מלכות יון - חלק ד'
תאריך פרסום: 31.12.2024, שעה: 09:27
- - - לא מוגה! - - -
נציבי יום רפואה שלמה למאור גוזי בן משה בתוך שאר חולי עמו ישראל מאוצר מתנות חינם השם יעתיק את המחלה ממנו לאסד נשיא סוריה לשעבר מהרה אמן אמן לעילוי נשמת אמנון בן שלמה מדעי מנוחתו עדן בזכות קבוצת שערי תשובה נציב יום מספר 39 לכבוד נשמת הצדיק יסוד עולם יהודה בן יעקב אבינו ולאה אמנו עליהם השלום זכותם תגן עלינו אמן אמן השם יזכה את כל עם ישראל להלל ולהודות ולשבח לשם יתברך תדיר ולהצליח להודות על האמת לרוממה תמיד אמן אור בן דבורית השם הטוב ירפא אותו מהמחלה הקשה שיש יש לו יעתיק אותה לאשתו של אסד ויזכה בבריאות טנה ואריכות ימים מהרה אמן אמן לעילוי נשמת רבי מחניאל בן מלכה חזרה בתשובה שלמה יקון המידות לכל עם ישראל ומשפחת יפת בפרט וריאל בן תקווה יזכה אישה צדיקה ויראת שמיים ש תשלח אותו רק ללמוד תורה תמיד אמן אמן
אנחנו עכשיו ממשיכים ב בן בן ימי החנוכה חלק ד' מלכות יוון חלק ד
בילקוט שמעוני ישעיה סא כתוב בעשרה מקומות נקראו ישראל קלה וכנגדם לבש הקדוש ברוך הוא עשרה לבושים הלבוש הראשון שלבש זה היה ביום הבריאה של העולם זה היה לבוש של הוד והדר שנאמר הוד והדר לבשת הלבוש השני שלבש נפרע מאנשי דור המבול של גאות שנאמר אדוני מלאך גאות לבש הלבוש השלישי שלבש ליתן תורה לישראל של עוז שנאמר לבש אדוני עוז התאזר הלבוש הרביעי של לבש להפרה ממלכות בבל של שלג שנאמר לבושי כתלג חיבר הלבוש שלו כמו שלג לבן הלבוש החמישי והשישי שלבש לפרה ממלכות מדי של מה שנאמר וילבש בגדי נקם תלבושת ויעט כמעיל קנאה הרי תרי שתיים בגד ומעיל הלבוש השבי ושמיני שלבש לפרה ממלכות יוון של צדקה היה שנאמר וילבש צדקה כשריון וכובע ישועה בראשו הבתרא שני בגדים אחד לגוף ואחד לראש הלבוש התשיעי שילבש הקדוש ברוך הוא זה לפרה ממלכות רביעית י אדום uned states of [מוזיקה] am שנאמר מדוע אדום ללבושך הלבוש העשירי שילבש הקדוש ברוך הוא להפרע מגוג ומגוג הוא הדור שנאמר זה ה דור בלבושו אמרה כנסת ישראל לפני הקדוש ברוך הוא ריבונו של עולם מכל לבושים שלבשת אין לך נאה כזה שנאמר זה הדור בלבושו זה המדרש שמעוני יש להתבונן מה עניין הלבושים הללו ומדוע במלכות יוון היה צורך בשני לבושים ולמה דווקא אצל מלכות יוון צריך כובע לראשו נקדים לבאר את דברי המלבים על הפסוק וילבש צדקה כשריון וכובע ישועה בראשו אומר המלבים הנה הנביאים מציירים את פעולות השם יתברך תמיד במלבושיו זאת אומרת הפעולות מצטיירות במלבושים כמו שנכבד אדם נכבד לא יתראה ערום אלא תמיד יהיה במלבושיו כך השם לא יתראה על ידי פעולותיו באיכות הלבושים יציירו תמיד לפי איכות הפעולות זאת אומרת הלבושים מציירים בעצם את הפעולות באיכותן והמשפט שיעשה השם בגויים מצויר במלחמה כמו שנאמר ויצא אדוני ונלחם בגויים ההם כי הוא יעשה מלחמה בכוחו לכן מצייר ציור המלחמה הלז שייעשה השם ללחם נגד אוייביו כאילו לובש בגדים שלובש בדרך כלל גיבור בצאתו לקראת נשק כי אז לובש שריון בגד מברזל המגן על הגוף קעת חרב וחנית וכובע כסכסים כלי מגן על הראש בעתה מצייר לנו הנביא כי שריון והכובע ששר לבש להגן בעדו זה הצדקה והישועה מאחר ואין ישראל זכויות ומעשים טובים בקלות מידת הדין ומשתין ינצחו אותם ויאמרו לבורא יתברך מדוע אתה עומד לימינם הרי הם חוטאים באותה שעה רק הצדקה והישועה יכולים להגן על עם ישראל הצדקה מציינת מעשים נשגבים שעושה השם מצד חסד ורחמים והישועה