אשדוד - סעודת השמחה לכבוד השם יתברך
תאריך פרסום: 15.07.2024
- - - לא מוגה! - - - [בהמשך לכתבה... + ראה פרסומים במדור הכרת הטוב, רשמים מהאירוע ההיסטורי!]
ערב טוב בעזרת השם נעשה ונצליח והשם עלינו ברחמיו ירוויח
בפרשת קורח לא רק שכינה קורח בנשיאותו של אליצפן בן עוזיאל שמינה אותו משה לנשיא לבני כהת אם קורח בכל עדתו שהיו משבט לוי היו שמחים בחלקם שנתן להם השם לעמוד לשורר בדוכן ולשרת אותו בעבודת משא משכן והיו מודים לו על כך לא היה קורה להם כל זאת כמו שאמר משה רבנו המעט מכם כ הבדיל אלוהי ישראל אתכם לעבוד את עבודת משכן אדוני ולעמוד לפני העדה לשרתם וביקשתם גם כהונה זאת אומרת אם היו שמחים במה שזכו לא היה קורא מה שקרה הזוהר הקדוש פרשת זריע מבאר איך החל הכל קורח ראה שגלו את כל צערות ראשו והעבירו תער על כל בשרו ואילו אהרון הכהן יוצא מקושט בבגדי כהונה התקנה בו קורח ולכן התעורר לחלוק על משה ואהרון קורח לא ידע שבט לוי שורשם בדינים לכן חיייבים להוריד את שערותיהם שלא תהיה אחיזה לדינים בהם ודווקא על ידי שהורידו לו את השערות הוא ניצל מדינים קשים אבל אהרון הכהן וכל הכהנים הם מצד החסד בעינם צריכים להוריד שערות כי אין להם שייכות לדינים הללו אם היה מאמין קורח שכל מה שעושה הקדוש ברוך הוא זה רק לטובתו הוא מודה לו תמיד על מה שעושה ושמח במה שהוא זכה היה ניצל מכל המחלוקת גם כאשר קורח ועדתו חלקו על משה רבנו שהנהיג אותם שנים רבות עשה להם ניסים ונפלאות התפלל באדם כל הזמן לימד אותם את התורה הקדושה היייתה זו כפי טובה למשה והיא השורש ואם כל חטאת על כך הצטער מאוד משה רבנו והתפלל לשם יתברך אל תפן אל מנחתם כי מעולם לא גרם רעה לאחד מהם רק עשה עמהם טובות ומבאר אור החיים הקדוש וכך ראה משה סימן שהם חלק רע שהם חלק רע גמור ולכן התפלל עליהם שיעבדו לגמרי כשמשה אהרון נפלו על פניהם והתפללו וביקשו מהשם שיציל את עם ישראל אמרו אל אלוהי הרוחות לכל בשר באר אור החיים הקדוש הכוונה היייתה לרצות את השם יתברך שיציל את עם ישראל שלא יענשו עם קורח ועדתו יש כמה דרגות בעבודת השם יתברך שחפץ בהם הבורא הפחות ביותר מהם זה שירת המלאכים והשבח שמשבחים את השם כל הצבא במרום זה הפחות דרגה למעלה מזה שירת נשמות הצדיקים הנמצאים בעולם האמת שהיא חשובה יותר לפני השם יתברך הדרגה שהיא למעלה מכולם זה השיר והשבח ששרים ומשבחים את השם יתברך הנשמות של ישראל שנמצאות בעולם הזה מכיוון שנמצאות בבשר מגושם המונע מלהכיר את השם יתברך ואף על פי כן מתחזקים לאהוב את השם ולשבח שורר לפניו לכן זה חשוב ואהוב אצלו יתברך יותר משירת המלאכים ושירת הצדיקים הנמצאים בגן עדן כאשר רצה משה להתפלל על עם ישראל שינצלו