בית שמש - בית שמש
תאריך פרסום: 20.06.2013
ש. יישר כח על הדברים הנפלאים, הרב, סליחה שאני, אני חייב לשאול, כשהרב אומר הרב קנייבסקי לא פולט קללות, אני הבנתי איזה רמז לא טוב, אני הבנתי בדרשה כמה רמזים לא טובים גם על ימינו אנו, ואני לא מבין כבוד הרב, אני באמת אני אוהב אותך, ואני בעצמי התחזקתי מהקלטות שלך, וכואב לי, כואב לי המצב הזה של היום, אני לא מבין למה הרדיפה הזאת, מה המטרה? ללכת ערב ערב לכתת את הרגליים למקום ופשוט מה, להסית את האנשים נגד חכמים, נגד רבנים, ולעשות צחוק ולעג מכל מיני תלמידי חכמים שנמצאים בדרונו, זה ממש מפריע לי מאד והדרשה נסובה על הדבר הזה, אפילו שהדברים אמיתיים, אבל מה אנחנו נרויח שאנחנו נראה את זה בחוץ, אפשר לבוא לדבר, אפשר לבוא לשבת לדבת על הדברים מול הרבנים בבקשה, לסדר את הדברים. משה רבינו הלך לקרוא לדתן ואבירם, הם לא רצו לבוא, אומר המדרש רבה למה, הם ידעו שאם הם יבואו משה יקפח אותם בתשובות, תבואו, למה אתם לא באים? זורקים רימון עשן ולא מוכנים לשבת על הדברים, זה שאלה מאד מפריעה לי, אפשר לשאול עוד שאלה הרב?
הרב: קודם נענה על זאת, תודה על השאלה, והתשובה היא כדלהלן, אכן כואב לי מאד מאד שמביאים את הרב עובדיה יוסף לקלל כל שבוע מחדש אנשים. ומחממים את הרב כל הזמן שאנשים הם גויים ואנשים הם ככה ואנשים הם ככה. דבר גרוע ביותר. והסברנו פעם ואמרנו שהרב יהודה עדס אמר, שהוא מעדיף שהילדים שלו ידבר באידיש ולא יקללו בספרדית, זה לא תרבות שאנחנו צריכים לקלל, בפרשה שלנו בלעם קילל. אנחנו לא אמורים לקלל, אם יש חס ושלום רשע ואפיקורס גדול שמקלקל את כל היהדות וכו', אדם שמזיק ליהדות - יש מקום אולי להגיד איזה משהו, אבל באופן קבוע כל שבוע למצוא פרויקט ולצאת נגד מישהו שזה עושה חילול ה', ושכבר יוצאים נגד הרב עובדיה יוסף רבנים מארה"ב ובארץ ואומרים לו תחזור בתשובה ודברים כאלה, זה רק רשעים מסביב שנמצאים שגורמים לו לדברים האלה. הוא מבין שזה כל כך רעים האנשים עד כדי כך שהוא מתיר את לשונו לומר את הדברים כי הוא מבין שהם באמת כמו שאמרו לו בכל ענין. להגיד שלא מוחל לדוגמא לאף אחד מי שיבחר כך וכך מפלגה אחרת, זה דבר שלא יכול להשמע. אמרת שמשה רבינו הלך לדתן ואבירם, נו, ואיפה משה רבינו הלך לדתן ואבירם? דתן ואבירם לפי שיטתם רצו לדבר עם הרב עובדיה, ולא נתנו, אפילו הרב סתו שמדברים עליו שלא יודע מה מהותו, כן כזה לא כזה, רצה להכנס לרב, מסר את הספר בשביל שיעבירו גם שיגיד מה לא טוב והוא יתקן, אבל בני הבית לא נותנים כי הם מחליטים מי יהיה בשביל שיהיה רב ראשי שהם רוצים, וכן על זה הדרך כל דבר. מפלגה לא טובה - יוצאים נגד כל אנשיה, נגד כל היהודים, זה לא אנשיה. מה זה, לצאת נגד יהודים כל שבוע, זה הגיוני? זה דרך התורה? זה דברים אמיתיים על כל מי שהוא גדול בתורה, בלי שום קשר. ואני אוהב את הרב עובדיה ומאהבה אני אומר את זה, משום שכואב לי שעושים לו מה שעשו כבר לרב כדורי בזמנו. ואנשים גיחזים יושבים בבתים האלה ועושים מה שהם רוצים, וכבר היה מרד באנשי ש"ס בחברי כנסת נגד דור-רעי שהוא משקר בשם הרב. אז זה לא הבעיה שלי, זה בעיה שידועה לכולם, והרב יעקב יוסף אמר את הדברים שהוא בנו הבכור, ושהוא היה ראוי להיות הפוסק אחריו, וגם אותו הוציאו מהבית, כי מי שלא מנגן לפי החליל של מי שקובע שם - ככה הם הדברים. ואני אומר לך את זה בכאב ותודה על השאלה. כן.
ש. אין ספק הרב, שחלק מהדברים שאתה אומר הם נכונים, אני לא אומרים שהבית טלית שכולה תכלת, אבל אני לא מקבל את זה שמלעיטים את הרב ואומרים לו מה להגיד, אני אומר לך שאפילו אני הקטן או כבודו שהוא קצת יותר גדול, הרבה יותר גדול ממני, אף אחד לא יוכל להלעיט אותך להגיד לך דברים, כל שכן גדול הדור
הרב: לא לא לא מצטער, אם גדול הדור לא שמע אותי הוא עבר על עבירה של שמוע בין אחיכם ולא יעבור שום דבר, דבר שני, הוא אמר שאני עושה מעשים רעים, איזה מעשים רעים עשיתי? מאיפה הביא הרב שאני עשיתי מעשים רעים? מי אמר לו את זה? עדים שקרים? בעלי אינטרסים, מי אמר לו את זה? בית דין אמר לו? אם היה שומע אותי היה יכול להגיד עלי מה שהוא רוצה אחרי ששמע אותי, לא שמע אותי זה עבירה, לא אני עשיתי את זה, אני לא קבעתי את התורה. מרן הבית יוסף יותר גדול מכולם, וזה פסק שלו שהוא צריך לקיים אותו כמו כל אחד מישראל. אין שונה בזה, גם אם הרב קניבסקי והרב שטינמן יפעלו בהתאם ולא יעשו מה שזה הם עוברים בדיוק אותו איסור. אף אחד לא מוגן בתורה, מי שעובר עבירה - עובר עבירה. כן.
ש. בסדר, אם הרב טוען שלא הושיבו בית דין ועד שיצאו את ההחלטות האלה, אז אני שואל את כבודו, לא בשביל לקנטר הרב,
הרב: תמשיך תמשיך אין בעיה
ש. אני לא בשביל לקנטר, אני רוצה לדעת את האמת.
הרב: דבר דבר
ש. כבודו הושיב בית דין כשהוציא דיסק על הרב יצחק יוסף בגלל שאמר לרב אמנון יצחק ולא אמר את המ ילה הרב, עכשיו דיבר על כבוד את המילה הרב, אז כבר דיסק שלם נגד
הרב: אענה לך, אענה לך
ש. לא, אבל אני יכול להמשיך שניה את הדוגמאות?