זה מורה על ישועה כללית שברא הקדוש ברוך הוא מראשית קדומים להוציא אותה בעתיד ובה יתקן את העולם כולו הרי שמבאר לנו המלבים הקדוש את עניין הלבושים שהם סמל לסמל את הפעולות של הקדוש ברוך הוא כיצד הוא מתגבר על מידת הדין והקטר שיש על עם ישראל עדיין צריך ליישב מדוע במלכות יוון צורך בנוסף ללבוש גם כובע על הראש נראה לבאר על פי דברי היערות דבש בדרוש חטא נס חנוכה היה בלי שחזרו ישראל בתשובה נגד הנהגתו יתברך שתמיד הו מושיע את ישראל רק עם תשובה אבל האמת עיקר הנס שהיה בחנוכה כי ב כל צרות שבאו לישראל וצר להם ושבו אל אדוני בכל לב ויצעקו אל אדוני וירחם עליהם ויושיעם אבל בגלות אנטי וכה שמח שמו גלו ישראל בעוון העריצים ומלשינים מביניהם המתייוונים והם פרקו עול ולא שבו אל השם כלל ובסיפורי יוסף בן גוריון מספר כמה רעות עשו לישראל אז והם היו הסיבה לביאת היוונים בארץ ישראל כמו שהקפטן הביאו את ביידן וקמלה הריס לעשות לנו את מה שעשו והם לא שבו ועמדו במרד כנודע בעדת החסידים אשר היו עם מתתיהו וניו הם מעולם לא היו בעדת החטאים אם כן אין זה מהגדר להושיע לישראל למה החוטאים נשארו חוטאים והצדיקים נשארו צדיקים רק השם חס על עמו בושי עם אפילו בלי תשובה ל והנס הזה הוא כנגד חוק האלוהים וכביכול השם לא יעבד משפט חלילה ואז הושי עם לישראל בלי תשובה נגד משפט השם זה בגדר נס גדול ופל שייעשה השם עושה ניסים ונפלאות בלי תשובה מכיוון שכן מובן מדוע היה צריך הקדוש ברוך הוא כביכול כוח חזק כנגד השטן ומקטרגים שני בגדים מאחר והוא בא להציל את ישראל שלא על פי מידותיו הנהוגות בעולם אמרנו שצדקה זה חסד ורחמים והישועה היא ברואה כבר מהתחלה מראשית קדומים להוציא אותה בעתיד ולתקן בה את העולם זאת אומרת הישועה שהיא באה היא לא תלוייה ממש בתשובתם של ישראל כשזה ישועה כמו שכתוב שאו שיבוא בדור שכולו זכי או בדור שכולו חייב אבל ישועה תהיה בסוף אז זה פלא פלאות רואים שביוון היהה צריך שריון וכובע כביכול כמו שצריך להתמודד עם אויב אך זר וקשה לא יספיק השריון כי הראש יהיה חסוף אז לכן כביכול כנגד יוון הרשעה והמתיוונים שהיו בתוך ישראל ולא חוזרים בתשובה לסתום את פיות המקטרגים היה צריך כביכול כמו שגיבור יוצא למלחמה צריך כיסוי מלא ככה היה צריך לכסות כדי שיוכל להושיע את ישראל רבנו יוסף מסרגוסה זכר צדיק ברכה תלמידו של הרן הקדוש בספרו על התורה כתב בבית שני מלכות יוון העמיקה להתחכם לבטל מעלינו המצוות יש לשאול מה אם ראו לבטל אותנו דווקא בשלושה אלה שבת ראש חודש ומילה יש ימים טובים חמורים יותר מראש חודש אלא אין ספק שהם התחכמו מאוד הם ראו שרבים קמו עלינו לכלותינו ולא יכלו לנו ואז הגיעו למסקנה שזכות המצוות היא המגן ש שלנו ועל כן התחכמו להסיר אותנו מן המצוות ולמה בחרו בשלושה האלה כי הם רומזות על עיקר גדול המילה זה אות ברית קודש בבשרנו מבדיל אותנו משאר האומות שאנו עבדים חתומים בחותם של קדושה השבת אותי לעולם בין השם ובין ישראל המאמינים במלכותו יתברך קורבן ראש חודש יש בו סוד גדול ומופלא להעביר א שמותינו כמו עכשיו היום ראש חודש תבת ככתוב ואותה נתן לכם לשאת את עוון העדה וכתוב במסכת שבועות ט אותה נושאת עוון ואיין אחרת נושאה עוון בגלוי הטעם שלקוב ראש חודש מעלה על שאר הקורבנות מה שאמרו חכמים זכרונם לברכה התת לאדוני אמר הקדוש ברוך הוא הקריבו עלי כפרה על שמיעטתי את הירח אז ללכן הם התחכמו להבין מה המצוות החשובות המיוחדות שמגדירות את עם ישראל