ממיתה הזכיר משה את הדבר שהכי רצוי ואהוב לפני השם שזה השיר והשבח וההודעה שמשבחים אותו ישראל ושרים לו בעולם הזה בתוך הגוף המגושם זה הפירוש אל אלוהי הרוחות לכל בשר מפני שאם הם ימותו חס ושלום אז יהיה חסר בשמיים של שירתם של ישראל ש זה המדרגה הגבוהה ביותר ומשמחת את הבורא יתברך אין לקדוש ברוך הוא נחת רוח גדולה יותר מאשר עם ישראל שרים לפניו וכך ניצלו ישראל לחיים טובים ולשלום מעשה שהיה פרמדיק נקרא לטפל במצבו של חולה אחר בדיקה ידיים ביאוש אמר אין מה לעשות אפילו לקחת אותו לבית החולים מיותר תנו לו למות בשקט הטיב את השמיכה על פניו בקושי נשם נשימות רפות בני המשפחה נחרדו מהמילים וידעו שאפילו חרב חדה מונחת על צברו של אדם אל התייאש מן הרחמים החולה אברך צעיר בן 23 לפני חצי שנה פקדה אותו מחלה קשה והמצב הדרדר והחמיר צפתי החירום מיואשים אחד מבני המשפחה החליט להתאמץ לקרוע שערי שמיים ביקש מכמה בני משפחה וידידים יחדה חלו גור לונקה לעבר חצר ביתו של כבוד קדושת האדמור מריבניץ זכר צדיק לברכה שהיה פועל ישועות אחד מהגב הביט תפלא מה אתם לא יודעים שהרבי לא מקבל רק אנשים חיים חיש מאר הבינו בני המשפחה שהוא לא בבית היה במקוו החליטו להמתין לו עליהם הדרך כעבור דקות נראתה דמותו העילאית סועדת לעבר הבית גופו מתנועע בדבקות נהרה על פניו הבחין באלונקה שלפניו בחן את החולה המשפחה מטארת את המצב האנוש מביט בהם ו בחולה לסרוגין עצם עיניו ואז אמר כך אחד מכם ישאר עם החולה לשמור עליו ולהתפלל לרפואתו כל היתר יעלו בדחיפות לבית המדרש הסמוך ויודו לבורא עולם על 23 שנים נפלאות ובריאות שזכה האיש ועל כל מה ש הספיק בשנותיו הצעירות ועל כל מה שהצליח להשיג אני כל התפילה בבית המדרש תהיה בנוסח של הודעה ושבח על השים 23 שנים טובות בריאות שמחות ועליזות שזכה להנות מחיים מאושרים רק הנותר לצד החולה התפלל לרפואתו ואני אשוב למקווה להתפלל עליו משם דרכו היה לפעול ישועות בטבילת בטבילת במקווה שעה ארוכה שהה שם בני המשפחה ביצעו את ההוראות בדייקנות כל כל האחרים התכנסו בבית המדרש אמרו פרקי תהילים והודעה ושבח אמרו את ההלל בלי ברכה הוסיפו נשמת כל חי בעומק הלב והכל בהודאה לשם הטוב על 23 שנים של בריאות ושמחת חיים שהיו נחלתו של החולה כשהוא שב מהמקווה הסתמן על פניו חיוך קל אמר למשפחה נו אם מודים לשם יתברך כל כך הרבה מן הסתם צריך גם סעודת התודעה מכובדת נמתין שהחולה ישוב תנו ונערוך כאן סעודת התודעה מפוארת להודות לבורא על הרפואות ועל חסדו עמנו למותר להגיד שהחולה תרפה וקם לחיים טובים וכמובן שהאריך ימים ושנים כאילו לא עבר שום דבר עשו את ההודעה על ידי סעודה וככה נסתיים הסיפור המקורי הזה כשאנחנו נתקלים