני לא יכול להתגבר עליו הרב: אתה יודע שיש בתקע... בשקע חשמל, אתה תכניס את היד? לא, למה לא? ז"א תבין דבר אחד אם אתה לא רוצה למות אז אתה צריך לעשות חשבון אם אתה יודע שיש שכר ועונש כמו שאתה אומר אז תדע לך שבמאוחר או במוקדם תתן את הדין על זה, אם אתה לא רוצה למות כמו שאתה יודע שיש בשקע חשמל ואתה לא מכניס את היד כי חייך יקרים אז יש אחד משתים או שאתה לא מכיר באמת שיש שכר ועונש כמו חשמל לכן אתה מוכן לעשן ולחשמל לא או שאתה פשוט לא מבין את עצמך. תחליט מה אתה באמת ואז יהיה קל לטפל בך.
(03:47) שער הכפירה באחרית הימים מקטע 26 :
(לא שומעים את השאלה) שואל הבחורצ'יק הזה איך, איך שר החינוך שהוא דתי לא מתייחס לבעיה הזאת שמלמדים קוראן בבית ספר, באמת זאת שאלה, שלחתי לו עכשיו את החומר בקלטות ואת החומר הכתוב פלוס הקלטת נראה איך הוא יטפל בזה אבל אני מאמין שאם תשלחו מכתבים לשר החינוך ותקבלו על זה שלא שאלו את לשונכם אם אתם מעונינים בכלל שהילדים שלכם ילמדו כזאת וכזאת אני מקוה שזה יעזור, אם לא נשארת לכם הברירה לא לשים את הילדים בבתי ספר כאלה. כן (לא שומעים את השאלה) הוא שואל האם לדעתי הגענו לחמישים שערי טומאה לפי הכלבים הכוונה הכבלים יש כבר ששים ותשע שערי טומאה, שמעתי שיש ששים ותשע תחנות אז יש הרבה יותר מחמישים אבל עדיין תדע לך השער החמישים, עכשיו ברצינות אני עונה לך, השער החמישים אנחנו נמצאים בו כרגע קוראים לו השער של הכפירה, זה השער החמישים של הטומאה ועכשיו הוא בגדול לכן כל העיתונים אתם תראו מהיום והלאה נגד התורה נגד הקב"ה נגד הדתיים נגד הדת היהודית בגדול, בכל מקום שתלכו ותפנו תראו שזאת המגמה בתשקורת הכתובה המדברת ועם התמונות, בכל המקומות אתם תראו שיצאו נגד האמת, נגד תורת ישראל ואז תדעו זה שער החמישים אבל אנחנו מובטחים גם אותו נעבור ונצא בעזרת ה' יתברך מנצחים (הקהל מוחא כפים) כן, רק שניה כן בני שם שואל: מה יקרה עם אלה שלא יחזרו בתשובה לפני מלחמת גוג ומגוג ומה יקרה עם אלה שכבר חזרו? הרב: מה יקרה עם אלה שלא יחזרו בתשובה לפני גוג ומגוג ומה יקרה עם אלה שחזרו אז כתוב בשם הרמ"ק ר' משה קרודוברו בספר שנקרא אמונת ישראל ניתן להשיג אותו בחוץ, בספר הזה כתוב וגם בקלטת 35 השלום עם ערפאת אני מצטט אותו שמי שיחזור בתשובה לפני גוג ומגוג ישאר, מי שיעסוק בתורה ובגמילות חסדים ישאר ומי שלא תקראו מה כתוב שם. כן (לא שומעים את השאלה) הרב: נכון, כן (לא שומעים את השאלה) הרב: שער החמישים זה שער הכפירה הוא הגרוע מכולם אנחנו נהיה בתוכו ונצא בעז"ה יתברך מנצחים (לא שומעים את השאלה) תשובת הרב: אין יותר מזה, נכון אין יותר מזה אני רק אמרתי שבכבלים יש, כן, רגע מאחוריך יש מישהי עומדת (לא שומעים את השאלה)
(01:00) מדוע נתווסף "את" לפסוק הראשון בתורה מקטע 27 :
תשובת הרב: היא שואלת שאלה יפה כת' שהקב"ה ברא את הארץ ומי ברא את החלל? אז תלמדי עכשיו שיעור בתורה כת' בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ, אז כת' כל את בתורה בא לרבות, כל גם בתורה בא לרבות, כשאני אומרת קחי גם את הספר הזה מה הכונה? שיש עוד ספר, קחי גם את הספר הזה ז"א שיש דבר נוסף, כל גם בא לרבות, כל את בא לרבות, מה בא לרבות בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ היה יכול להגיד בראשית ברא אלוקים שמים וארץ, למה אמר את ואת? לרבות מה שביניהם ומתחתיהם, הבנת? ב"ה, הרב: ועל ארבעה לא אשיבנו, כן
(06:46) בעיתם של בעלי הנטיות מקטע 28 :