במיוחד משאר האומות שנותנות להם מעלה על האומות שלא יכולים לחסל אותם ואז הגיעו למסקנה שאלה שלושתם ואמרנו בשיעורים קודמים שהראש תיבות שלהם שמח כי הם רצו לבטל אותנו גם מן השמחה שיש במצוות האלה של שבת ומילה וראש חודש ראוי לעשות סעודת ראש חודש עניין גדול סעודת ראש חודש באופן נוסף בארו מלכות יוון רצו לעקור שלוש מצוות אלה כי בשלושת המצוות האלה אנחנו אנחנו היחידים בעולם ש שולטים על כל הבריאה שבת כתוב ששת ימים תעשה מלאכה וביום השביעי יהיה לכם קודש על ידי שמירת שבת מביא אדם את הברכה לששת הימים זאת אומרת אנחנו שולטים על ששת הימים שיבואו בזכות השבת ששת ימים תעשה מלאכה מאליה בזכות השבת זאת אומרת שאנחנו שולטים בבריאה במעשה אחד של שמירת שבת אנחנו שולטים על ששת ימי המעשה ברית מילה בזה אדם מתקן ומשלים את הבריאה כי הבריאה לא שלמה בלי הברית אדם הוא לא שלם רק אם הוא עושה ברית אם הוא לא עושה וא חיייב כרת אמרו במדרש המילה היא לצרף את האדם על ידי המילה המילה אדם נהיה מצורף בראש חודש כתוב במדרש החודש הזה לכם מה זה לכם אמרו מלאכי השרת לפני הקדוש ברוך הוא אם את מתי אתה עושה את המועדות שכן כתוב בגזירת עירין פגמה הכל זה בגזירת המלאכים אמר להם אני ואתם מסכימים על מה שישראל גומרין ומעברי את השנה שנאמר הקרא לאלוהים עליון לאל גומר [מוזיקה] עלי בכן הוא אומר אלה מועדי אדוני מקראי קודש אשר תקראו אותם אתם תקראו אותם בין בזמנם בין שלא בזמנם אין לי מועדות אלא אלו אמר להם הקדוש ברוך הוא לישראל לשעבר היה בידי שנאמר עשיי ריח למועדים זה היה בידי המועדים אבל מכאן ולך הרי מסורה בידכם ברשותכם אתם קובעים אם ארתם הן הן אם אמרתם לאו לאו בכל מקום יהיה החודש הזה לכם ולא עוד אלא אם ביקשתם לעבר את השנה הרי אני משלים עמכם לכן כתוב החודש הזה לכם אז ראש חודש מורה שישראל שולטים בבריאה וכל ההנהגה תחת השפעתה אז מתברר לימונים שזה לא סתם יש לנו קשר עם הקדוש ברוך הוא מיוחד בבריתות וכולי הוא מסר בידינו את המפתחות של שינוי הבריאה אז ללכן הם רצו לבטל את זה שלא יהיה לנו שליטה על הבריאה וכן כתב בספר שם משמואל בשם אבי בעל אבני נזר ני חמ שגזרו יונים על שבת על מילה כי זה עניין מיוחד לישראל ובזה הם למעלה מן הטבע ולכן הייתה התנגדות היוונים למה הם התנגדו כי ברוב חוצפתם הם חשבו שהם במעלה יותר מהיהודים אז מה פתאום אתם תעשו דברים שיורו שאתם מעלינו אבל חודש סדר הטבע שהירח מתחדש למה התנגדו לזה מה ישראל מיוחדים בזה אלא מפני שהטבע תלוי בדיני התורה כל הטבע תלוי בדיני התורה כמו שאמרו בירושלמי בכתובות קטנה בת שלוש שנים ויום אחד נמלכים בדין לעבר את החודש והחליטו להוסיף עוד חודש השנה אם נעקרו בתולין שלה בתולין חוזרין ואם לאו אינם חוזרים רואים שטבע העולם כפוף לדיני התורה וזה התנגד למלכות יוון החצופים והעזים שחשבו שהם למעלה מכולם כמו הקפל אסטים באופן נוסף בער הכלי יקר בשלושה דברים אלו ישראל מובדלים ומיוחדים משאר האומות ולכן רצו לבטל אותם מלכות יוון זה הכלי יקר אומר ה אומר שבת שבת י אותי ביני וביניכם בהלכה אומרת בן ששבת חייב מיתה זאת אומרת זה רק עם ישראל יכולים לשבות לכן הקנאים הטיפשים החליטו גם כן לעשות להם שבת משלהם עשר השטן מלפנינו מאחרינו המוסלמים לקחו את יום שישי והנוצרים לקחו את יום ראשון זה העתקה קנד אין בזה קדושה אין בזה שום דבר גורש מת גורש סתם יום בטלה שיהיו שיכורים ילכו לברים ואחר כך ם קרו מהגופות שלהם