בקושי בחיים במשהו מסתבך נזכור את הסיפור הזה חולה אנוש שכבר כיסו אותו בשמיכה ו אם שרים ושמחים ומודים לשם יתברך על כל מה שהיה עד עכשיו ועוד מקדימים לעשות סעודת תודעה כמו שאנחנו עושים לפני הישועה אז בוודאי שנו שעים זה כלי ש אן כדוגמתו לשיר ולרקוד כי הריקוד הוא למעלה מן השיירה וכשרון רבע שעה ושרים עבדו עבדו עבדו אנחנו כבר זכינו לשמוע מאות מקרים של ניסים ומופתים של אנשים שנושאו בדברים לא הגיוניים כלל וכלל אז זאת אומרת חייבים להיות על כל דבר מי שלא שמח והוא מודאג ומזמין עליו דינים כי הסמ זה יגון והל י זה הנחה ומי שיש לו יגון והנחה הוא מדביק עליו את הדינים והוא רק יכול להתדרדר כדי לצאת מזה צריך שמחה מי היה השמח ביותר דוד המלך כל ההצלחה של דוד המלך זה היה בגלל שהוא היה שמח תמיד לא רק זה גם היה משמח אחרים הזוהר הקדוש קורא לו בדחה ד מלכה המשמח של האלוקים בדחה ד מלכה כי הוא הכניס שמחה בכל העולמות היה לו דחקות ייסורים רדיפות אבל חינם רדפו אותו על לא דבר דיברו עליו מה שדיברו פסלו אותו מלבוא בקהל לאן הוא ברח תמיד אל מקור השמחה מזמור לדוד בבורו מפני אבשלום בנו והיה שר שירות ותשבחות לקדוש ברוך הוא ואף על גב שרודפים אחריו בתוך הצער שר שירים ותשבחות לקדוש ברוך הוא כך הוא זכה לבוא למדרגתו בעלה מדרגה לדרגה כי השמחה מעלה את האדם במדרגות עד שהוא מתקרב לקדוש ברוך הוא ממש יש לו פסוק בתהילים כי חלו ויגון חיי ו שנותיי בהנחה על ידי עצבות ומרירות יגון והנחה מכלים את החיים לכן חיייבים להיות תמיד בשמחה כשאדם בשמחה אז הוא מכיר שכל מה שהקדוש ברוך הוא עושה איתו זה אך לטובה אין דבר שיורד רע מן השמיים הכל נעשה עם האדם לטובה לכן צריך כל הזמן להיות בשמחה כתב הבת עין העיקר הוא להאמין באמונה שלמה כל מה דעביד רחמנא לתו עביד לברך לבורא עולם תמיד על הרעה בשמחה ובטוב לבב כמו שמברך על הטובה ואפילו אם חס ושלום שאדם חסר ממשלות ליבו אף על פי כן יודב יהלל הבורא יתברך על החיים המסורים בידו על הנשמה שפקודת בידו כל הנשמה תהלליה על כל נשימה ונשימה ויאמין באמונה שלמה שהכל כלול בחסד מכוסה ויברך בשמחה ממש ובזה האמונה והתהילה הוא גורם שנמתחים הדינים בשורשם ויזכה לראות כל בגילוי גמור זאת אומרת כל אדם צריך לדעת חייבים להיות בשמחה והביטוי לשמחה זה שירה כתב הגאון רבי שלמה קלוגר זכר צדיק לברכה על הפסוק אברך את אדוני בכל עת תמיד תהילתו בפי דוני תתהלל נפשי ישמעו ענבים וישמחו יש לומר הכוונה על פי מה שאמרו חכמים זכרונם לברכה חייב אדם לברך על הרעה כשם שמברך על הטובה שנאמר באדוני ההלל דבר באלוהים ההלל דבר גם בזמן החסד וגם בזמן הדין ואם כן לכאורה אין ראוי כלל שאדם יעשה יותר