חלק מקטע זה ובו מסמך צה"לי על כנס בנושא צונזר להלן ההמשך זה לחיילות צה"ל הבנות הטובות שגידלתם אותם שנים הרבה ושלחתם אותם לשמור על המולדת, בינתיים נתנו להם את הגועל נפש הזה, זה מותר, זה שריד מסכים, ודאי זה שולי מעודדת, זה מה שצריך להיות בעמ"י, רגע, רגע, התורה אומרת לא יהיה קדש בבני ישראל ולא תהיה קדשה בבנות ישראל, אסור עפ"י התורה הומואים ולסביות רגע, אבל מסכנים הרי פה אמרו להם שהם אומללי החיים והם נולדו עם נטיה כזאת ואין מה לעשות רק צריך להקים להם חוגים מתאימים ושהחוק יתמוך בהם ויתן להם פיצויים על זה, אם התורה אומרת שלא יהיה ולא תהיה משמע שכל אחד מהם יכול לא להיות אלא מה בואי אני אסביר לך, גם את נולדת עם נטיות לא כאלה, גם אני נולדתי עם נטיות ואין אחד פה שלא נולד עם נטיות לדוג' הגמ' אומרת שגזל ועריות נפשו של האדם מחמדתן, אדם חומד מטבעו כל אדם, כל אדם נורמלי מטבעו חומד גזל לגזול לקחת ככה לסחוב לפלח לעגל, כן תשש הויאה, זה נפשו של האדם, זה אפשר לקחת נכון הוא כבר לוקח, אפשר לצלצל מאצלכם, הוא כבר באמצע השיחה, זה נפשו של האדם מחמדת וגם עריות נפשו של האדם מחמדת. למה לא פותחים חוגים והחוק יכיר באנסים, אנס יש לו נטיה, הוא רואה בחורה הוא לא יכול לא יכול לא יכול לא יכול, אז נפתח לו חוג ונביא אותו לחיילות צה"ל שיסביר להם שיש לו בעיה ושיתחשבו איתו, אחד צריך להתמודד עם זה שהוא קלפטומן, גנב, הוא אפי' עשיר גנב, הוא לא יכול בלי לפלח, אשתו של ראש הממשלה הראשון היתה קלפטומנית מה לעשות? ככה יש אנשים שנולדים אבל כל נטיה וגם הגרועה ביותר יש לך את הכח לטפל בה, לדוג' מה יעשה שואלת הגמ' אחד שהוא נולד במזל מאדים ומזל מאדים זה שפיכות דמים בטבע שלו שהוא נולד במזל מאדים אז בטבעו הוא שופך דמים אתם יודעים מה אומרת התורה? נטיה כזאת אפשר להשתמש איתה גם לטוב, שהוא יהיה מוהל או שוחט, אם הוא נרגע רק כשהוא רואה דמים לא צריך להרוג אנשים חס ושלום תהיה מוהל תעשה עם זה מצוה תהיה כך תעשה עם זה מצוה, ז"א יש דברים שקשה לך להתגבר צריך לדעת לנצל אותם לטובה ואם לא אתה חייב להתמודד ולתקן. הרב משה פינשטיין זצוק"ל בספרו אגרות משה מביא שם שלמעשה הומוסקסואלים אלה אנשים שיש בידם לתקן את עצמם אלא יש להם בתת מודע מרידה כלפי בורא עולם, יש להם בתת מודע לעשות דוקא מרידה נגד בורא עולם, הם מסבירים את זה מרידה נגד החברה. שאלתי אחד מהחברה שהולך עם מכנסים קרועות ועם קוקו ועגילים למה אתה הולך ככה? הוא אומר כי היום הנוער הכריז מרד נגד החברה, מה שהחברה אומרת לעשות הנוער החליט הפוך, זה נקרא מרד, מרד הנעורים, א"כ זה בשליטה של האדם הנה את רואה הרבה אנשים שהיו עם קוקו הורידו את הקוקו, אנשים שהורידו את העגילים הורידו את העגילים וחלק מהם היום יושבים בישיבות ולומדים אבל היה להם נטיות, אפשר להטות את האדם מכאן לכאן, השאלה כמה הוא מוכן להשקיע בזה. את חושבת שנרקומן קשה לו להגמל? לא, אחרי שהוא התרגל הגוף שלו זקוק כבר הוא מבין שלא אבל הגוף דורש, הנה זה מוכן למות בשבת, למה? הוא אומר אני בלי לעשן לא יכול אפי' יום כיפור, הגוף דורש אבל מי שרוצה יכול להתמודד עובדה שיש אנשים הלכו לגמילה זה קשה, זה כואב זה יסורים זה להתנתק מחברה אבל יש כאלה שנצלים, נכון שזה אחוז קטן, כמה שיותר רוצים ככה יותר מצליחים אז גם להם תדעי יש תקנה אבל לפי השמאל לא תהיה להם תקנה כי השמאל נותן לזה לגיטימציה ואומר להם אתם מסכנים נולדתם כך אין מה לעשות יש רק דבר אחד להוסיף עליכם ועליכם עוד כמוכם להבדיל מהברכה של מ"ר שברך את ישראל יוסף ה' עליכם ככם אלף פעמים שולי ויוסי שריד אומרים שיתוספו עוד אלפים הומוסקסואלים ולסביות העיקר שלא יהיו יהודים שומרי תורה ומצוות. כן.