את הכליות והראות והכל מילה מצוות מילה היא האות המבדיל בין ישראל לאומות העולם ויה עוד ברית ביני וביניכם בראש חודש נאמר את המאור הגדול ואת המאור הקטון והיו לו אותות ותיקנו חכמים אנשי כנסת הגדולה במטבע תפילת מוסב שאמרנו כי בעמך ישראל מכל האומות בחרת וחוקי ראשי חודשים להם קבעת הרי שראשי חודשים ניתנו לישראל עם בחירתו להיות ללא לעם כי בעמך ישראל מכל האומות בחרת ואז חוקי ראשה חודשים להם רק להם קבעת והמדרש אומר על פסוק החודש הזה לכם הד ההו דכתיב חוקיו ומשפטיו לישראל אלו קידושי החודשים שיש בהם חוקים ומשפטים חוקים אלו המועדים שתלויים בהם המשפטים ואין חוקיו אלא חגים שנאמר כי חוק לישראל הוא כתוב במדרש לחנוכה באוצר המדרשים עמוד 193 אמר רבי אלעזר בא יוון הרשעה וגזרו גזרות וחשכו עיניהם של ישראל ואמרו כל מי שמזכיר את שמו של הקדוש ברוך הוא ידקר בחרב והרבה מישראל נהפכו למינים ומגילת תענית נראה שזוהי הגזירה מפורסמת שגזרו עליהם שיכתבו על קרן השור שאין להם חלק באלוהי ישראל ובזה מפרסמים פרסום גדול הסטיקרים הראשונים בעולם נגד האמונה אז כשאדם חורש עמ שור מול הפרצוף שלו כל הזמן אין לו חלק בע באלוהי עולם וככה החדירו את זה בקרן השור זה גם היה בקבוק של התינוקות אז גם כן היה כתוב תינוק כבר משהוא קטן כבר רואה שאין חלק באלוקי ישראל פעם אחת גזרה לכות יוון הרשעה גזרה לי ישראל ואמרו להם אין לכם חלק באלוקי ישראל ולא היו מזכירים שם שמיים בפיהם ועוד אמרו חכמים בראש השנה יח פעם אחת גזרה מלכות יוון שלא להזכיר שם שמיים על פיהם כשגברה מלכות חשמונאי [מוזיקה] ונצחו התקינו שיהיו מזכירים שם שמיים אפילו בשטרות עוד לפני in god trust הרבה לפני אלפי שנים וכך היו כותבים בשנת כך וכך ליוחנן כהן גדול לאל עליון וכ ששמעו חכמים בדבר אמרו וואי למחר זה פורע את חובו ונמצא שטר מוטל באשפה וביטלו למה שלא יתבזה שם שמיים למה גזרו יוון דווקא לא להזכיר שם שמיים כי זו מצווה שהם בטלו אין מצווה כזאת בתריג מצוות אז מה אכפת להם הם ממש כמו צהל שלא לכתוב בדפים של צהל בעזרת השם לא בעזרת השם מלא אפילו ב ה אוי בי אם יש לך טאץ' פאץ' מץ' פה שכתוב משיח אז זה רמתל מוריד לך את זה אין משיח בצבא יש יש לולב ולב אלא ראתם מלכות יוון שעם ישראל שונה מכל האומות ואומות העולם לא יכולים לשלוט עליהם ולא רק זה תמיד הם מצליחים ומבורכים תראו כמה פרסי נובל יש להם 25% מכלל העולם וכמה הם 13 15 מיליון מה זה עמדו והתבוננו בזה הגיעו למסקנה זה בגלל שעל כל צעד ושעל הם מזכירים שם שמיים בעזרת השם אם ירצה שם תודה לאל הכל הבינו בואנה זה כמו יוסף הצדיק זה כל אשר יעשה יצליח הקדוש ברוך הוא מצליח אותו בכל מעשיו כי שם שמיים שגור על פיו ולכן גם בצבא מונעים את זה לכן לא נותנים לי להיכנס לא נותנים לי להיכנס לצבא אסור פקודת מדקל למה הוא מדבר על השם יותר מדי זה לא טוב זה משפיע על אנשים עמי היילון ראש השבת לשעבר מה אוהב ישראל מאוד כן אז הוא אמר שעם נו יצחק מהבה איום על מדינת ישראל יותר מהטרור מה אני פצצה במה אני מעיין לא הוא מתכוון כמה הם יכולים להרוג את טרוריסטים שולחים תהילים תהילים תהילים אבל תוצאות אבל זה מה עויר מאות אלפים מהצד החילוני לצד החרדי והמדינה שלהם בסוף זה כל הפגנות שיש עכשיו למה הביאו מיליון רוסים בשביל לאזן מחדש שמבחינה דמוגרפיית לא יהיה רוב לחרדים לדתיים לכן הם יוצאים כל היום על המתנחלים ועל הדתיים ועל החו גיוס ו קושים והכל