הרב: אין צורך, אני כבר מבין. לא צריך להושיב בית דין אם הוא אמר את זה בקולו ויש לי את ההקלטה, אם הוא קורא לי אמנון יצחק ונסע במיוחד לאשקלון בשביל לבזות אותי על הזמרים הפסולים ולגלג ותשמע את הציניות שהוא דיבר, והוא יזם את הארוע הזה, אז אני בהתאם החזרתי לו, פשוט מאד שידע - כמו שהוא יודע לעקוץ גם אני יודע. עכשיו, זכות התגובה שמורה למי שיצאו נגדו להגיב, זה זכות שמורה לכל בן אדם, אחד יקרא לך באמצע הרחוב גנב, אז מה אתה צריך, לשתוק? אתה צריך להגיד מה שיש לך להגיד, הנקודה היתה בשביל לעורר. אחרי שאמרתי את זה נזעקים למה לא אמרת לו ככה? מה אני שונה? הדם שלך יותר אדום משלי, עכשיו אני לא אומר את זה, כי אני לא רוצה לפתוח את כל הדברים, אני יודע מה הוא אומר בישיבה עלי, הוא היה קורא לבן שלי ואומר, תגיד אתה חושב שאבא שלך יותר גדול ממני? באמת אתה חושב שאבא שלך יותר גדול ממני? הוא אומר לבני הישיבה הוא יותר גדול ממני, מה אני בתחרות איתו? דברים קטנוניים שאני לא רוצה לפתוח, אם אני אפתח אוי ואבוי כי יש לי גם הקלטות של כל הדברים האלה. אבל אני שותק ושותק שותק, שנים, אבל בן אדם שיוצא על דבר שאני צודק והתורה איתי ואבא שלו הרב עובדיה איתי נגד הזמרים הפסולים ועשרים וחמישה גדולי ישראל, ואתה בא ועושה ממני ליצנות כאילו אני יוצא נגד זמרים ואומר ככה סתם מדעתי ואדרבא, במקום לשבור דיסקים תביא לי לבני ישיבה, הבנת - חינוך, תביא לבני הישיבה שלי דיסקים במקום לשבור שישמעו זמרים, זה לא ביטול תורה, זה ממש מצוה, ואין פה גזירת החורבן. הוא בעצמו פוסק בילקוט ככה, אז אתה עובר על מה שאתה פוסק? אז גם בלי שהוא יקרא לי אמנון הוא לא ראוי להקרא רב, ואני רק אמרתי את זה אחרי שהוא אמר אמנון, אז גם לך יש שם - יצחק. אז מי שלא מכבד - כל הכבד גופו מכובד על הבריות, לא מכבד - ובוזי יקלו. בבקשה.
ש. אז איפה כל המצוות שיש לנו, לא תיקום ולא תיטור
הרב: מה זה קשור
ש. הנעלבים ואינם עולבים שומעים חרפתם ואינם משיבים, מה יש, מה קרה סוף העולם?
הרב: איזה שטויות, איזה שטויות, איזה שטויות, אני אסביר לך, אסביר לך, קודם כל תלך עם זה לחבר'ה שלך מש"ס ואחרי זה תבוא אלי, אבל זה שאני במשך שנים שותק אני מסביר לך, כי אם אני אפתח מה שאני יודע על כל אחד שם
ש. אבל אתה פותח, הרב, כל ערב אתה פותח
הרב: לא פותח,
ש. הרב אלבז הוא מורי ורבי, אתה קורא לו רובי,
הרב: אני אסביר לך,
ש. הרב פנגר גמרת אותו, דני צעקני, כל הרבנים כולם, אתה גומר את כולם, אתה לא משאיר, אלה לומדים תורה, אנשים פה באים לשיעורי תורה
הרב: אענה על אחד אחד, רובי ודני צעקני וכל מי שאתה מזכיר עשו מקצת ממה שאני עשיתי, הקפתי את כל ישראל במשך 35 שנה ואין בית שלא למדו את תורתי שהעברתי להם, ואם הם יכולים לצאת נגדי אז הם לא יצאו נגד אלף רבנים, הם יצאו נגד אחד שעשה עבודה של אלף רבנים, ואם זה הם יכולים לעשות ומותר להם אז הם רק רובי ודני צעקני, כי אם הם לא יודעים ערכה של תורה והם יכולים לרמוס תורה של רבבות משפחות שקמו, מאות אלפים של בעלי תשובה, את כולם לרמוס ולזרוק לפח ולהגיד שמי שלימד אותם תורה הוא כופר ואפיקורס והוא יש"ו ושבתי וצבי והכל, תאמין לי שרובי זה בונבוניירה, כי אם הייתי קורא לו מה שהוא קרא לי אז לא הייתי משאיר לו שם ושאר ונין. כן, וגם לו יש את ההקלטות שיש לי הקלטות שלו מה הוא מדבר עלי מאחורי הגב.
ש. הרב במחילה, הרב אלבז הוא הראשון שסלל את התשובה פה בארץ
הרב: מסכים
ש. והבעלי תשובה שלו יש להם טיפול המשך, היום הם רבנים ראשי כוללים הכל
הרב: מסכים מסכים
ש. כבודו החזיר בתשובה רבים
הרב: ושלחתי אליו לישיבה
ש. אמת, אמת
הרב: לא רק אליו, ומילאתי את כל הישיבות
ש. נכון אמת
הרב: וקמו ישיבות בגללי, ולא לקחתי אותם אלי שיהיו חסידים שלי, ולא שלחתי אותם להפגנה בבית שמש שיבואו נגדי, ולא עשיתי שום דבר נגד שום רב, תקשיב, בעולם, ושמרתי על ש"ס כשידעתי מי הם, עוד משנים קדמוניות, והגנתי עליהם, ואפילו על דור רעי שידעתי שהוא רשע מרושע הגנתי לא עליו, אלא על כבוד התורה בגלל שרדפו אותו. כל זה עשיתי רק בשביל לגונן על התורה, אם לא התורה לא היה לי שום סיבה לגונן על אף אחד מהם, כל זה עשיתי בהתנדבות, ללא תשלום, ללא תמורה, ללא יחס, ללא הערכה אף פעם, זה היתה המתנה שלי מהלב שלי, אבל אם הם חשפו את ציפורניהם ופתחו את לועם להגיד מהם משרשם מקטנותם, עכשיו כבר אין מה להסתיר, הם אמרו בפירוש מי הם, נשאר רק להעמיד אותם במקום הנכון ולהגיד בדיוק מי הם ומה מעשיהם.
ש. הרב, אני מסכים איתך בהרבה דברים, באמת, בא עכשיו איך אנחנו עוצרים את הדבר הזה, איך אנחנו עוצרים
הרב: איך עוצרים? אתה חושב שעם כאלו אנשים
ש. הרב, אתה מוכן להפגש, אני אפגיש אותך
הרב: אתה תקשיב באמת, אתה חושב שאנשים כאלה שיכולים לקחת את אלי ישי שנאמר עליו נאמן בכל ביתי, עשו ממנו טישיו וזרקו אותו, את אותו טעם שאמרו, יש פקדון וצריך להחזיר את הפקדון, היו צריכים לעשות לפני 12 שנה, למה לא עשו? בגלל הלחץ והתרמית שעשה דור-רעי לקבל את השלטון בחזרה, שהוא מאיים שיפתח מפלגה אז נכנעים לו? אז עושים שלשה ראשים כי לא יודעים להסתדר, למה הרב עובדיה לא יכול להגיד אחד ימלוך, הוא צריך להתכופף לשלשה, ואח"כ הם אומרים בעצמם שלא טוב שלשה, וכי מישהו חשב ששלשה זה טוב? ועכשיו עשו מהרב עמאר טישו, אתה חושב שכל מה שעשו זה נגד סתיו וממילא זה הרב עמאר? טעות, זה הרב עמאר מכוון שלא יהיה הרב הראשי בשביל למנות את אחד הרבנים או את יהודה דרעי, ורק סתם זה היכי תימצי בשביל להגיד שזה הסיבה. מי לא יודע את זה, אז לקחת את הרב עמאר, תלמיד חכם ששימש בקודש, והרב אוהב אותו, ועוד פעם טישו, וככה כל שבוע מהאנשים הכי חשובים שעמדו לימינם ועזרו להם - זורקים אותם? זה הדרך?? מה אתה חושב שהעולם עיוור טיפש? אם היו שומרים על כבודו של מרן היו זורקים את כל אלה שמסביבו, ואם היו אנשים אמיתיים היו נכנסים ובוכים לו, ואומרים לו די די די. עוד שאלה, תשאל.
ש. אז אני לא מבין, הרב, טוב בסדר, הטענות צודקות בא נאמר, אבל מה עכשיו, אחרי ש
הרב: לך, לך לרב, לך תתאבד, כנס בכח, תגיד אני רוצה לדבר, נראה אותך, קח איתך שבעים, קח מיליון, נראה אם תצליח.
ש. הרב, אתה מוכן להפגש עם הרב דוד בניזרי?
הרב: מה פתאום, חס ושלום.
ש. למה לא?
הרב: מה פתאום?
ש. הוא יביא אותך אליו
הרב: חס ושלום, אני צריך אותו? רשע מרושע שאין כדוגמתו,
ש. הרב מה זה צריך, מה זה לא גאוה להגיד אני צריך אותו לא צריך
הרב: תקשיב, תקשיב תקשיב,
ש. אנחנו צריכים את השלום, צריכים את השלום, מכפישים את הרבנים
הרב: תקשיב, עם רשעים לא עושים שלום. אין שלום אמר ה' לרשעים, אסור שלום עם רשעים, נבל מנוול הזה שקורא לי נוול מנוול, נוול מנוול זה לא דיבר איתי מעולם, לא פנה אלי, לא שאל אותי, ארגן הפגנה שירקו עלי, שם אנשים שיירקו עלי? זה אדם שזורם דם יהודי אצלו? בלעם לא עשה ככה, לעשות שלום עם מי? עם אסאד אפשר לעשות שלום, עם אחד כזה אי אפשר לעשות שלום.