(01:08) כיצד להעביר מסר נכון לחילונים? מקטע 29 :
(לא שומעים את השאלה) לא הבנתי את השאלה, מה אנחנו לא יכולים? יש בעיה היא אומרת איך אנשים מאמינים ועובדים בחברה חילונית איך יכולים להתמודד עם זה, יש בעיה, זאת בעיה אמיתית קשה מאד, רק אדם שהוא חזק באמת באמת יכול ומי שחזק יותר מתרחק פרושו של דבר לא נכנס למקום כזה למה לי להסתבך עם שאלות של כפירה עם בעיות עם כל מיני דברים כאלה אם אני יכול להתמודד עם זה בזה שאני לא נכנס (לא שומעים את השאלה) הרב: תשאירי את ההסברה למסבירים ואת תשמרי על עצמך, אני מספיק נחשף לציבור החילוני, תני לי לטפל בענין, לא צריך עוד מספיק שתעבירי כמה קלטות לכמה או וידיאו, תראי בעז"ה שזה יתן פרות, לא כל אחד יכול לדבר, כת' דע מה שתשיב לאפיקורוס אז כת' דע, לא שאתה חייב להשיב לו, תדע מה להשיב ואתה לא חייב להשיב כי לפעמים אתה יכול להגרר ואם אתה לא יודע את כל התשובות אתה תסתבך בעצמך, רק שניה פה יש יהודיה שרצתה לשאול, כן בבקשה
(03:49) עד היכן חובת כיבוד אב ואם? מקטע 30 :
(לא שומעים את השאלה) איך ילד שהוא נמצא בבית של חילונים מתמודד עם ההורים שלא רוצים שהוא יחזור בתשובה, קודם כל כת' בתורה דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום, פרושו של דבר שהילד חייב בכיבוד אב ואם אפי' שההורים חילונים גמורים מחללי שבת ויום כיפור, חייב, חייב ילד לכבד את אביו אפי' אם הילד ממזר, מי גרם שהוא ממזר? אבא שלו, מי עשה לו את הפגם? אבא שלו ואעפ"י כן הבן חייב בכיבוד אביו שעשה אותו ממזר, תארי לך כמה התורה מבקשת שהילדים יכבדו את ההורים ועוד שכר גדול אומרת התורה כבד את אביך ואת אמך למען יאריכון ימיך פרושו של דבר הגדולה שבמצוות עשה שבתורה כיבוד אב ואם והיא מעשרת הדברות, אבל התורה אומרת גם עוד פס' אומרת התורה איש אמו ואביו תראו ואת שבתותי תשמורו אני ה', אומרת התורה איש אמו ואביו תראו, לא צריך רק לכבד את ההורים, צריך גם לירוא מהם, צריך לפחד מההורים, איש אמו ואביו תראו אבל ממשיך הפס' ואומר ואת שבתותי תשמורו, שואלים למה הסמיכה התורה את השבת ליד יראה מאבא ואמא שאם יאמרו לך אביך ואמך חלל שבת אין אתה שומע להם למה? אני ה', אני אבא שלך ואבא של אבא שלך ואבא של אבא של אבא שלך ואם אתה חייב לירא מהם אתה חייב לירא ממני כמו שכת' את ה' אלוקיך תירא ואותו תעבוד, ז"א אם ההורים אומרים לילדים לא להלך בדרכי התורה אין הילדים מצווים לשמוע בקול הוריהם, זה לא אומר שמותר לילדים לזלזל בהורים, זה לא אומר שהם כבר יכולים להטיף להורים מוסר, הם צריכים להתיחס להורים בכבוד, גם אתה לפני שחזרת בתשובה לא ידעת כמוהם, היום אתה יודע איזי איזי לאט לאט, אתה תעשה את המעשים עפ"י התורה נכונים הם יראו כמה התורה טובה, לאט לאט יכול להיות שגם הם יבינו, אל תדחף להם את זה בכח, לאט, תעשה מה שצריך ובעז"ה יתברך תראה שגם הם בסוף יחזרו בתשובה שלמה, כן, רגע פה, כן.
(05:00) האם יש חטא שמצדיק את השואה? מקטע 31 :
(לא שומעים את השאלה) האם יש חטא שמצדיק את השואה, ובכן השואה שתבינו דבר אחד היא לא באה על חטא אחד והיא לא באה על הרגע, זה הצטברות של דורות כמו שכת' במשנה באבות מאדם הראשון ועד נח עשרה דורות שהיו באים ומכעיסים את הקב"ה עד שהביא עליהם את מי המבול, עד שהקב"ה עשה דבר כזה גדול לקח עשרה דורות שהיו מכעיסים אותו וכופרים בו ועושים כל העברות שבעולם, מנח ועד אברהם עשרה דורות שהיו באים ומכעיסים את הקב"ה עד שבא אברהם ונטל שכר כנגד כולם, ז"א בורא עולם מחכה פרקי זמן ארוכים ביותר עד שהוא מוציא את הגזירה לפועל, עכשיו אני רוצה שתביני לא חטא אחד, יש ספר שנקרא בין ששת לעשור, הכותב אותו היה אחד מתלמידי חכמים ניצולי שואה והוא כותב שמה כחמש עשרה סיבות, אני לא אפרט אותן כאן תשיגי את הספר בין ששת לעשור אבל דעי לך דבר אחד בשואה הנוראה הזאת היה תיקון גדול לכל הנשמות שהלכו שם, מדוע? משום שמי שמת על היותו יהודי הוא נקרא הרוג מלכות והרוגי מלכות יש להם מעמד גדול בשמים אפי' שהיו חילונים, אדם שנרצח בפיגוע המצב שלו טוב פעמים אפי' יותר מאדם שהיה דתי לא הכי צדיק, למה? כי מי שנהרג ע"י מרצחים בדרך כזאת בגלל שהוא יהודי זה מעניק לו את המעמד של הרוג מלכות כעשרת הרוגי מלכות הקדושים שעלו למוקד, א"כ התיקון הזה נעשה ובפרט קרוב לזמן הגאולה כי יש מיליונים