כל היום כי הממוצע ירד עכשיו הדתיים מביאים רק ש נקודה אחת שישה ילדים נקודה אחת הממוצע א זה ירד תוך 43 שנים האחרונות זה ממש ירידה וכמה הם מביאים אחד וכלב אחד בחתול אחד בעכבר ל ן לבן מכאן למדים אנו מה המעלה של הזכרת שם שמיים בכל פעולה ופעולה שאנחנו עושים זו הצלחתם של עם ישראל זו הצלחתם של עם ישראל ואת העניין הזה מצינו אצל יוסף הצדיק ככתוב היר אדוניו כי אדוני איתו וכל אשר הוא עושה אדוני מצליח בידו אומר רשי שם שמיים שגור בפים בגלל זה יש לו הצלחות גדולות וכמה צריך להיות בטוח בשם בשם שמיים שגור על פיו כתוב כאשר רא יוסף עצמו מושל התחיל אוכל ושותה מזה יצא קצת קצת קצת קצת חוסר ביטחון שבטח על מצרים ולא 100% בקדוש ברוך הוא כי הוא [מחיאות כפיים] ביקש זכרתני וזכרתני הוסיפו לו שנתיים ואז הוא תפס שהעונש בא לו על זה הוא היה צריך לשבט 10 שנים הוסיפו לו שנתיים מה הוא עשה בשנתיים הוא חיזק את עצמו באמונה בשם לגמרי 100% לא 99 פס 9999 100% אם נתבונן נראה הבדל עצום בין נוסח הפתרון שהוא פתר לשר האופים והמשקים לנוסח הפתרון אצל פרעה אצל שר האופים כתוב ויר שר האופים כי טוב פטר במי הוא טלה את זה טלה את זה שר האופים יוסף שהוא טוב פתר נקיבה שיפתור גם לו לטוב כמו שהוא פתר לשר המשכים אז מה הייתה הרגשתם שיוסף הוא הפותר אבל וירצו מן הבור הגיע לפני פרעה כל פעם הוא מזכיר לפרעה שלא אני הפותר אל תתבלבל זה רק השם ויען וסף את פרעה לאמור בלעדי אלוהים יענה את שלום פרעה מה אומר רשי בלעדיי אין החוכמה משלי אלא אלוהים יענה הוא יתן עניה בפי לשלום פרעו ועוד אומר הפסוק את אשר האלוהים עושה הגיד לפרעו זה הוא לא אני עוד פסוק כי נכון הדבר מעם האלוהים וממהר האלוהים לעשותו לא אני עד כדי כך שפרעה מרוב שהוא שמע את זה אמר אחרי הודיע אלוהים אותך את כל זאת השינוי הזה בא ליוסף בגלל השנתיים שישב בבית הסוהר ולמדת לקח שהביטחון היחיד המועיל ולאלוהים פתרונים כתב השלה הקדוש בעצת אדוני היא תקו ראשי תיבות היא אם ירצה השם אז היא תקום אם יודע אדם שכל ענייניו תלויים ברצון השם ורק הוא המחליט לו בכל ענייניו אז יצליחו ויתקיימו עסקיו אז לכן היוונים הבינו אלה כל הזמן אומרים בעזרת השם סיעת דשמיא ברוך השם תודה לשם מה יש אדם מה זה הדבר הזה שהם אומרים כל הזמן אמרו להם אין שם שמיים יותר שגור אתם לא יכולים להזכיר אז הנה דוגמה אתן לכם מעשה מסופר על הגאון רבי יעקב ברדוגו זכר צדיק ברכה מחבר ספר כל יעקב רבה של העיר מקנס במרוקו בערב פסח פנה אליו יהודי מקהל עדתו ביקש ברכה ואמר לו רבנו ברצות השם צא מחר אל השדה להשגיח על קציר חיתים עבור מצות שמורה לפסח ברכני רבנו שהצליח נעטר לו הרב ברך אותו בכל ליבו מיד אחריו פנה עוד אדם אמר שגם הוא עובד באותה עבודה וביקש ברכה רבי גם אני יוצא לפקח על קציר החיטה השמורה יברך אותי רבנו אמר לו הרב כי הברכות נתונות בידי אלוהים אני סרב לברך אותו יצא פגוע למה את זה הוא ברך ואותי הוא לא ברך יצאו השניים למח ת כל אחד מפקח על הקציר שלו שלא שלא יתרטב שתבוא תהיה יבשה שהיא לא תחמיץ לא מגשם ולא מטל ומנו אותה בסמים הגיע חג הפסח מכרו מהתבואה לאפיית מצות קרה דבר פלא כל האנשים שקנו חיטים מהאדם שסרב הרב לברך אותו נתקלו בגשמים עזים בשעה שהוליכו את הקמח לאפיית מצות באו לספר לרב מה שקרה להם אמר להם הרב יד השמי תקראו למוכר החטים שיבוא לפני אמר לו יד השם הייתה בחיטים שלך שפסלו אותם משמיים קום והתוודה לפני האלוהים