ש. אפשר הרב?
הרב: לא, עכשיו אני אראה לך מי זה בן זמרי, עכשיו תראה בן זמרי, עכשיו, בבקשה.
אלפים מלוים בשעה זו את הרב יעקב יוסף בנו של מנהיגה של ש"ס הרב עובדיה יוסף
הרב עובדיה: בני היה איש חמודות, איש יקר מאד בלימוד התורה, ואני בצער.
הלך לעולמו הרב יעקב יוסף בנו של מנהיגה הרוחני של ש"ס הרב עובדיה יוסף, רבי יעקב יוסף הוא ללא ספק בולט בבניו של הרב עובדיה ומי שסומן מצעירותו כיורשו לכל מה שקשור לפסיקת הלכה.
שופר מציגים: האמת מול השקר.
הרב: ביום שישי נפטר אחד מגאוני ישראל, אחד מהגדולים, אחד מהאמיתיים, אין הרבה כאלה. אדם שדבק באמת ועמד על דעותיו ועקרונותיו והלכותיו
בכל מצב, בכל עידן, בכל זמן, מדוכא ביסורים, ממית עצמו באהלה של תורה עד הרגע האחרון הרבצת תורה,
הרב עמאר: גדלותו בתורה ופסקיו בהלכה והעולה על כולם זיכוי הרבים לאין שיעור ואין קצבה. אפילו בימי חוליו הקשים ביותר, לא פסק ולא חס על עצמו,
הרב עובדיה: רוצה בעולם הבא קבל עליך יסורים כמה היסורים מצויים לאדם, המנוח בשנה האחרונה סבל יסורים קשים ומרים, קם ותיקין, היה מכתת רגליו נוסע באוטובוסים כדי להגדיל תורה, כדי ללמד תורה לעם, היה נוסע לרחובות, בני עיש, למקומות האלה ללמד אותם תורה. והיו שותים בצמא את דבריו, כי היה שקדן והיה למדן! כן. מה לעשות, אנשי אמונה אבדו באים בכח מעשיהם"
אבל מי כמוהו בעל מידת האהבה במצוותיו חפץ מאד
הוא היה אדם עם עוצמה גדולה של תורה, עם המון המון אמת פנימית שהלך בדרך שלו ובהבנה שלו מה הקב"ה רוצה ממנו, ועם זה הוא המשיך, והלואי שנזכה קצת להדבק במידות הללו.
ציון במרר תבכה וירושלים תתן קולה, לן יאות למבכי לן יאות למספד, אוי לנו כי חטאנו, אוי לנו כי פשענו.
שלום להרב דוד בניזרי,
שלום וערב טוב לך ולכל המאזינים,
אנחנו נמצאים בסיום ימי השבעה של הגאון הגדול הרב יעקב יוסף זצ"ל, והנה אנחנו שומעים התבטאות מהרב אמנון יצחק שהוא מחזיר אותנו בעצם חדשים אחורה והוא אומר, הרב יעקב יוסף הוא זה שתמך בי, הוא זה שייצג אותי במערכת הבחירות ורק בגללו עשיתי את המהלכים שעשיתי, הוא זה שאמר שעומד לצאת מכתב נגדי, איך אתה רואה את הדברים שעוד מתו מוטל לפניו וההתבטאויות כבר יוצאות החוצה?
בניזרי: על זה נאמר "אם תכתוש את האילמים במכתשת" אומר שלמה המלך, "לא תשוב איוולתו ממנו" כך דרכו כסילמו של אותו אמנון יצחק, כבר קשה לי לקרוא לו רב, אדם שלצערנו הרב ראה שעם החיים, הרי אנחנו יודעים בדיוק את טיבו של האיש, בטח אתה זוכר שהוא אמר שהרב שטיינמן תומך בו. הלכו לרב שטיינמן ולא דובים ולא יער. אז כנראה שאתה מבין, החיים כולם מכחישים אז מה עושים? כתוב הרוצה לשקר ירחיק עדותו, המתים לא יקומו, אתה מבין, מי יודע, הצדיק הזה עוד עלול לקום ולהכחיש, אבל אתה יכול להכניס את הכלל, להתחיל לספר עכשיו סיפורים על אנשים שהם מתו והם תמכו בו לא פחות ולא יותר כמו שמרן הראשון לציון
ש. ....
בניזרי: אתה צריך להבין דבר אחד, קודם כל אני רוצה לראות את ההקלטה הזאת, בסדר? הוא אומר שיש לי את ההקלטה?
ש. לא, ההקלטה הושמעה
בניזרי: נו, ומה הוא אומר?
ש. הרב יעקב יוסף שוחח איתו, הוא מגלה לו בתוך השיחה, תראה עומד לצאת עליך מכתב מתנועת ש"ס... ותדע לך שאני כבר יודע איך הם מתנהגים,
בניזרי: יפה, זה אומר שנו אז מה, זה אומר שהוא תומך בו שהוא ילך ויקים תנועה נגד הרב עובדיה יוסף? מפה הדרך עוד ארוכה, אנחנו יודעים את זה שהרב יעקב יוסף בעברהיו לו איזשהם מחלוקות נגד אנשי ש"ס אבל הוא לא הולך נגד אבא שלו. אנחנו צריכים לדעת, יש פה שני דברים, יש פה תנועת ש"ס יש את הרב עובדיה יוסף, כולם יודעים שיש דברים ויש מחלוקות זה בסה"כ עסקנים, ... והיו נימה של ביקורת לגבי אלו שהם עסקנים, אבל מעולם הוא לא פצה את פיו נגד אביו, מעולם מעולם, זהו, זה הנקודה, האם הוא הלך אמר להקים תנועה נגד אבא שלו? זה שהוא יודע שבתוך ש"ס פועלים כל מיני כוחות שלא היו פעולים לשביעות רצונו, יכול להיות, בסדר, אבל הנה הראיה, אתן לך ראיה פשוטה, לנו הלך ותמך באני חושב באמסלם והרב יעקב יוסף שהוא לכאורה מקורב אליו, אבל הוא היה לההוא הרבה יותר מקורב לרב יעקב יוסף מאשר אמנון יצחק, ואנשים הכחישו ממנו וגם שלח את בנו לרדיו ולכל המקומות ולהכחיש, אין לי שום קשר לאיש ואני רחוק ממנו כמטחווי קשת לו ולכל הדרך שלו ולשיטה שלו. אנחנו יודעים את זה, עכשיו ללכת ולקחת ולהגיד שהרב יעקב יוסף תמך בו להקים אז אני שואל שאלה, אז למה הוא לא הוציא מכתב מהרב יעקב יוסף שבו הוא תומך בו, מה קרה? הרב יעקב יוסף מי שהכיר אותו הוא לא פחד מכלום. ממש היו לו את התכונות של אביו יבדל לחיים ארוכים, הוא לא פחד מאף אחד, הוא היה איש אמת...
בניזרי: זה אמת, והוא גם מנוול גדול, אני בטוח שהרב יעקב יוסף לא ידע שהוא מקליט אותו וזה דרכו כסילמו, למה שהוא עושה הנבל הזה, הוא הולך מקליט את הרב יעקב יוסף בשיחה, הרב יעקב יוסף לפני פטירתו, ארור מכה רעהו בסתר, אתה מבין, הוא מכה את רעהו בסתר, והרב יעקב יוסף לא יודע שהוא מקליט אותו, ואת זה הוא עושה עם כולם, אתה מבין איזה חמור יש פה....
בניזרי: אתה צריך להבין דבר אחד, ש,ס זה הרב עובדיה יוסף, כל זמן שהרב עובדיה יוסף שה' יתן לו אריכות ימים ושנות חיים חי, אף אחד לא ירים את ידו ואת רגלו...
הרב: הלו?
הרב יעקב יוסף: שבוע טוב מדבר יעקב יוסף
הרב: שלום כבוד הרב, מה שלום כבודו?