של ניצוצות של נשמות שצריכים היו תיקון והדרך הכי מהירה כדי לתקן את כל הנשמות האלה כמובן על עוונות שלהם גם רבנים, גם תלמידי חכמים, גם תינוקות של בית רבן אז חלק זה על מעשיהם עכשיו, חלק זה על גלגולים קודמים וזה הצטברות אז בורא עולם בא ועושה את דינו. ר"ה אנחנו גמרנו היום, גם היום תדעי לך עשרות אלפים של בני אדם נגזרו היום למיתה, הם לא יודעים אבל לפני שבועיים שנהרג ב"א זה לא היה לפני שבועים זה היה בר"ה שעבר שנכתב ונחתם למיתה והפסק דין היה לשבועים לפני ר"ה הבא, הוא לא שם לב, הוא לא יודע לא שלחו לו מברק אבל אם הוא היה עושה תשובה לפני כן יתכן שהיה יכול לעצור את הגיזרה כמו שכתוב תשובה כתריס בפני הפורענות ז"א יש דברים שמוכרחים לבוא, מה עוד שבזמן השואה כבר היתה התפשטות ההשכלה בצורה דרסטית, למעלה מששים אחוז כבר היו מתבוללים, פרושו של דבר שהנמק הלך ופשט ואת יודעת כשיש נמק באברים לפעמים צריך לגדוע אבר מסוים להרויח את שארית הגוף, נכון, נכון לכן צפוי שיהיה התפשטות של האיסלם במשך תשעה חודשים כמו שאמרנו בשלום עם ערפאת ואחרי זה גוג ומגוג וגוג ומגוג הרבה יותר גרוע מהשואה, כי בשואה היו חמישים מיליון של בני אדם שנרצחו ובגוג ומגוג מדובר על שני שליש מהעולם אז לכן תדעי לך שהמצב לא יהיה יותר טוב מהבחינה הזאת, אנחנו אמרנו מס' פעמים שזה שנים קרובות, להגיד בדיוק איננו יכולים אבל כל הסימנים מראים שאנחנו נמצאים בפאתי הזמן,
(01:04) מהיכן הגיע יצרו הרע של האדם? מקטע 32 :
כן, רגע היהודי הזה רוצה לשאול, כן, רגע שם (לא שומעים את השאלה) תשובת הרב: הקב"ה ברא את האדם בתחילה כשיצר הרע היה חוץ ממנו, אחרי שהוא חטא ואכל מעץ הדעת נכנס בו יצר הרע ועל זה אומרת התורה שיצר לב האדם רע מנעוריו, האדם הכניס בעצמו את היצר הרע ע"י זה שאכל מעץ הדעת כי הנחש פיתה אותו ואמר לו והייתם כאלוקים יודעי טוב ורע ואז נכנס בו היצר הרע וכל צאצאיו של אדם הראשון כולל אנחנו מעורב בנו טוב ורע ואנחנו צריכים לברור את הרע מאיתנו ולהשאר רק עם הטוב, רק רגע, לסיום יהודים יקרים רגע הנה עוד יהודי שעומד כאן, כן
(03:41) הרמז במצוות מחצית השקל מקטע 33 :
לא שומעים את השאלה) תשובת הרב: בעז"ה יתברך אם אתה עומד פה תעמוד עוד פעם זה ההוכחה שיש בורא, בלעדיו לא היית יכול להיות פה, רק שניה, אני רוצה להגיד לכם דבר אחד יהודים יקרים, רק שניה מי שירצה להשאר אחרי זה אני מוכן בלי נדר להשאר, אבל קודם כל נגיע לסיכומים, אנחנו חייבים להגיע לסיכום. זה היום הראשון של שנת תשנ"ז, אנחנו צריכים שיהיה לנו בעז"ה יתברך הרבה מצוות, הרבה מצוות להתחיל טוב כמו שאומרים. היום נפתחו שלושה ספרים ספרן של צדיקים גמורים שנכתבים ונחתמים לאלתר לחיים, ספרן של רשעים גמורים שנכתבים ונחתמים לאלתר למיתה ובינונים שעומדים ותלויים מר"ה עד יום כיפור, אם הם יזכו לחזור בתשובה יכתבו בספרן של צדיקים ואם לאו בספרן של רשעים, אנחנו צריכים להשתדל להגדיל מצוות בעשרת ימי תשובה, הימים האלה נקראים עשרת ימי תשובה, עוד מעט יתחילו סליחות, אומרים סליחות בבתי כנסת ולקראת יום הכיפורים היום שמסוגל לכפר על כל העוונות של האדם מעכשיו ואחורה אפי' גלגולים קודמים. מצוות התשובה זה להתחרט על העבר מה שעשינו לא טוב או מה שלא עשינו והיה צריך לעשות, לקבל עלינו מהיום והלאה לעשות את מצוות התורה ועוד דבר אחד להתודות ולומר אנא ה' חטאתי עויתי פשעתי. דבר נוסף צריך לדעת אמרנו היום בתפילה שתשובה וצדקה ותפילה מעבירין את רע הגזירה. תשובה אנחנו צריכים לעשות בלעדיה אין כפרה ביום הכיפורים, אין יום הכיפורים מכפר רק עם התשובה, ועל זה צריך תפילה, תפילה להתפלל לבורא עולם שירחם עלינו כמו שאנחנו אומרים אבינו מלכינו סלח לנו אבינו מלכנו וכו' וכו' ועוד דבר אחד צריך צדקה כי כתוב צדקה תציל ממות. אני רוצה בעז"ה יתברך לשתף אתכם בקטע הזה שנקרא צדקה, אתם יודעים צדקה היו נותנים מחצית, מחצית השקל, מחצית זה אותיות מ' ח' צ' י' ת', צ' באמצע כנגד הצדקה, האות הראשונה של מחצית מ' והראשונה מהסוף ת', מ' ת' - מת, השניה מהתחלה ח' והשניה מהסוף י' - חי, אם אדם נמצא בין חיים למות צדקה תציל ממות, אנחנו נמצאים בעשרת ימי תשובה, מי יודע מה מצבנו לכן כת' בתפילה שתשובה וצדקה ותפילה מעבירין את רע הגזירה, אפי' אם היתה גזירה על אדם למיתה צדקה תציל ממות.