בלב נשבר פתח את פי וסיפר שהבאתי את החיתים לביתי ירדו עליהם גשמים וחמיצות ולא עמדתי בניסיון ומכרתי אותם ככשרים לפסח ומן השמיים מנעו מישראל הקדושים שהם לא יכשלו באיסור חמץ לכן ירד עליהם מטרות עוז בשביל לפסול להם ממש לעיניהם הורה לו הרב לפצות את הקונים שגרם להם נזק באשמתו ואז בעוז רוחו אומר לרב זה לא אשמתי זה השמת הרב הרב מנע ממני את ברכתו וזה גרם להחמיץ את התבואה אמר לו הרב לא אמרתי לך שאיין הברכות בידי לתת אותם כרצוני מהז תקומם מדוע הרב ברך את החבר שלי אמר לו החבר שלך כשפנה אליי אמר ברצות השם אני יוצא מחר לשמור על התבואה כיוון שהוא הזכיר את שם השם כתוב בכל מקום אשר הזכיר את שמי אבוא אליך וברכתיך לא אני ברכתי אותו השם מתחייב שמי שמזכיר את שמו הוא מברך אותו אז יכולתי לברך אותו שיחול עליו ברכת השם שהבטיח ולכן הצליחו מעצו אבל אתה לא הזכרת שם שמיים כשפניתי לכן לא יכולתי לברך אותך כי אין שורה עליך השגחת השם הכל יודוך והכל ישבחוך והכל יאמרו והכל יאמרו אן קדוש ושם הכל יודוך והכל ישבחוך והכל יאמרו והכל יאמרו אין קדוש כשה הכל יודוך והכל בחוך והכל והכל והכל יאמרו אין קדוש קשם ימים מהירים ימים חשובים שפע של ברכה משמיים יורדים גשמים ולא על החיתים על היהודים וזה שמחה גדולה אומנם יש שטפונות פה ושם העיקר שהאדמה תתרבה מאוד ושלא יחסר ל לנו מים יתברכו האילנות וכולי וכולי ישתבח הבורא בחג האורים יש לנו ברקים ברעמים בעוד ברכות לברך מדהים פשוט מדהים הריני כוון לקיים מצות חכמים דאורייתא בשמחה דאורייתא גומן נפשו יש חסב דאורייתא כבד את אביך ותמך דאורייתא לעשות נחת רוח לקדוש ברוך הוא ולעשות נחת רוח לתנא הקדוש שהו שפתותיו דובבות
מורינו ורבינו הקדוש! נראה שטראמפ (נשיא ארצות הברית) למד מרבנו שליט"א וזורק "מתנות" לקהל 😆! רק שהוא זורק עטים וב"ה רבנו להבדיל מזכה את הרבים עם ציציות, מטפחות וספרים! אשרינו שזכינו ☺️.
שלום וברכה כבוד הרב רצינו להודות לקב"ה ולכבוד הרב על הסגולה של 3 ימים בכותל. לפני כמעט 7 חודשים יהודי ביקש מ-3 בחורים: 'אם הם יכולים ללכת לכותל ולהתפלל עבור משפחתו לרפואה?' וב"ה בעלי היה אחד מהם! ובסוף התפילה גם בעלי התפלל עבורנו לזרע של קיימא - וברוך ה' מאותו זמן התבשרנו בבשורה הטובה! חשוב לציין: שבאותה תקופה רציתי ללכת לעשות בדיקת דם ולבדוק: למה לא נקלטתי? וברוך השם אנו חושבים שבזכות שהלך להתפלל על אדם אחר זכינו. ('כׇּל הַמְבַקֵּשׁ רַחֲמִים עַל חֲבֵירוֹ וְהוּא צָרִיךְ לְאוֹתוֹ דָּבָר, הוּא נַעֲנֶה תְּחִילָּה' בבא קמא צב, א) תודה רבה כבוד הרב על הנהגתך שאתה מנהיג אותנו בדרך האמת (לכתבה: סגולת תהילים שלוש פעמים בכותל: הדרך לפתוח שערי שמים shofar.tv/articles/15333).
מדהים כבוד הרב, ב"ה הסדרה ע"פ הספר חשבון הנפש בפרט פרק יא' (shofar.tv/videos/17645) פשששש ממש מנוחת הנפש!
בוקר אור לרב היקר והאהוב! ישר כח עצום על עוד דרשה מרתקת ומיוחדת. (ראש העין - למה משה רבינו היה ענק 19.01.2025 shofar.tv/lectures/1645) רציתי להתייחס לדיאלוג המעניין של הרב היקר עם הגברת האחרונה שדיברה (שב"ה הרב היקר החזירה בתשובה לפני 35 שנה!) להערכתי ה-60 שקלים (לדבריה) לא היוו פקטור בכלל בפירוד זה, אלא הבחירה ללכת לפי האמת המוחלטת - הדבר נשמע די ברור ומובן מתוך דבריה (הרב היקר אומר רק את האמת לפי הכתוב בתורה) ממש מרגש בפעם המי יודע כמה לשמוע על התרומה האדירה של הרב היקר. יום נפלא!!