הרב יעקב יוסף: ברוך ה' מצויין, נעים לשמוע את קולכם. רציתי לדווח לרב אחד מחברי המטה של ש"ס דיבר איתי היום, והוא אמר לי, שהם מתכוננים ללכת ולהחתים רבנים נגד הרב, זה התכנית שלהם. אני צדקתי, שמעתי את הדיווח אבל אני יודע איך הם מחתימים, אני מכיר שם את השיטות, ולכן ברגע שאנחנו נראה את החתימות עשרות ומאות, אנחנו צריכים לבדוק א' אם זה נכון או מזוייף, ב' לפי ההלכה כל רב שאמור לחתום על דבר כזה, חייב לשמוע מדאורייתא את שני הצדדים, דהיינו המדובר צריך לשמוע גם את הצד השני וגם אותי, אם הוא לא דיבר עם אחיו, מי ש חותם עובר על איסור דאורייתא, התורה אמרה "שמוע בין אחיכם ושפטתם צדק" הגמרא מביאה את ההלכה הזו, גמרא, כל הפוסקים, אין בזה חולק, יראו את זה בסימן י"ז, חושן משפט סימן י"ז שמה כל הפוסקים אומרים שזה דאורייתא. עכשיו מי שחתום אם הוא לא דיבר איתכם הוא עבר על איסור דאורייתא, ולכן הייתי אומר שביום שיצאו חתימות כאלה ואז נראה מי אלה גדולי התורה שהם מעיזים על מה שאמרה התורה לעבור, זהו, אני מעדכן אתכם מראש שתדעו שכך וכך הם מתכננים, ואני לא רואה את זה כקללה, אני רואה את זה כברכה. אני רואה את זה שמזה נוכל לגלות את הפרצוף האמיתי שלהם, כי אני בטוח שחלק מהם בכלל מזויפים, כשתראה את זה תשאלו יש את החתימה שלך, חתמת? חלק מהם יגידו לך בכלל לא חתמתי, גם אלו שכן חתמו, תשאלו אותם, הרי התורה אמרה "שמוע בין אחיכם" מדבר שקר תרחק, ואתם חייבים על פי הדין מדאורייתא לשמוע את שני הצדדים, ולכן כבודו יבדוק את כל הדברים האלה, כבודו יהיה מעודכן, ויראה את החתימות ואז תוכלו איך להתגונן ומזה מההגנה הזאת יוכל גם לטפס מעלה מעלה. זה מה שאני חושב.
הרב: יש מצב שכבוד הרב יצטרף אלינו?
הרב יעקב יוסף: ברגע זה לא, אני אסביר למה, כי מבחינה פיזית הטיפולים האלה שאני עובר אני מותש מאד, הודות התפילות שלכם אני מצליח לשרוד ולומר דברי הלכה ברבים, חוץ מזה אני התנתקתי כמעט מכל העולם הזה, אני אפילו לחתונות לא הולך בגלל שאני מאד חלש, ברגע שאני אצטרף אתכם באופן רשמי אז הם יילחמו בי ואין לי את הכוחות מבחינה פיזית לעמוד, אני פשוט אתמוטט, אני אחרי כמה דקות אגיע לבית חולים, מצד שני מבחינה פיזית אני מד חלש, אם אני מצליח למסור שיעורים זה רק בזכות התפילות שלכם. ולכן אני עדיין כמו שאמרתי, אני מעדיף להשאר מה שנקרא כאילו בצד, הנה היום קיבלתי מידע, הנה מיד אני העברתי את זה לכבודו וכבודו יוכל, לא רק להתגונן אלא גם מההגנה הזאת זה יהיה התקפה לחשוף את הפרצוף שלהם איך הם עושים פסק דין צדיק מה שאומרים, מבלי לקיים את מה שאמרה התורה שמוע בין אחיכם, אין בזה מחלוקת שיכולים לומר, אני חולק, אני כך ספרדי אשכנזי, שטויות, זה מוסכם וזה דאורייתא, ולכן כבודו יקח את הספר שולחן ערוך חושן משפט חלק א', או הטור חלק א' סימן י"ז, יבדוק את הדברים, וברגע שנראה את החתימות אז יהיה לנו פרנסה טובה בשביל כל החודש הזה.
הרב: עכשיו כבוד הרב, אני רוצה לשאול שאלה, אני אמרתי בציבור ככה, אומרים לי על פי התורה אשר יורוך, מה אנחנו עושים? אמרתי שהכרת הטוב היא חיוב מן הדין יותר מעל פי אשר יורוך, מאיפה אני למד? ממשה רבינו שהקב"ה אמר לו שילך בשליחות והוא סירב, אחרי שהוא סירב מספר פעמים עם טענות ה' לא טען על הטענות שלו כלום, הטענות היו מוצדקות חוץ מ"ויחר אף ה' במשה" על מה שהוא לא האמין שאהרן הוא נקי בליבו, אחרי שסיכמו שהוא כן הולך לשליחות, הוא אמר לו רבש"ע, אני לא יכול ללכת לפני שאני נפטר מחמי, למה כל הפותח פתח לחברו נפשו חייב לו, והקב"ה לא מנעו ולא אמר לו אתה חוצפן, איך אתה לא הולך, במצרים מקבלים מכות הנוגשים וכו' ואתה צריך ללכת להציל את העם שלך, זה תשלח לו מכתב, תגיד לו משהו אח"כ, כרגע תלך, ונתן לו ללכת ליתרו. האם ה טענה שלי נכונה שאפילו רבש"ע מסכים שהכרת הטוב מחייבת?
הרב יעקב יוסף: הכרת הטוב מחייבת ודאי, השאלה אם מחייבת יותר אני לא יודע, צריך לעיין.
הרב: עוד דבר
הרב יעקב יוסף: כבודו אומר פסוקים, כבודו אומר דברים יסודיים, אני לא מעודכן, לא עבדתי על הפסוקים האלה בזמן האחרון
הרב: עוד אני אגיד לרב, שכתוב שאליהו ואלישע החיו מתים מכח הכרת הטוב בגלל שהצרפית והשונמית פתחו להם את הדלת ונתנו להם אכסניה, לכן היה להם את הכח להחיות מתים, ולא עוד, אלא שאליהו הנביא טען טענות כלפי הקב"ה, אתה הסיבות את ליבם אחורנית וכו' וכו', וגם אמר בנקודה שלה של השונמית שהוא אמר גם כן הקב"ה לגבי הילד איך הקב"ה עושה כזה דבר והיא פתחה לו את הדלת. ז"א ועל זה הקב"ה לא אמר לו איך אתה חצוף מדבר אלי ככה, אלא קיבל את הטענה כי מכח ההכרת הטוב היה לו כח לדבר עם הקב"ה כביכול בהתרסה ומזה הוא הצליח להציל את הילד.
הרב יעקב יוסף: נכון, נכון אבל כמו שאמרתי, אני בנושא הזה אני קצת חלש, כבודו יותר חזק ממני בפרטי פרטים של הפסוקים, אני עוסק יותר בדברי הלכה, עכשיו אני בהלכות כתובות
הרב: עוד דבר, עוד שאלה, מחילה כבוד הרב. יש מציאות שזה נקרא הלכה להצביע?
הרב יעקב יוסף: לפי דעתי לא. לפי דעתי לא, אבל הם הולכים לפי החזון איש, והחזון איש אומר שיש הלכה להצביע, אבל יש חולקים.
הרב: נכון, אבל יש גם גדולים, יש גדולים ספרדים שלא בוחרים ש"ס, האם הם עברו על ככל אשר יורוך? הרב בן ציון אבא שאול והרב צדקה מנוחתם עדן
הרב יעקב יוסף: מי מהם לא היו בלקפי
הרב: נכון
הרב יעקב יוסף: אמרו שאסור להצביע
הרב: נכון, הם לא עברו על ככל אשר יורוך, אפילו אם גדול הדור אמר הם לא עברו
הרב יעקב יוסף: ודאי שלא
הרב: זכותו של כל אדם להצביע למה שליבו חפץ.