(04:53) 15 קיבוצניקים בהרצאה מקטע 34 :
אני רוצה לזכות אתכם בצדקה גדולה ביותר, בכסף קטן אבל צדקה גדולה ביותר. יהודים יקרים אני כואב את הכאב הזה, אתם חושבים שאני בא לפה ונהנה לספר סיפורים וכל מיני דברים כאלה, הלואי ולא הייתי צריך לבוא והייתי יכול לשבת בבית וללמוד תורה ולפתוח את הגמ' ולעסוק בחכמה האלוקית ולהתיחד עם ר' שמעון ור' מאיר ור' יוסי וכל התנאים הקדושים מאשר לבוא כל ערב ולדבר עוד פעם מהתחלה מי אמר שכך ומי אמר אחרת, תאמינו לי היה יותר טוב לי לשבת בבית עם המשפחה והילדים, לחנך את בני, לגדל אותם להנות מהם אבל מה לעשות? הדור לא מאפשר, ז"א צריך לרוץ ערב ערב הנה עוד לא התחילה השנה אנחנו כבר בהרצאה, עוד לא נגמר יום הדין כבר צריך להתחיל לעבוד, למה? מסיבה אחת פשוטה, איך אפשר לראות אחים שלנו תועים ב-ת' וטועים ב-ט' ע"י אנשים שמטעים אותם, אתם יודעים יגיע היום שכל החברה של מר"צ והשמאל, חברה טובים נשמות טובות יום אחד הם יגלו ששריד עבד עליהם, אתם יודעים מה הם יעשו לו? ברגע שהם ידעו כמה הוא הסתיר מהם את האמת ע"י זה שהוא יצא נגד הדתיים ונגד הדת? פשוט לא מאפשרים להם לדעת ולראות, יש קיבוצניקים יש אנשים שלא יודעים שום דבר, כלום יהדות, הם חושבים באמת שאנשים האלה הדתיים זה אנשים פנאטיים, אנשי חושך מימי הביניים אנשים שקידמה זרה להם, אנשים שמתנתקים מהמציאות ככה הם מציירים להם אותנו והם לא יודעים כלל וכלל מהאמת הזאת, יום אחד תתברר להם האמת גם הם יחזרו בתשובה ואני אספר לכם סיפור קצר באשקלון לפני שבוע הייתי בהרצאה היה שם בחור חמד קראו לו נועם, התוכח איתי כל הערב לא ויכוח להקניט, ויכוח עניני, תן לי הוכחות הוא אומר, דיברתי איתו הב"א השתכנע שמה שאני אומר זה דברים של טעם אמר שהוא רוצה ללכת לישיבה עם הגרעין שלו חמש עשרה חבר'ה חילונים שייכים לקיבוצי התק"ם, הם יעלו בעז"ה יתברך בשבת הקרובה שבת תשובה לרב אלבז לישיבת אור החיים חמש עשרה חבר'ה קיבוצניקים. באותה הרצאה הגיעה נערה מקיבוץ גבעת ברנר, היא שמעה קלטות שלי בקול האמת, ערוץ קול האמת בירושלים והיא הבינה שהדברים האלה אמיתיים, הזמינה עוד קלטות, שמעה שמעה שמעה עד שלא יכלה להתאפק שאלה איפה אני מרצה הגיעה לשם אמרה תעשה לי טובה קח אותי לב"ב, יהודים יקרים סדרו לה מקום עכשיו בעז"ה יתברך במדרשית סלע בבני ברק, ישתבח ויתעלה שמו, רק שזה יגיע אליהם והם ידעו את האמת הם יהיו יותר אמיתיים מאיתנו, אותה קנאות, אותה קיצוניות שיש להם נגד הדת בדיוק הפוך תהיה על האמת ואתם רוצים דוג'? לפני מס' חודשים יושב ראש מר"צ חזר בתשובה קוראים לו פרץ מאשדוד, חזר בתשובה קומפלט, היום יושב בישיבה ולומד, הם מוכנים לשלם לו כל הון רק שיחזור לשורות, הם אומרים זה מכה כמו שאורי זוהר חזר בתשובה, ב"א שהכניס חנויות של חזיר לאשדוד, הפגנות בעד החזיר, כל דבר רע שיש הוא היה ראשון, הוא המארגן של כל הנוער במר"צ, הכיר את האמת חזר בתשובה. כולם בעז"ה יתברך אני מאחל להם שיזכו לחזור בתשובה אמן אבל יש בעיה, לא נותנים לי להכנס לקיבוץ, לא מזמינים אותי לדבר, מה נעשה? יש לי פטנט, קלטות, קלטות קלטות קלטות, אנחנו נכניס לקיבוצים קלטות ובעז"ה יתברך גם הם יחזרו בתשובה,