כבוד מורי ורבי אלופי ומיודעי רציתי לשתף על הסגולה שהארתם בפנינו: קריאת התהילים שלושה ימים רצוף בכותל! ב"ה לקחנו אני ועוד חבר. רציתי לומר: שהתחושה שהתהלכנו איתה, בפרט בכמה ימים שאחרי וגם עכשיו - זו תחושה עילאית! שאי אפשר לתאר אותה. כמה ימים אחרי הקריאה שנינו פשוט הרגשנו כאילו מין אופוריה תחושה, שקשה להסביר שיש לך רק אהבה לכולם, אין לך כעס על אף אחד, שיש בך רק שמחה ואתה מרגיש שזה ממש מתקן בך משהו פנימי ואם אנחנו הרגשנו כך אז אני מתאר לעצמי איזו השפעה יש בשמים לאותה נשמה שעושים את זה בעבורה. אז תודה רבה על הסגולה הנפלאה ונקווה שיזדמן לנו בעזרת השם יתברך לעשות זאת שוב ושוב לטובת גאולת עם ישראל. (לכתבה: סגולת תהילים שלוש פעמים בכותל: הדרך לפתוח שערי שמים shofar.tv/articles/15333).
כבוד הרב שלום וברכה ישתבח הבורא לעד! ב"ה אני על אוזן אחת מתפקד ותמיד חששתי מחולי באוזן הבריאה (ל"G) בבוקר הלכתי לרופא כי כבר שבוע סבלתי מהפרשות מודלקות דמיות מהאוזן ואטימות וטינטון, בקיצור סיוט רע ונורא פחדתי מאיבוד שמיעה כי כמעט 80% בהרגשה שאיבדתי כי שמעתי נורא חלש והרופא הביא אנטיביוטיקה לאוזן אמר: 'דלקת חריפה!' שבוע אני על אנטיביוטיקה מרגיש: 'לא עוזרת!' ואף החריף (רח"ל) הלכתי שוב לרופא הבוקר ונתן 'הפנייה דחופה למיון לאנטיביוטיקה דרך הווריד' ביקשתי מהרב ברכה וברוך השם קיבלתי עם הפנייה לרקוד ולשיר: "עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב) 15 דקות כל יום התחלתי לשיר במחלקה, ללכת ולבוא עם צעדים קטנים של ריקוד נכנסנו לרופא אמר: 'זה לא 'דלקת חריפה' זה עוד יותר גרוע! זה מירינגיטיס בולוס שפוגע גם בעצב השמיעה ברוב המקרים'... בקיצור אשתי ואני עם מבטים מוצלבים ולא יודעים מה לעשות אמרתי לעצמי: 'כל מה שעושה השם - זה לטובה...!' הפנו לבדיקת שמיעה - שברוך השם הראתה: שאין פגיעה בעצב! רק בתדר אחד וגם משהו קל. קראו לרופא מומחה שבדק שוב את האוזן אמר: 'לא מסכים עם הפיענוח, לא מירינגיטיס בולוס! רק דלקת בשלבי סיום!!' נתן אנטיביוטיקה אחרת ושלח אותנו הביתה תודה להשי"ת! ולשליחו הנאמן הרב אמנון יצחק שליט"א תודה רבה. (לסגולת השמחה shofar.tv/articles/15096).
שלום וברכה לכבוד הרב היקר הכרת הטוב אתמול בלילה ביקשתי בהודעה לברך את בני היקר שעלה לו החום והנשימות שלו היו כבדות (ל"ע). היה לילה לא פשוט! ב"ה ב2:36 ברכת אותנו וכוח האמונה בברכת חכמים נתנה לי כוח לעבור את הלילה. ב"ה בבוקר הילד קם בלי חום! ומשתפר היום בהרגשתו. תודה שיש למי לפנות גם בשעה כל כך מאוחרת בלילה יה"ר שהקב"ה ישמח אתכם בכל (אמן).