הרב יעקב יוסף: נכון, נכון, כבודו יבדוק במחשב באוצר החכמה לפני שישים ושבעים שנה דנו בזה כל גדולי הדור, היה את הויכוח עם החזון איש, רוב הרבנים פסקו בענין ההוא שעדיף יותר שלא להצביע. לא רק חכם יהודה צדקה וחכם בן ציון, היו מאות רבנים חלק מהם ספרדים חלק אשכנזים, שהלכו בדרך הזו, הגאון רבי צדקה חוסין, הרב מוצפי, הרב יהודה מועלם, עשרות שחתמו על כל הגדולים האלה, לי אין את ההעתק הזה אבל שמעתי שבאוצר החכמה הכניסו את הכל למחשב, דרך המחשב אתם יכולים לראות מה שיש מבחינה מספרית שמה, הרוב אמרו לא להצביע, כך שהרב צדקה הוא לא היה היחיד. אבל כמו שאמרתי, כבודו יעיין שם יראה את זה לאחד החברים שירשום, יעשה לנו את הרישום מי בדיוק מי אמר מה
הרב: עוד דבר כבוד הרב, אנמי אמר לי הרב שטינמן, לפני שנה כשאני יצאתי לענין הזה זה בגלל לפיד שהחליט להכנס, וידעתי שהחרדים לא מספיקים בשביל להוריד את גזרת הגיוס, לכן שאלתי, עשיתי סקר ויש לי שמונה תשעה מנדטים עוד לפני שהתחלתי לדבר, שאלתי
הרב יעקב יוסף: בעזרת ה' יותר, בעזרת ה' יותר
הרב: אמן, והוא אמר לי, אם יש כח מצוה להציל, זה אמר לי הרב שטינמן, לכן פעלתי ויצאתי.
הרב יעקב יוסף: יש לכבודו הקלטה?
הרב: לא, אין לי הקלטה זה הרב ליבוביץ שלחתי אותו נאמן ביתו, אבל הנקודה היא ככה, הוא לא מכחיש את זה, הם ניסו הרי ש"ס לפעול אצל הרב שטינמן, וגם נאמני ביתו ניסו להוציא ממנו הכחשה על מה שאני אומר, והם לא הוציאו ממנו. הם כבר ויתרו על זה, ז"א הם מצאו רק שהוא אומר להצביע ג', אבל הם לא אמרו שמה שאני אומר לא נכון, עכשיו, הרב לא ידבר מדיבורו, אני מכיר את הרב שטינמן, הוא היה אצלי בבית, כבודו יודע?
הרב יעקב יוסף: כן כן,
הרב: מכל מקום, מכל מקום, אני ודאי שמקיים מצוה, וכשאני אומר לאנשים לבחור כח להשפיע אני הולך להביא הרי המון כיפות שקופות והרבה חילונים שאוהבים אותי כי אני יורד לעם, הכח הזה הרי בלאו הכי ישרת גם את הדתיים כתוספת, הם לא יכולים להביא את החילונים שאני יכול להביא
הרב יעקב יוסף: בדיוק בדיוק
הרב: אז מה הבעיה, אפילו אם יזלגו אלי שלשה מנדטים מש"ס, הם ישארו אצלי, לא אצל החילונים, וממילא אני אשתמש איתם בתוספת של מה שיש לי ורק נועיל לעם ישראל, אז למה להחזיר עטרה ליושנה זה סמכות רק לקבוצה אחת ולא לקבוצה אחרת?
הרב יעקב יוסף: עד כאן דברי היצר הטוב. מכאן ואילך טוב, אני לא צריך לענות, כבודו מכיר את העולם הזה יותר טוב ממני. ולכן אנחנו ננסה להתמודד גם במגרש שלהם צריך הרבה סבלנות וס"ד ונתתי לכבודו את המידע, אם יהיה לי עוד איזה דברים מידע משם, כי בינתיים הם לא מזהים אותי שאני לא בצד שלהם, אז בינתיים לא נזהרים ממני, אם לא נזהרים אם אני אדע משהו אני מיד אדווח
הרב: אני יודע כבוד הרב, קודם כל תודה רבה לכבוד הרב, דבר שני, אני יודע שהם החתימו כבר את מועצת החכמים, ואמיר קריספל החתים, ואיך קוראים לו, אבי מימרן החתים בבני ברק, ומה שכתוב שמה לפי מה שאמרו לי, שאני יוצא נגד גדולי ישראל, ודבר שני שאני רוצה להחליף את הרב עובדיה יוסף. ככה הם כותבים על זה.
הרב יעקב יוסף: שיכתבו מה שירצו ואנחנו נתגונן במה שהתורה אמרה, ואם אלה שחתמו, האם הרב שלום כהן דיבר עם הרב אמנון, שאל אותו, דיבר איתו? לא, אם הוא לא דיבר איתו אין לו את הזכות לחתום. אסור לו, שמוע בין אחיכם, זה א' ב' של הלכות האלה, ולכן אנחנו נחכה שיצאו החתימות האלה לאור אז אנחנו נעשה את החקירה ודרישה נשאל את כל הרבנים האלה, נשאל אותם, נחקור אותם, נקליט אותם, אם הם יודו שהם לא דיברו עם כבודו אז נוכל להגיד את האמת, תראו, אלה האנשים עוברים על מה שאמרה התורה, האם אלה גדולי ישראל? זהו. נשאל את השאלות הנכונות.
הרב: ה' יברך אותך כבוד הרב בבריאות שלמה ואיתנה, אורך ימים ושנות חיים בריאים ושלמים ותקינים, ושנזכה לזכות את הרבים להעמיד תורה על תילה, אמן
הרב יעקב יוסף: אמן ויתברך המברך
הרב: אמן, ושהאמת תצא לאור על ידך, ושתזכה לנחת ושהקב"ה יעצים את כוחותיך בזכות האמת הזאת שאתה רוצה לעמוד לצידה אמן ואמן
הרב: הלו?
מדבר יעקב יוסף
הרב: שלום כבוד הרב, רפואה שלהמ בריאות והצלחה
הרב יעקב יוסף: אמן אמן
הרב: קודם כל אני רוצה לומר לרב שהרב שדיבר איתי בשיחה במוצאי שבת, כנביא, כנביא ממש, דבר אחרי דבר התקיים ממש,
הרב יעקב יוסף: הם מדברים שטויות עוד, תגיד להם את מה שכתוב בגמרא במסכת שבת בדף נ"ו, שמה כתוב, הקב"ה אומר לדוד המלך, למה הרגת את אוריה החיתי היה לך לדונו בסנהדרין, למה דוד המלך שהיה גדול הדור, וה' עמו שהלכה בכל מקום, היה צריך לדונו בסנהדרין, אלה דברי הגמרא שבת נ"ו, בכך עושים משפט שדה כמו בסוריה, תגיד להם את זה נראה מה יענו
הרב: כבוד הרב, הם אמרו שיש ריטב"א פתאום פוסקים מהריטב"א.
הרב יעקב יוסף: תגיד להם שדוד המלך היה יותר גדול מהריטב"א, והקב"ה אומר לו היה לך לדון בסנהדרין, איך הסנהדרין דנו אותנו, בסנהדרין של אסאד? משפט שדה? איפה אנחנו חיים? כנראה הם ... אין פה ריטב"א אין פה שום דבר, שקר וכזב, יש להם את היצר הרע.
הרב: עוד דבר כבוד הרב, איך אנחנו מתרצים שמרן אומר להצביע ש"ס, האם בן אדם שרוצה להצביע לי משום הכרת הטוב או מכל סיבה אחרת או שהוא חושב שאני יכול להצליח יותר ולהביא תוצאות, האם הוא עובר על דברי מרן או עובר הלכה, מה קורה איתו?
הרב יעקב יוסף: כבודו ידגיש להם, אנחנו אנשים מעם ישראל, עשרים שנה בצבא שלע ם ישראל ורק בדרך זו נוכל להשפיע בשביל עם ישראל, וזה דבר יחיד השיקול היחיד, ... ובמתק שפתיים כמו שכבודו יודע, ובעזרת ה' ה' יצליח בעזרת ה'
הרב: אני אמרתי תשובה נוספת הרב ישמע מה אומר
הרב יעקב יוסף בכבוד בכבוד
הרב: אמרתי אם שני רבנים, אחד אומר תאכל מהבד"צ שליוהשני אומר תאכל מהבד"צ שלי, ושתי הרמות של הכשרות נגיד שוות, האם הוא עובר עבירה מי שאוכל מהבד"צ השני?
הרב יעקב יוסף: חס ושלום, לא,
הרב: הוא שאמרתי, עוד דבר כבוד הרב, הרב עוד יספיק להגיד לפני הבחירות משהו בענין?