הודעה והילולת בה יותר ממה שיעשה על הרעה כי אם הוא עושה כך הרי הוא מטיל דופי במעשיו של השם יתברך כיאילו הרעה אינה טובה אך העניין הוא שהצדיק מה שנוגע לעצמו אומר על הכל טוב מכל מקום על צרות של אחרים הוא מצטער למה כי אם לא יצר על צרות אחרים אז הוא לא יתפלל עליהם אם הוא יגיד הכל טוב הכל טוב אז החולה יהיה חולה ואף אחד לא יתפלל עליו לגבי עצמך הכל טוב לגבי אחרים צריך להיות מצר בצרתם מה נאמר במרדכי דורש טוב לעמו ודובר שלום לכל זרעו על עמו היה דורש טוב לא אמר שהרע היא טובה אלא דרש טוב בשבילהם הוא הבין שהם במצב לא טוב ודרש טוב בעבורם אבל לזרעו מה היה אומר היה אומר הכל שלום הכל שלום הכל טוב אם בעל ה אדם טובה ראוי לשמוח ביותר ולא הבה כמודה חס ושלום שעת הקדוש ברוך הוא אינה טובה רק הכוונה שעל הרעה הבי רק הוא שמח אבל לא אחרים אבל בטובה הכל שמחים זה מה שאמר הברכה את אדוני בכל עת מה זה בכל עת בין אם טוב בין אם רע בכל עת תמיד תהילתו בפי אבל מכל מקום באדוני כשעושה רחמים שכן אמרו חכמים ששם אדוני מורה על הרחמים אז תתהלל נפשי ביותר למה כי ישמעו ענבים וישמחו ואז גדלו לאדוני ונרוממה שמו יחדיו אם כן עיקר העיקרים ועבודה שצריך מ כעת והלאה ללמוד לאמץ לנו רק שמחה בכל מצב אם השם מזמין לנו משהו שהוא לא טוב בעינינו זה רק בשביל להקפיץ אותנו זה רק להזכיר לנו שאנחנו לא לפניו אם שרים לפני הקדוש ברוך הוא מתקרבים אליו קרוב קרוב אם קרובים לא צריך להזכיר תפנה אליי מתי כשאדם מתפלל מלומדה כשאדם לא זוכר את השם במשך היום הוא טרוד בענייניו אז הוא רחוק מהשם מה עושה השם נותן לו איזה משהו ואז הוא פונה השם יציל השם ישמור השם זה אז הוא נזכר בשם בשביל מה אתה צריך שיזכירו לך תזכור לבד תשאיר כל הזמן ובעזרת השם יתברך אתה תוכל לנצל מכל הדברים ולתקן את כל מה שצריך ולהשלים את כל מה שחסר כי הקדוש ברוך הוא רוצה לתת לנו מעל ומעבר למה שאנחנו חולמים הראייה אדם הראשון הוא הכניס אותו ישר לגן עדן לא אמר קודם תעבוד אותי תוכיח לי שאתה ראוי ואז אני אכניס אותך לאט לאט ישר בגן עדן זה מה שהוא רוצה ואם לא היה חוטא היה מגיע לתיקון השלם מה שעתיד להיות עוד מעט אז זאת אומרת אנחנו צריכים לשמוח כל הזמן ולשיר השיר גורם לכל נסיים תמוז בימים של בין המצרים מתאבלים כל ישראל על הגלות הארוכה והקשה מבקשים על גאולתנו פדו נפשנו ולעתיד לבוא התגלה כל מה שעשה הקדוש ברוך הוא בגלות לטובתם של ישראל מה עיקר הגדלות של ישראל שמאמינים בזה גם בתוקף הגלות כמו ש שאמר הרב הקדוש רבי מיכאל מזלו שו זכר צדיק לברכה הפסוק בתהילים אומר אז ימלא שחוק פינו ולשוננו רינה אז יאמרו בגויים הגדיל אדוני לעשות עם אלה לעתיד לבוא יתפלאו ויתמו הגויים למה זכו ישראל לשכר עצום ונורא כזה ישיבו לם ישראל הגדיל אדוני לעשות עמנו כי היינו שמחים אם אנחנו שמחים בכל מה שהשם מביא עלינו כולל הגלות כולל הצרות כולל הכל זה השכר העצום שמקבלים משום שהיינו שמחים גם בגלות כי ידענו שהכל לטובתנו להטיב לנו באחרית השם יזכנו לראות בשוב השם ציון במהרה בימינו אמן אמן
"עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב)
רגע המלבים המלבים אומר אדם עני המלבים אומר אדם עני שחסר לו משהו אז הוא בא ומבקש בוכה ומתחנן הוא לא שמח מתי הוא יהיה שמח מתי הוא ישיר מתי שהכסף יהיה אצלו בכיס אומר המלבים אבל במזמור לתודה אנחנו אומרים עיבדו את השם בשמחה בואו לפניו ברננה אנחנו לא מחכים עד שהקדוש ברוך הוא יתן כשאנחנו עובדים אותו אנחנו כבר באים לפניו ברננה כאילו הכסף בכיס לכן עיבדו ובואו לפניו בואו עוד לא עוד לא קיבלתם בואו אתם רק באים אליו אבל תבואו כבר עם רננה כי אילו כבר קיבלתם ולמדנו גם שכתוב סוד גדול משה רבנו ברך את מרים אל נרפה נה לה כל האומר פעמיים נה בתפילתו נענה אל נה רפה נ לה גם אנחנו למה יש הרבה ניסים עכשיו שנעשים על ידי השיר הזה כי אנחנו באים לפניו רננה פעמיים נא אז תשאירו תשמחו ואני מבקש מבורא עולם שאת כל הישועות הנצרכות לכם ימלא מהרה אמן ותכתבו לי ונפרסם את זה ברבים ברור לי שכל מה שאתם זקוקים וצריכים בזכות השמחה הזאת ועוד שתהיה אתם תזכו לישועות גדולות אמן
לילה טוב כבוד הרב אחדשה"ט [בהמשך למה שכבודו מזהיר לברך ברכות בכוונה ולא כחברותא כלפי שמיא... להלן ציטוט מגמרא ברכות לג, ב - לד, א] 'אֲמַר לֵיהּ רַב פָּפָּא לְאַבָּיֵי: וְדִילְמָא מֵעִיקָּרָא לָא כַּוֵּון דַּעְתֵּיהּ, וּלְבַסּוֹף כַּוֵּון דַּעְתֵּיהּ?' אֲמַר לֵיהּ: 'חַבְרוּתָא כְּלַפֵּי שְׁמַיָּא מִי אִיכָּא?! אִי לָא כַּוֵּון דַּעְתֵּיהּ מֵעִיקָּרָא — מָחֵינַן לֵיהּ בְּמַרְזַפְתָּא דְנַפָּחָא (יש להכותו בפטיש של נפחים) עַד דִּמְכַוֵּין דַּעְתֵּיהּ' שאל רַב פָּפָּא: 'מדוע משתקים את הכופל פסוקי פרשת שמע? אולי בפעם ראשונה לא כיון דעתו למה שאמר. והשתא כשכופל כיון דעתו. והשיבו אַבָּיֵי: 'חברותא כלפי שמיא'?! ופירש רש"י: 'חברותא כלפי שמיא' – מנהג שנוהג אדם בחברו ינהג אצל המקום ולא יזהר בתפלתו?! 'מחינן ליה' – כלומר מלמדין אותו שיכוין ומכין אותו אם ירגיל בכך'. [לכתבה: חדש! פרספקס כוונות שם ומלכות shofar.tv/articles/15301].
ב"ה גם לנו קרה אותו דבר עם התרומה ל: 'שופר' בדיוק כמו שהרב פרסם - מרגע שנתנו מעשר 834 כל חודש - זה נכנס ויותר! כשלפני כן גם סכום כזה לא היה נכנס... ברוך ה'! (לקמפיין שופר גדול charidy.com/shofar.tv).