שלום וברכה לרבינו הקדוש!!! ראשית אומר... עתה ידעתי כי... "תֹּלֶה אֶרֶץ עַל בְּלִי מָה" (איוב כו, ב) לא רק את הארץ השי"ת תולה, אלא את האדם בכל רגע ממש... ("וּמִבְּשָׂרִי אֶחֱזֶה אֱלוֹהַּ" איוב יט, כו) ואסביר... ביום שני השבוע בס"ד קיבלתי תור לבדיקת עינים שגרתית לאלרגיה או דלקת בשל שימוש בעדשות מגע. בסוף הבדיקה ביקשתי מהשי"ת על בדיקת הרשתית, כי לפעמים מרגישה הבזקי ראיה, לא קבוע ולא יומיומי, עדיף שיבדוק. לאחר בדיקה אמר: שיש חור ברשתית (ל"ע) ואגש למיון סרוקה עכשיו! לא הבנתי במה מדובר... נסיתי לדחות ההגעה למיון והתעקש שדחוף ונסעתי לבית חולים. רופא בשם ענאן (ב"ה הרגשתי בידי אבא שבשמים עם ענני הכבוד, ורבינו הקדוש שלח את השיר "עבדו עבדו..." ("עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב) ושמעתי את השיר. לאחר ניסיון הלחמה בלייזר שלא צלח הרופא שיחרר וביקש שאגיע בבוקר למרפאות חוץ לצילומים בעין והחלטה באם לנתח... (ח"ו) יום למחרת התיצבתי בבית החולים - במרפאות חוץ לאחר בדיקות מעמיקות בעין הוברר שיש "הפרדות רשתית". כמה רופאים (ביניהם 'נועם' - רופא הבכיר שהתייעצו עמו... - כשליח רבינו בעל הנועם אלימלך זיע"א שלומדת ומלמדת מספרו) בדקו והחליטו לשחרר! ולהזמין אותי לבדיקות שוב למחרת בבוקר... עדיין לא הבנתי את חומרת המצב. נס! השי"ת עמי, איתי שהם משתאים ולא מבינים איך ומה יש בעין ומה לעשות? בערב ראיתי בגוגל על התופעה "הפרדות רשתית" ונבהלתי מהניתוח ומההשלכות שלו, כי אני בתפקיד ברוחניות ובגשמיות איך אעצור הכל??? 'אפילו חרב מונחת על צווארו של אדם אל ימנע עצמו מן הרחמים!!!' התפללתי, נתתי צדקה, הדלקתי נר לע"נ הצדיקים וביקשתי מבורא עולם: 'העיניים השמורות ומתפללות אליו ב"ה כל יום בתפילה ובתהילים ומזכות את הרבים בשיעורי תורה אתה השי"ת תשמור עליהן' הגעתי יום למחרת ולאחר בדיקות עם רופאים, שליחים טובים מהשי"ת!!! אמרה הרופאה בזו הלשון: 'את מקרה נדיר!' שאלתי: 'למה?' אמרה: 'במקרה כזה אנשים רצים לביה"ח...! אינם רואים.. ואת באת במקריות...' 'מאת השי"ת!' עניתי לה! 'יש קו שחוסם את ההיפרדות' אמרתי: 'זה הקו של השי"ת!' 'וכל זמן שאת רואה אנחנו לא ננתח!!! תהיי במעקב'. רבינו הקדוש אבא שלנו אתה!!! כמה התרגשתי, אמרתי: השי"ת "תֹּלֶה אֶרֶץ עַל בְּלִי מָה"! וגם אותי שומר ומשגיח כל רגע ורגע ורגע!!! "הוֹדוּ לַה' כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ!!!!" (תהלים קיח, א) ואין לנו מבלעדיו!!! תודה לרבינו על הנהגתך והשגחתך כאבא ממש! מפיח בנו רוח חיים ואמונה! תודה! תודה! תודה! (לסגולת השמחה shofar.tv/articles/15096).
הרצאה מ 2019 של כבוד הרב היקר שב"ה מחזקת לנו את הידיעה וההכרה כמה זכינו שהקב״ה זיכנו לדבוק באמת באיש האמת! כבוד הרב מסביר כמה מסוכן מי שיש בו גם מעלות וגם חסרונות... ״משחור ולבן יוצא אפור״ ואלה שיש בהם ״נגיעות״ איך נזהה אותם ואיך מתבטאת התנהגותם... (האדם האפור) הסברים מרתקים! ולעומתם להבדיל, האדם השלם בעל הלב הישר, שניצול מכל נגיעה ופניה כי רק האמת מעניינת אותו! הרצאה מאלפת🌼 תודה!!! יה"ר שתמיד נזכה ללכת לאורו של איש האמת אמן! (טבריה - רבנים באפור 25.09.2019 shofar.tv/lectures/1269).
כבוד הרב צהרים טובים! בשבח והודיה לריבון העולמים על כל הטובות שמיטיב איתנו ובכללם להיות חלק ממשפחת קפ''ז המדהימה!☺️ תודה לכבוד הרב על הברכות! ב"ה לפני כ9 חודשים הרב בירך ל: בן זכר ותרמנו בעצת הרב 180 ל: 'שופר' ארגון להפצת יהדות והתבשרנו שזה בן זכר וברוך ה' הוא נולד! 4 דקות אחרי ברכת הרב הוא יצא ובדיוק בזמן שהוא נתקע קצת... תודה להשי"ת!! תודה שהרב הגיע לסנדקאות בביתנו התרגשנו מאוד!! תודה על הכל!! ותודה לכל הקהילה על נתינה בלתי פוסקת ועל עזרה בכל! ב"ה גב' ס. ו: ב. ד. תחי' תמכו ועזרו עד הלידה המיוחלת ולאחר מכן ארגון ארוחות ולחם לכל יום. ותודה להשי"ת שסייע לנו לארגן את אירוע הברית שעד יומיים לפני האירוע לא ידענו איך נקים אותו... והשי"ת שלח מכאן ומשם וברוך ה' נסגר האירוע בשעה טובה ומוצלחת עם שליחיו הנאמנים שסייעו ועזרו כאילו היה זה האירוע שלהם ממש!! תודה אין סופית לכבודו שכל הזכויות שמורות לכם על ההדרכה בדרך הישר והטוב!! יה"ר שהשי"ת ימלא משאלות ליבכם לטובה! (אמן).
© 2025 כל הזכויות שמורות