הרב יעקב יוסף: אני אראה איך אני ארגיש מבחינה פיזית אם אני אתחזק ורק אני אוכל לדבר, נכון להרגע אני מאד מאד חלש מבחינה פיזית
הרב: אתה יודע
הרב יעקב יוסף: הגוף ממש גרוטאה, הגוף ממש גרוטאה, אם אני חי רק בזכות התפילות שלכם אם אני אתחזק בעזרת ה' אם אני אתחזק בעזרת ה' אני אוכל, אבל תתפלל עלי שאני אוכל בעזרת ה'.
הרב: ה' יברך אתכם לאורך ימים ושנים בבריאות שלמה ואיתנה ושהמחלה תעבור לאסאד נשיא סוריה. ואתם תהיו בריאים ושלמים לעבודתו יתברך.
כן, זה על קצה המזלג, עכשיו תאר לך אם הייתי מטפל בכל אחד מהם כמו שאני יודע לטפל, וזה על קצה המזלג, כי לא התייחסתי אליו ברצינות, אבל אם הייתי מטפל לא היה נשאר דתי, אבל אני עדיין חס על עם ישראל יותר מהם, הם מבחינתם שעם ישראל יתבטל, שמיליון בעלי תשובה ילכו לזבל, העיקר שיהיה להם איזה תפקיד ושררה ויעשו כסף, זה מה שמעניין אותם, לא יהדות לא אידישקייט לא כלום, להלחם נגד אנשים לזרוק את הילדים שלהם מתלמודי תורה אם לא יבחרו מה שהם אומרים, כשאין הלכה כזאת ואין על פי אשר יורוך ואין את כל הקשקושים, עם כל זה לאיים על אנשים ולסלק אותם מהעבודה והכל זה פשע מאורגן, זה מאפיה, ואת זה צריך להוקיע, לא אני, מישהו אמיתי ואין כאלה לצערי הרב, כולם פוחדים למקומם, בסוף זרקו אותם גם. אז לכן שתדע, כל זה בדחילו ורחימו, ואם אתם אוהבים את הרב עובדיה לפחות כמוני, אני לא מגיע אליו, אז לפחות אני אומר את הדברים, אבל אם אתם אוהבים אותו תדאגו להגיע אליו בכל דרך שהיא ושיעצרו את מה שהם הולכים להוריד לטמיון כי הוא לא ייזכר לטובה בהיסטוריה היהודית בסוף, ברצף הקללות האלה והשבועות האלה שהולכים שבוע אחרי שבוע, המצב יהיה חמור ביותר, תזכור, יהיה נזק שלא יהיה ניתן לתקן אותו. וכדאי לעצור את זה לפני. כן.
ש. קודם כל, כל מי שהרב קילל הוא צדק, אמר בית היהודי זה בית גוי, למרות שבהתחלה זה היה נראה לאנשים, מה הוא מדבר, זה לא יפה, בסוף רואים מה שהם עושים היום הגזרות אז זה בית גוי
הרב: תקשיב תקשיב, תקשיב תקשיב, אנחנו לא צריכים עכשיו להסביר, אפשר להגיד את אותו דבר בדיוק בלי קללות, כי כשאתה אומר בית של גויים כל מי שבוחר בהם, זה לא קשור, יש אנשים שבוחרים מתמימות, יש אנשים שבוחרים מסיבות כאלה, שהם בעלי קשרים כאלה ואחרים, המשפחה שלהם עובדת שמה, לא משנה, כמו שבש"ס, יש אנשים שבוחרים ש"ס ויש שמה בינתיים 11 גנבים שנתפסו וחלקם ישבו בכלא, וקוראים להם זכאים וקוראים להם צדיקים וקוראים להם הרב, זה אין בעיה, אז בסדר, יש כאלה שהם לא בסדר, אפשר להגיד, אפשר להתנגד, אפשר הכל, אני בעצמי מדבר נגד, אבל אני לא מקלל כל אחד. אומר לפיד, מדבר על לפיד, כל זמן שאין סיבה, לא היה אז שום סיבה, אני יכול להגיד בדיוק מיהו, חששתי ממפני לפני כולם וצדקתי, אבל מה, לא רצו לתת לי את היכולות שלי לעשות ולנצח שמה, בסדר, נראה, אמר דור-רעי שהם יהיו אופוזיציה לוחמת, אני רואה, לוחמת אחד בשני, אבל לא לוחמת בקואליציה, אבל בסך הכללי צריך להבין, זה לא מתאים לגדול דור, גדול דור אני לא בא לחנך אותו ולא להגיד לו, אבל הם בעצמם אומרים ויש לי הקלטות של הבנים שלו, שאנחנו לא מקללים ואנחנו לא מחרימים וזה לא דרכנו וזה לא ולא ולא, ואת כל זה הם עושים. ואבישי בן חיים הביא כבר למעלה מעשר חרמות שהרב עובדיה עשה כנגד אנשים, חרמות נגד אנשים חרדים, ואני לא רוצה להזכיר לך את המקרה של אבידן ואחרים וכו' וכו'. ז"א זה לא דרך שראויה שהציבור ישמע. זה צריך להיות ברור, את זה צריך להוריד, אפשר להסתלבט עליהם, אפשר לצחוק, אפשר ללגלגל, לקרוא לו ריקא כמו שהגמרא אומרת, לקרוא לו ככה, אין שום בעיה, מה שצריך כן, אבל כללית על ציבורים על ציבורים על ציבורים, אדם ספציפי הוא לא בסדר - בבקשה. באו אלי והעידו אצלי אנשים החברים שלו שהוא ככה וככה, שוב פעם שמוע בין אחיכם, מה פירוש, באו והעידו, אז אני אארגן חבורה שילכו לדבר נגד מישהו, ואז יגידו שבאו אצלי אנשים ואמרו שפלוני רשע מרושע ואסור לו לבוא, ככה עושים? שיהיה באמת רשע, הרי הרב מזוז בעצמו הבאתי אותו, שהוא אומר, שלנתן העזתי שהיה משיח שקר נתנו את יומו לבוא לפני בית דין ולהגיד את מה שהוא מקשקש, ואחרי שהתברר שהוא זייפן יצאו נגדו, אבל לא לפני, והוא אומר, איך יצאו נגדי, הרב מזוז אומר, איך יצאו נגדי בלי לשמוע אותי והתחיל לקלל את הרב שטינמן, סליחה את הרב קניבסקי ואת הרב אלישיב, למה? כי לא שמעו אותו, כי זה זכות לכל בן אדם שישמעו אותו, א' ב' בהלכות דיינים. ואתה שומע היום כל שבוע דינים חדשים, אין שולחן ערוך, מה זה הדבר הזה? ודבר שני, צריך היה להיות גילוי נאות מכבודו, להגיד לפני שמדבר שלום, אני לא רק מכיר ומעריך ואני גם התחזקתי וכו', אלא לומר גם, אני ראש הכולל של דוד בן זמרי פה בבית שמש ואני גם הייתי בהפגנה נגדך כשהיית פה בהרצאה הקודמת, זה גילוי נאות שהיה צריך לעשות, חבל שזה לא נעשה וצריכים להגיד לי את זה. אתה מודה על זה או לא?
ש. מודה בהחלט, אבל למה אני צריך להכניס את זה?
הרב: הבנתי, לא צריך, כי אנשים שזה בתמימות אתה שואל שאלות תם
ש. מה רע בזה שיחשבו, אני רוצה לשאול שאלה בצורה אובייקטיבית, מה יש בזה?
הרב: זה לא אובייקטיבי
ש. זה אובייקטיבי, אני רוצה לייצג את כל
הרב: אם אתה היית נגדי מבלי לשמוע אותי גם, יצאת נגדי בהפגנה שאני זה שחיזק אותך פעם ואני זה שאתה יודע שעשה ופעל רבות בשביל עם ישראל, ולא ניגשת אלי לשאול אותי על מה ולמה, בכלל מה ההאשמה נגדי, שיצאתי נגד הרב עובדיה שקר וכזב
ש. זה מספיק
הרב: אבל זה שקר וכזב
ש. אם הרב עובדיה יצא על כבודו ואמר שזה קרח ועדתו גם הרב... אתה רוצה לחנך את גדול הדור? עם מי אתה עומד רבונו של עולם
הרב: אבל זה שקר וכזב, בעיה. זה מה שהכניסו לו באזניים,
ש. אני לא מקבל את זה, לא יכולים להכניס לו באזניים, אתה לא נותן לי תשובה, אתה לא נותן לי תשובה.