(09:14) מבצע וסיום מקטע 35 :
רק רגע, אני רוצה להגיד לכם דבר אחד, אין צדקה יותר גדולה מזה להחזיר יהודי רחוק שלא ידע את האמת ולקרב אותו לאביו שבשמים, לפחות זה כמו להביא בחור שהיה שבוי בחזרה להורים שלו, להחזיר ילד של הקב"ה אל אביו שבשמים זה לפחות כמו להביא את רון ארד מאצל אומות העולם אבל אני אגיד לכם דבר אחד לרון ארד מחכים הרבה שנים וזה עולה הרבה כסף או פדיון גדול מאד, להחזיר הרבה יהודים רחוקים זה מעט כסף, שתים וחצי שקל אפשר להחזיר היום יהודי בתשובה, קלטת פלסטיק שתים וחצי שקל חומר גלם אפשר להחזיר יהודי בתשובה. אתם ראיתם פה את מבצע המיליון, על זה כועס הכתב פה בעיתון על מבצע המיליון, הוא אולי לא יודע כ"כ אבל התחיל בחודש האחרון מבצע השלוש מיליון וב"ה גם פה בבת ים חלקו כאן לפני ר"ה ביום חמישי האחרון חלקו עשרת אלפים קלטות חינם ברחובות, מי מהציבור כאן קיבל קלטת? הנה יש פה כבר כמה, רגע, זה רק התחיל, פה בבת ים עומדים לחלק לפחות מאה אלף קלטות חינם לכל התושבים. בי-ם בזכות שריד ושני הכתבים שכתבו את הכתבות נגדי החלטתי לחלק חצי מיליון קלטות בירושלים (מחיאות כפים) אתם יודעים כשאני מתרגז יוצא לי מבצע, אבל תדעו דבר אחד יהודים יקרים אני רוצה בימים הקדושים האלה לזכות כל יהודי שנמצא כאן בזכות שאין כדוגמתה, תקשיבו טוב עכשיו, הייתי בהרצאה שבוע שעבר בת"א וששים וששה איש זכו למה שאני מבקש מכם, כל מי שרוצה שתהיה לו זכות של חלוקת אלף קלטות על שמו שם משפחתו וילדיו אם הוא תורם אלף שקלים בעשרה תשלומים, מאה שקל כפול עשר, הוא זוכה אלף קלטות, יכול לקחת אותם בעצמו לחלקם או שאנחנו נחלק בעבורו, לא קלטת בשתים וחצי אנחנו משתתפים איתו שקל לקלטת, אלף קלטות בעשרה תשלומים אתה מוכן? אתה הראשון, בעז"ה יתברך הנה הראשון, הנה השני בעז"ה יתברך מי שברך אבותינו אברהם יצחק ויעקב... חלוקת ציציות, כיפות, כיסויי ראש.
מורינו ורבינו הקדוש! נראה שטראמפ (נשיא ארצות הברית) למד מרבנו שליט"א וזורק "מתנות" לקהל 😆! רק שהוא זורק עטים וב"ה רבנו להבדיל מזכה את הרבים עם ציציות, מטפחות וספרים! אשרינו שזכינו ☺️.
שלום וברכה כבוד הרב רצינו להודות לקב"ה ולכבוד הרב על הסגולה של 3 ימים בכותל. לפני כמעט 7 חודשים יהודי ביקש מ-3 בחורים: 'אם הם יכולים ללכת לכותל ולהתפלל עבור משפחתו לרפואה?' וב"ה בעלי היה אחד מהם! ובסוף התפילה גם בעלי התפלל עבורנו לזרע של קיימא - וברוך ה' מאותו זמן התבשרנו בבשורה הטובה! חשוב לציין: שבאותה תקופה רציתי ללכת לעשות בדיקת דם ולבדוק: למה לא נקלטתי? וברוך השם אנו חושבים שבזכות שהלך להתפלל על אדם אחר זכינו. ('כׇּל הַמְבַקֵּשׁ רַחֲמִים עַל חֲבֵירוֹ וְהוּא צָרִיךְ לְאוֹתוֹ דָּבָר, הוּא נַעֲנֶה תְּחִילָּה' בבא קמא צב, א) תודה רבה כבוד הרב על הנהגתך שאתה מנהיג אותנו בדרך האמת (לכתבה: סגולת תהילים שלוש פעמים בכותל: הדרך לפתוח שערי שמים shofar.tv/articles/15333).
מדהים כבוד הרב, ב"ה הסדרה ע"פ הספר חשבון הנפש בפרט פרק יא' (shofar.tv/videos/17645) פשששש ממש מנוחת הנפש!