שלום כבוד הרב היקר! ב"ה תרמתי מטר בתשלומים, ואני לא מרוויח הרבה כל חודש. ומאז שהתחלתי לתרום 833 כל חודש - השי"ת פותח לי; 1 . רק תרמתי חודש ספטמבר, חבר נתן 1000, אותו חודש אחותי עשתה לי העברה על 1000 שח, לא בקשתי. 2 . חודש אוקוטבר אחי עשה לי העברה 1000, לא בקשתי. 3 . חודש נובמבר אחותי עשתה העברה 1000. 4 . חודש דצמבר אחי עשה לי העברה 1030, גם קבלתי מענק עבודה 5332. 5 . חודש ינואר אחי עשה לי העברה 1100 שח. 6 . חודש פברואר אחי עשה לי העברה 1600 גם קבלתי מענק עבודה 4400. לפני זה אף פעם אחי לא העביר לי כסף... כל חודש השי"ת שלח לי כסף כנגד אותו חודש ופלוס. וגם הרב אמר: 'שיש לנו זכויות מאז שתרמנו - זה מתחיל לעבוד!'. לפני זה לא היה לי כסף "לזוז" אבל מסרתי נפש ותרמתי וב"ה אני מקבל בגדול. תודה רבה לרב שדואג לנו שיהיה לנו זכויות. תודה רבה לרב שמברך אותנו בכל שעה! תודה לרב שהחזיר אותנו בתשובה! תודה רבה על הכל!!! (לקמפיין שופר גדול charidy.com/shofar.tv).
כבוד הרב היקר לנו מכל יה"ר שהשי"ת יאריך ימיכם בטוב ושנותיכם בנעימים (אמן), רציתי לומר תודה שבזכותכם יכלתי להתמודד עם הצער על פטירת אבי (דום לב, ל"ע) אבי הובא למנוחות בשישי שעבר, אבי ז"ל היה איש צנוע ושקט תמיד דיבר על גדלות השם יתברך, אהב את כלום וכולם אותו, בעשור האחרון התמודד עם מחלת אלצהיימר ובחסדי השי"ת הוא נשאר במצב יחסית טוב תפקודי גם הרופאים התפעלו שהוא לא התקדם לדרגות מתקדמות של המחלה, ברוך השם על הכל, המחלה הצער והביזון זה היה זכות, ובכלל זכות שלא חלילה ידבר נגד כבוד הרב כפי "שחכמולוגים" שקשה להם לקבל את האמת עושים, ומנחם אותי שעכשיו הוא יראה את האמת הצרופה וגם איך ולמה בתו הקטנה כמעט ולא באה לשבתות ובפרט חגים, כידוע קשה המציאות והתמודדויות, מאוד-מאודד!! בשעת הקבורה אמרתי לאבי: 'שאעזור לו ואעשה הכל בשבילו', בלי נדר ובעזרת השי"ת שאזכה לעשות הרצאה לעילוי נשמתו (אמן), בהזדמנות זו רציתי לשתף גם על נשים צדקניות מפז חברה מבאר שבע הכינה לי וילדים לכל השבוע אוכל ונסעו עם בעלה מרחוק להביא לי, חברה מצפון דאגה שיעשו ביום השבעה סעודת אמנים וקדיש בקפז', וזה היה ממש מרגש ומנחם וזה גם בזכות כבוד הרב, מחילה יש לי עוד הרבה לכתוב אבל כבר הארכתי וגזלתי מזמנכם היקר, שבת שלום ומבורך לכם וכל משפחתכם וכל בית ישראל (אמן).
כבוד הרב היקר ב"ה רוצה להודות על ברכת הרב ששומעים אותך בשמים🙌🏽 כמה שעות אחרי שכבוד הרב בירך - התחיל לרדת לי החום…. עכשיו ללא חום בכלל נשארו רק השקדים בגרון (ל"ע) יה"ר שבעזרת השי"ת יעברו במהרה אמן תודה על כל תשומת הלב של כבוד הרב והאכפתיות🌹.