הרב: אין שום בעיה,
ש. אתה לא עונה לי, אתה לא העמדת בית דין לא על הרב יצחק יוסף
הרב: אמרתי שהוא לא שומע, אמרתי שהוא לא שומע ורובי שלך שיקר שהוא כן שומע, והוכחתי שהוא לא שומע והוא שקרן. ככה משקרים את הרב עובדיה, הוא לא שומע, וניגשים וצועקים לו מה שהם רוצים ואין לו אפשרות לבדוק ולכן הוא אומר מה שאומר, וזה לצערנו הרב, ולא אני הטוען היחידי, יש כבר סדרה שלמה של אנשים נפגעים ופגועים שאיבדו את חייהם, אני מצפצף על כולם, אני לא חי בזכותם, אני פרנסתי אותם, אני בניתי אותם, אני נתתי להם את הבעלי תשובה שיהיה להם ש"ס, אני מצפצף עליהם, אבל אתה צריך להבין, חבל שאת גדול הדור לוקחים ועושים ממנו תיאטרון, שהוא יגיד היום כך ויגיד כך בלי לשמוע בלי לבדוק, איזה מן דבר זה? שמעת את בנו הבכור מדבר בשולחן ערוך מהגמרא, זה הדין, אין משהו אחר.
ש. אז איפה עשרה מנדטים, הרב, שהבטחת?
הרב: אצל הגנבים מש"ס שזייפו. תראה לי בבקשה את רובי השקרן, עוד קצת, עוד קצת. כן, תן לו תן לו, תן לו רגע, תן לו רגע. תן לו רגע, גם לו מגיע. תן לו.
ש. ערב טוב כבוד הרב
הרב: ערב טוב
ש. אני לא יודע אם כבוד הרב זוכר אותי, אני הייתי אצלך בהרצאה בראשון, ובסוף הערב השארתי איזה פתק לרב ביד, ככה, קודם כל אני מאמין שהרב ישר, מאה אחוז רק הקב"ה יודע לא אף אחד אחר, וגם צדק בסוף יבוא לפניך צדקך משפטיך כצהריים יקרה בעזרת ה'. הרב אמר כמה דרים מקודם שהם מאד חשובים, אם אפשר לא לצלם אותי
הרב: אין דבר כזה
ש. לא נורא, שיהיה,
הרב: אתה מצולם מראשון כבר
ש. מצולם מראשון, אני יודע, עכשיו אני הולך להעביר את הערב בקטע של אולי קצת לבדר או קצת להפתיע, ככה, אני אמרתי לרב באותו ערב שאלתי שאלה לגבי המשיח, שכביכול מהו, אז קודם כל אמרתי לרב איזה פסוק קטן שמה באותו רגע, ואני רוצה להתחיל את ההתחלה שלו. מי האמין לשמועתנו וזרוע ה' נגלתו, ויעל כיונק לפניו וכשורש מארץ ציה, לא תואר לו ולא הדר ומראהו מחמדים, נבזה וחדל אישים, איש מכאובות ואילו החולי, הסתר פנים ממנו נבזה ולא חשבנוהו, חן חליינו הוא נשא ומכאובנו שנה, וכו' וכו', בסוף הקב"ה אומר שמה על כן אחלק לו ברבים ואל יחלק שלל, קצת מהלחץ בורח לי קצת הפסוקים. הענין שלי הוא כזה, יש לי כבוד הרב, יש לי מסר להעביר, ואני לא אומר את זה סתם, אם כבוד הרב היה אולי טורח לבדוק, אולי זה שווה בדיקה, בא נגיד דבר כזה כבוד הרב, מתוך מאה אחוז, אם אחוז, אחוז אחד, אני לא מדבר על אשר ועל חמישים, אחוז אחד שאני אומר את האמת זה לא שווה בדיקה?
הרב: תגיד מה אתה אומר
ש. אז אני בשביל שאני לא יראה כשוטה אני מעדיף שכבוד הרב ישמע ואני אוכיח ואחרי שאני אוכיח אני לא יראה יותר כי אולי דברים ישמעו יותר, כי זה מה שחשוב למעשה,
הרב: שאתה המשיח
ש. נתחיל בזה. אם אתה כבר זרקת זרקת, תראה, מה שקורה גם פה בארץ
הרב: בא בא נעצור, באו אלי הרבה משיחים כל חודש,
ש. אני יודע, כבוד הרב, אני מבין
הרב: רגע רגע כל חודש באים, עזוב למה לבדוק למה אחוז למה שני אחוז, בא תגאל אותנו ונגמר
ש. לא לא יפה, אז יפה, קודם כל כבוד הרב, אני יודע שבאתי פה אני יעשה לכם קצת בידור, אתם תיהנו, זה בסדר אין שום בעיה, אין לי בעיה עם זה בכלל, אתם תיהנו ויהיה בסדר, בסוף זה יתגלה, אם תרצו או לא, תאמין לי כבוד הרב
הרב: אבל מה אתה מחכה מראשון עד עכשיו, יכלנו כבר לתור את הבעיות
ש. יש דברים כמו שכתוב, עצת עני תובישו כי עצת ה' החסירו, כבוד הרב קצת יחשוב על זה, אבל כבוד הרב, אני העני הזה שמדברים עליו בכתוב, עני ואל זה אביט אל עני ונכה רוח וחרד על דברי, כבוד הרב יבדוק אותי, אם אני אומר שטויות
הרב: הבדיקה זה אם גאלת אותנו
ש. זה בסוף
הרב: אין בסוף, עכשיו אנחנו רוצים. רגע, מה מעכב אותך?
ש. מה מעכב
הרב: כן
ש. תראה, כבוד הרב, אני אגיד לרב, באיכה כתוב, בנביא איכה, רוח אפנו משיח ה' אשר אמרנו בצילו נחיה בגויים נלכד בשחיתותם.
הרב: טוב, למדת כמה פסוקים, בא תפתור את הבעיה כבר
ש. כבוד הרב טוען שהוא ישר, נכון?
הרב: הנה אני מדבר איתך דוגרי, ישר, ישר
ש. דקה דקה, יפה, כבוד הרב אמר שצריך לשמוע, הרי זה הדין א' ב' בפרקי דיינים
הרב: אבל שמעתי וידעתי כבר מה אתה רוצה להגיד עכשיו תוכיח לנו רק שאתה זה
ש. אני אומר לרב, שמע, כבוד הרב אני אוכיח לך מהכתובים
הרב: לא צריך כתובים, אתה פה. כבר עברנו את הכתובים. אז עכשיו בא תגאל אותנו, זה הכל
ש. קודם כל אני שמח שכבוד הרב מסתלבט עלי ואין לי בעיה עם זה ההיפך
הרב: מה מסתלבט אתה אמרת
ש. זה בשבילי תיקון ואני שמח, אין לי בעיה כבוד הרב, באמת.
הרב: אמרת לי אם אני אבין, הבנתי או לא הבנתי? הבנתי או לא הבנתי?
ש. כבוד הרב, יש לי שאלה, דקה לא שאלה אני רוצה להגיד משהו, יש דבר שהוא יותר חזק ממני, ויכול להיות שזה נראה פה לכולם לא הגיוני, וזה נראה כאילו וואו יש פה עוד קוקו אחד צץ, בא תבדוק אם אני קוקו, אולי אני קוקו, אולי אני תמהוני
הרב: אתה לא קוקו, תגאל אותנו
ש. נשמה, כבוד הרב, יש דברים שתלויים בקב"ה, לא במשיח, גם המשיח צריך להגאל
הרב: אה, אם הוא כבר הודיע לך אז אתה צריך כבר לגאול
ש. כבוד הרב, כתוב בפרק שני בתהילים, למה רגשו גויים ולאומים יהגו ריק יתייצבו על ה' ועל משיחו, ננתקה את מוסרותינו ונשליכה ממנו עבותימו
הרב: יושב בשמים ישחק ה' ילעג למו, יאלה תתחיל
ש. אבל תקשיב, אבל תקשיב כבוד הרב, יושב ננתקה את מוסרותימו, כן, ננתקה את מוסרותינו, זה לא סתם כתוב, יש דברים בגו
הרב: אומות העולם רוצים
ש. אני יודע, שמה כבר רשמתי לי כבוד הרב, שגם לוט, לוט שבא לחתניו ואמר להם, בואו מחריב ה' פה את הארץ, ויהי כמצחק באזני, צחקו עליו, זה קוקו
הרב: אני לא צוחק, אני מחכה לגואל, תגאל אותנו נו, אז לא נתווכח עם ש"ס ידעו את האמת.