בוקר אור לרב היקר והאהוב! ישר כח עצום על עוד דרשה מרתקת ומיוחדת. (ראש העין - למה משה רבינו היה ענק 19.01.2025 shofar.tv/lectures/1645) רציתי להתייחס לדיאלוג המעניין של הרב היקר עם הגברת האחרונה שדיברה (שב"ה הרב היקר החזירה בתשובה לפני 35 שנה!) להערכתי ה-60 שקלים (לדבריה) לא היוו פקטור בכלל בפירוד זה, אלא הבחירה ללכת לפי האמת המוחלטת - הדבר נשמע די ברור ומובן מתוך דבריה (הרב היקר אומר רק את האמת לפי הכתוב בתורה) ממש מרגש בפעם המי יודע כמה לשמוע על התרומה האדירה של הרב היקר. יום נפלא!!
כבוד מורי ורבי אלופי ומיודעי רציתי לשתף על הסגולה שהארתם בפנינו: קריאת התהילים שלושה ימים רצוף בכותל! ב"ה לקחנו אני ועוד חבר. רציתי לומר: שהתחושה שהתהלכנו איתה, בפרט בכמה ימים שאחרי וגם עכשיו - זו תחושה עילאית! שאי אפשר לתאר אותה. כמה ימים אחרי הקריאה שנינו פשוט הרגשנו כאילו מין אופוריה תחושה, שקשה להסביר שיש לך רק אהבה לכולם, אין לך כעס על אף אחד, שיש בך רק שמחה ואתה מרגיש שזה ממש מתקן בך משהו פנימי ואם אנחנו הרגשנו כך אז אני מתאר לעצמי איזו השפעה יש בשמים לאותה נשמה שעושים את זה בעבורה. אז תודה רבה על הסגולה הנפלאה ונקווה שיזדמן לנו בעזרת השם יתברך לעשות זאת שוב ושוב לטובת גאולת עם ישראל. (לכתבה: סגולת תהילים שלוש פעמים בכותל: הדרך לפתוח שערי שמים shofar.tv/articles/15333).
כבוד הרב שלום וברכה ישתבח הבורא לעד! ב"ה אני על אוזן אחת מתפקד ותמיד חששתי מחולי באוזן הבריאה (ל"G) בבוקר הלכתי לרופא כי כבר שבוע סבלתי מהפרשות מודלקות דמיות מהאוזן ואטימות וטינטון, בקיצור סיוט רע ונורא פחדתי מאיבוד שמיעה כי כמעט 80% בהרגשה שאיבדתי כי שמעתי נורא חלש והרופא הביא אנטיביוטיקה לאוזן אמר: 'דלקת חריפה!' שבוע אני על אנטיביוטיקה מרגיש: 'לא עוזרת!' ואף החריף (רח"ל) הלכתי שוב לרופא הבוקר ונתן 'הפנייה דחופה למיון לאנטיביוטיקה דרך הווריד' ביקשתי מהרב ברכה וברוך השם קיבלתי עם הפנייה לרקוד ולשיר: "עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב) 15 דקות כל יום התחלתי לשיר במחלקה, ללכת ולבוא עם צעדים קטנים של ריקוד נכנסנו לרופא אמר: 'זה לא 'דלקת חריפה' זה עוד יותר גרוע! זה מירינגיטיס בולוס שפוגע גם בעצב השמיעה ברוב המקרים'... בקיצור אשתי ואני עם מבטים מוצלבים ולא יודעים מה לעשות אמרתי לעצמי: 'כל מה שעושה השם - זה לטובה...!' הפנו לבדיקת שמיעה - שברוך השם הראתה: שאין פגיעה בעצב! רק בתדר אחד וגם משהו קל. קראו לרופא מומחה שבדק שוב את האוזן אמר: 'לא מסכים עם הפיענוח, לא מירינגיטיס בולוס! רק דלקת בשלבי סיום!!' נתן אנטיביוטיקה אחרת ושלח אותנו הביתה תודה להשי"ת! ולשליחו הנאמן הרב אמנון יצחק שליט"א תודה רבה. (לסגולת השמחה shofar.tv/articles/15096).
שלום וברכה לכבוד הרב היקר הכרת הטוב אתמול בלילה ביקשתי בהודעה לברך את בני היקר שעלה לו החום והנשימות שלו היו כבדות (ל"ע). היה לילה לא פשוט! ב"ה ב2:36 ברכת אותנו וכוח האמונה בברכת חכמים נתנה לי כוח לעבור את הלילה. ב"ה בבוקר הילד קם בלי חום! ומשתפר היום בהרגשתו. תודה שיש למי לפנות גם בשעה כל כך מאוחרת בלילה יה"ר שהקב"ה ישמח אתכם בכל (אמן).