כבוד הרב היקר 🌹בוקר שמח "הוֹדוּ לַה' כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ" (תהלים קיח, א)🙌🏽 הרגע קבלתי מהעירייה שנתנה דו"ח (ל"ע) לבת שלי מבחינתי על לא עוול, לא רק שיש לרכב 'תו נכה' כי זה חנה באדום לבן, היא גם השאירה המון מקום שמשאיות יכולות לעבור …והם כתבו ״הפרעה לתנועה״ אבל הפקח ה״חוכמולוג״ צילם מזווית לא טובה שהתמונה תראה שהיא באמת הפריעה לתנועה… לא וויתרתי אמרו: 'אין סיכוי שיוותרו!' ב"ה שומעת את 'עבדו' ("עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב) בלופ קבוע ברכב גם כשמילאתי ברכב את הבקשה לביטול - השיר התנגן… נסעתי לשם צלמתי בעצמי שוב, מכל הזוויות ביקשתי ממנה שתחנה כמו שחנתה (עשיתי אילוסטרציה -שחזור) והראיתי לעירייה שיש המון מקום הקפתי גם בעגול בתמונה: תראו כמה מקום!!! ב"ה הפלא ופלא תודה להשי"ת ששומר את ממוננו ותודה לכבוד הרב על הכל (לסגולת השמחה shofar.tv/articles/15096).
בוקר טוב כבוד הרב הבן שלי 'מלאכי' מאושפז מאתמול בלילה בבית חולים ילד עם תסמונת דאון עם קושי נשמתי דלקת ריאות ושפעת (ל"ע) אתמול הרבה רופאים מחברים אותו ממכשיר למכשיר והילד מוריד סיטוראציות שמו לו מכשיר חזק מאוד אמרו: 'ניתן לו הזדמנות'... שמתי את השיר שלך: 'עבדו-בשמחה' ("עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב) רקדתי שרתי לו וב"ה הסיטוראציות הגיעו ל-96 אחרי שהיו 88 עם חמצן אשמח שהרב הגדול יתפלל על מלאכי בן רחלי יה"ר שהשי"ת הגדול ישמור לי עליו בריא אשמח אם תקליט כי הבן שלי שמע אותך שר ואז פתח עיניים! היה 88 שרים לו עכשיו שוב יה"ר שהכל יהיה תקין ישתבח השי"ת אשרינו שזכינו בגדול הדור שליט"א שמאיר לנו את החושך יה"ר שיהיה רפואה שלימה מהרה ל: מלאכי בן רחלי בתוך שאר חולי עמו ישראל אמן ואנחנו נזמר בתהילים בעבורו בעזרת השם יתברך! (לסגולת השמחה shofar.tv/articles/15096).
ערב טוב ושבת שלום לרב היקר שלנו! היינו בלי דלק... (ל"ע) כמעט חצי שעה וברוך השם הגענו לבית בבטחה! אחרי תדלוק בסביבת הבית, כמובן! והכל בזכות החיזוק של הרב שליט"א בשירתו של דוד מלכנו בשיר 'עבדו'! ("עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב) (לסגולת השמחה shofar.tv/articles/15096).
חד משמעי - ב"ה זה החזיר אותי לצפיה וסיקור של הסמינרים שהרב היקר העביר בשנות התשעים - אווירה נעימה מאוד ותשובות ברורות לשאלות - זו גם המחשבה האישית שלי: הרב היקר - דרשן בחסד עליון! (בית שמש - שאלות ותשובות עם תלמידי "תיכון הרדוף" 19.02.2025 shofar.tv/lectures/1648).
ישר כח גדול לכבוד הרב שליט"א ב"ה שמענו את ההרצאה לילדי התיכון הרב הסביר כל כך יפה בכל כך הרבה סבלנות "תיכון הרדוף" (781) גימטריה "אַשְׁפֹּת" (781) ונאמר בתהילים קיד, ז: "מֵאַשְׁפֹּת יָרִים אֶבְיוֹן" יה"ר שבעזרת השי"ת יביאו פירות טובים! (אמן) (בית שמש - שאלות ותשובות עם תלמידי "תיכון הרדוף" 19.02.2025 shofar.tv/lectures/1648).