שלום וברכה לרבינו הקדוש!!! ראשית אומר... עתה ידעתי כי... "תֹּלֶה אֶרֶץ עַל בְּלִי מָה" (איוב כו, ב) לא רק את הארץ השי"ת תולה, אלא את האדם בכל רגע ממש... ("וּמִבְּשָׂרִי אֶחֱזֶה אֱלוֹהַּ" איוב יט, כו) ואסביר... ביום שני השבוע בס"ד קיבלתי תור לבדיקת עינים שגרתית לאלרגיה או דלקת בשל שימוש בעדשות מגע. בסוף הבדיקה ביקשתי מהשי"ת על בדיקת הרשתית, כי לפעמים מרגישה הבזקי ראיה, לא קבוע ולא יומיומי, עדיף שיבדוק. לאחר בדיקה אמר: שיש חור ברשתית (ל"ע) ואגש למיון סרוקה עכשיו! לא הבנתי במה מדובר... נסיתי לדחות ההגעה למיון והתעקש שדחוף ונסעתי לבית חולים. רופא בשם ענאן (ב"ה הרגשתי בידי אבא שבשמים עם ענני הכבוד, ורבינו הקדוש שלח את השיר "עבדו עבדו..." ("עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב) ושמעתי את השיר. לאחר ניסיון הלחמה בלייזר שלא צלח הרופא שיחרר וביקש שאגיע בבוקר למרפאות חוץ לצילומים בעין והחלטה באם לנתח... (ח"ו) יום למחרת התיצבתי בבית החולים - במרפאות חוץ לאחר בדיקות מעמיקות בעין הוברר שיש "הפרדות רשתית". כמה רופאים (ביניהם 'נועם' - רופא הבכיר שהתייעצו עמו... - כשליח רבינו בעל הנועם אלימלך זיע"א שלומדת ומלמדת מספרו) בדקו והחליטו לשחרר! ולהזמין אותי לבדיקות שוב למחרת בבוקר... עדיין לא הבנתי את חומרת המצב. נס! השי"ת עמי, איתי שהם משתאים ולא מבינים איך ומה יש בעין ומה לעשות? בערב ראיתי בגוגל על התופעה "הפרדות רשתית" ונבהלתי מהניתוח ומההשלכות שלו, כי אני בתפקיד ברוחניות ובגשמיות איך אעצור הכל??? 'אפילו חרב מונחת על צווארו של אדם אל ימנע עצמו מן הרחמים!!!' התפללתי, נתתי צדקה, הדלקתי נר לע"נ הצדיקים וביקשתי מבורא עולם: 'העיניים השמורות ומתפללות אליו ב"ה כל יום בתפילה ובתהילים ומזכות את הרבים בשיעורי תורה אתה השי"ת תשמור עליהן' הגעתי יום למחרת ולאחר בדיקות עם רופאים, שליחים טובים מהשי"ת!!! אמרה הרופאה בזו הלשון: 'את מקרה נדיר!' שאלתי: 'למה?' אמרה: 'במקרה כזה אנשים רצים לביה"ח...! אינם רואים.. ואת באת במקריות...' 'מאת השי"ת!' עניתי לה! 'יש קו שחוסם את ההיפרדות' אמרתי: 'זה הקו של השי"ת!' 'וכל זמן שאת רואה אנחנו לא ננתח!!! תהיי במעקב'. רבינו הקדוש אבא שלנו אתה!!! כמה התרגשתי, אמרתי: השי"ת "תֹּלֶה אֶרֶץ עַל בְּלִי מָה"! וגם אותי שומר ומשגיח כל רגע ורגע ורגע!!! "הוֹדוּ לַה' כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ!!!!" (תהלים קיח, א) ואין לנו מבלעדיו!!! תודה לרבינו על הנהגתך והשגחתך כאבא ממש! מפיח בנו רוח חיים ואמונה! תודה! תודה! תודה! (לסגולת השמחה shofar.tv/articles/15096).
הרצאה מ 2019 של כבוד הרב היקר שב"ה מחזקת לנו את הידיעה וההכרה כמה זכינו שהקב״ה זיכנו לדבוק באמת באיש האמת! כבוד הרב מסביר כמה מסוכן מי שיש בו גם מעלות וגם חסרונות... ״משחור ולבן יוצא אפור״ ואלה שיש בהם ״נגיעות״ איך נזהה אותם ואיך מתבטאת התנהגותם... (האדם האפור) הסברים מרתקים! ולעומתם להבדיל, האדם השלם בעל הלב הישר, שניצול מכל נגיעה ופניה כי רק האמת מעניינת אותו! הרצאה מאלפת🌼 תודה!!! יה"ר שתמיד נזכה ללכת לאורו של איש האמת אמן! (טבריה - רבנים באפור 25.09.2019 shofar.tv/lectures/1269).
כבוד הרב צהרים טובים! בשבח והודיה לריבון העולמים על כל הטובות שמיטיב איתנו ובכללם להיות חלק ממשפחת קפ''ז המדהימה!☺️ תודה לכבוד הרב על הברכות! ב"ה לפני כ9 חודשים הרב בירך ל: בן זכר ותרמנו בעצת הרב 180 ל: 'שופר' ארגון להפצת יהדות והתבשרנו שזה בן זכר וברוך ה' הוא נולד! 4 דקות אחרי ברכת הרב הוא יצא ובדיוק בזמן שהוא נתקע קצת... תודה להשי"ת!! תודה שהרב הגיע לסנדקאות בביתנו התרגשנו מאוד!! תודה על הכל!! ותודה לכל הקהילה על נתינה בלתי פוסקת ועל עזרה בכל! ב"ה גב' ס. ו: ב. ד. תחי' תמכו ועזרו עד הלידה המיוחלת ולאחר מכן ארגון ארוחות ולחם לכל יום. ותודה להשי"ת שסייע לנו לארגן את אירוע הברית שעד יומיים לפני האירוע לא ידענו איך נקים אותו... והשי"ת שלח מכאן ומשם וברוך ה' נסגר האירוע בשעה טובה ומוצלחת עם שליחיו הנאמנים שסייעו ועזרו כאילו היה זה האירוע שלהם ממש!! תודה אין סופית לכבודו שכל הזכויות שמורות לכם על ההדרכה בדרך הישר והטוב!! יה"ר שהשי"ת ימלא משאלות ליבכם לטובה! (אמן).
© 2025 כל הזכויות שמורות