ש. כבוד הרב, זה לא שווה בדיקה אבל?
הר : כבר מצאנו אותך
ש. לא מצאתם, אני נשמה כבוד הרב, אני פה לא בגלל שאני רוצה, אני את זה לא בגלל שבא לי, אני לא אומר את זה לא בגלל שסתם משעמם לי או שהחלטתי או שנפל עלי איזה דיבוק ואני בא אומר את זה, כבוד הרב יבדוק
הרב: לא צריך לבדוק, אני יודע זה אתה קדימה, תתחיל.
ש. אוקי
הרב: יאלה.
ש. יורד, אני מקווה לפחות שהרבה ישמעו כי ככה יצאתי ידי חובתי, אתה יודע מה כתוב גם, יראיך יראוני וישמחו כי לדבריך ייחלתי, ואני החובה שלי היתה לבוא ולהגיד, אבל כנראה שזה לא נענה בחיוב, וה' יעשה הטוב בעיניו, זהו שיהיה לכם המשך ערב נעים לכולם ונפגש בגאולה בעזרת ה', אני אמנם נראה מצחיק עכשיו אבל נפגש בגאולה, והגאולה קרובה.
הרב: טוב ביי, טוב מותק. שים את הקטע של רובי.
תיכף תיכף תיכף עושה טלפונים, הוא מדווח עכשיו לבן זמרי מה קורה.
ש. כבוד הרב יבדוק
הרב: אם אתה משיח כתוב עליך ככה, לא למראה עיניו יביט ולא למשמע אזניו ישמע, אז אני אדבר איתך מהבית בלי טלפון זה אתה, אם תשמע זה אתה, אם לא תשמע זה לא אתה. יאלה.
הרב אמנון יצחק חוזר ומצהיר שהוא לא פוגע ברב עובדיה יוסף
הרב: אני אוהב את הרב עובדיה יוסף מאד מאד
הויכוח הוא עד כמה הרב עובדיה בכלל שולט בענינים, בשבוע שעבר אישר הרב עובדיה את דברי חבר מועצת החכמים שתקף בחריפות את הרב אמנון יצחק, הרב יצחק טען בתגובה שהרב עובדיה אישר את הדברים נגדו אך בעצם לא שמע אותו
הרב: הוא לא שומע, אוזן אחת הוא לא שומע בכלל ואוזן שניה צריך לצעוק לו באוזן
הרב אלבז: מורנו ורבנו בריא ושלם... כולם, כולם שומעים, הוא שומע, אני מדבר איתו ויש
האמנם כן??
הרב עובדיה: אורך ימים ושנות חיים
הרב אויערבך: צריכים את כבודו, בפרט עכשיו שיש הרבה גזרות
הוא אומר שצריכים את כבוד הרב בפרט עכשיו שיש הרבה גזרות, הוא אומר יש עכשיו את הגזרות של הגיוס
הרב עובדיה: של?
הגיוס, הגיוס של הבחורי ישיבות
הרב אויערבך: צריכים את הרב
הרב עובדיה: אני נלחם
אז מי צודק?
הרב: הוא לא ושמע, אוזן אחת הוא לא שומע בכלל ואוזן שניה צריך לצעוק לו באוזן
או
הרב אלבז: מורנו ורבנו בריא ושלם וכולם שומעים ממנו, הוא שומע טוב מאד. אני מדבר איתו
הציבור ישפוט.
הרב: תודה רבה. טוב, אני רוצה להודות לכם על ערב מאלף, מודה על השאלה היחידה שהיתה ותפסה את כל הערב, אה את מארגנת הערב? בבקשה. יש פה גברת שארגנה את הערב.
אם יש מישהו שרוצה ציצית או כיסוי ראש אני אתן לכם, כן. הגברת רוצה לדבר בבקשה.
ש. כבוד הרב,א ני באתי במיוחד מחדרה,
הרב: ברוכה הבאה
ש. כי יש לי בן בבית חולים יפה בטיפול נמרץ במצב מאד קשה, אבל לפני כן רציתי לספר סיפור של השגחה גדולה שקרתה בזכות הרב לפני תשע שנים בערך, אני הגעתי עם אדם שהוא משוויץ יושב ראש ארגון חסד של תורמים משויץ, שהיה בארץ, והוא חולה קשה מאד בסכרת, רגליו היו כל האצבעות שלו היו שחורות עד העצם, ואני המלצתי לו לפני כריתה, המלצתי לו לבוא להרצאה של הרב ושהרב יברך אותו בבריאות שלמה. הגענו לפתח תקוה ומכיון שהוא ציוני נלהב אז הוא דיבר על המצב שלנו בארץ בעולם, וסיפר על הציונות שלו ועל האהבה שלו לעם ישראל ולארץ ישראל, ובין היתר הוא סיפר, הוא גר במושב מאור, הוא סיפר שפרצו תקפו את הבית שלו מחבלים והוא ואשתו הצליחו לברוח, הם ניצלו, בינתיים איזה רגל שלו נתקע בתיל ואז מכיון שהוא חולה סכרת אז האצבעות שלו הם נפגעו. הוא לא דיבר בכלל על המצב שלו הבריאות שלו, הוא דיבר רק על ציונות, הוא קצר שם מחיאות כפיים סוערות, מאד התחבב על הקהל, וזהו, הוא סיים את השיחה, ואני וחברתי נעמי שהיא היתה איתי, היא ידעה הכל, צעקנו לרב, הרב תברך אותו בריאות ברגליים, בריאות ברגליים, והרב בירך וכולם ענו אמן. למחרת בבוקר אני מקבלת טלפון מרונה, קוראים לו רונה, והוא אומר לי, תשמעי שרה, אני פעם ראשונה הולך להתקלח ואני לא רואה דם על הרצפה, אני הולך לחדר ואני מסתכל על האצבעות ואני רואה אותם כמו של תינוק, אמרתי לו אני חייבת לבוא לראות, נסעתי עם נעמי מהר מאד אליו ופשוט זה לא יאומן, האצבעות היו כמו של תינוק, פשוט כל הפצעים נעלמו לחלוטין, נשאר פצע אחד צהבהב שאיתו הלכנו לרב גרינימן לשאול איזה רופא ללכת לטפל והרב גרינימן נתן לנו כתובת של רופא בירושלים שאליו נסע שלשה חדשים כדי לטפל, אחרי שלשה חדשים באמת הצליח לרפא גם את הפצע הזה, ז"א שמה שנעשה עם הפצעים השחורים כתוצאה מהברכה של הרב והם נעלמו לגמרי, זה לקח לילה אחד אולי פחות, והפצע הצהוב הזה לקח שלשה חדשים. אז אני הייתי חייבת לספר את זה לרב, ואני שמרתי הרבה שנים את זה ולא הצלחתי להגיע, ניסיתי לעזור של הרב לדבר, לנסות לעשות מזה קידוש ה' מהבאמת מהקידוש הזה הזה, וסוף סוף החלטתי שהיום כשאני באה לבקש שאולי פה בקהל הקדוש הזה יקחו אם רוצים אם מוכנים לקחת קצת קבלות בשביל הבן שלי שנמצא במצב מאד מאד קשה, בחור בן 27 שהיה במסיבה, לקח איזה סם ובעוונותינו הרבים נגועים מאד הנוער הזה היום, למרות שהוא לא היה קרוב לדברים האלה, אבל במסיבה עם בנות ובנים וזה הוא נסחף, והוא לא ידע מה הסם הזה יחולל, הוא הלך לישון ואיבד הכרה מתוך שינה, והוא לא ידענו את זה, הוא ישן על היד, ומתוך שהוא לא זז כל הלילה אז הנזק של כתוצאה מזה שישנים ככה הסבירו הרופאים, על צד אחד והיד היא לא משוחררת אז עוצרים את הדם ואז החמצן למוח הוא מאד קטן, ובנוסף לרעל שהוא הרעיל את עצמו הוא הגיע במצב מאד קשה לטיפול נמרץ, אי ספיקת כליות, כבד גם נפגע, והיום הוא מונשם ומורדם, יש לו דיאליזה כל יום, בחור בן 27 שעוד לא נשוי, יש לי ששה בנים זה הבן השישי, אני חיה עם בן אדם, עם האבא שלו, הוא חילוני ועשרים שנה אנחנו כבר חיים במצב של מלחמה, כל אחד מושך לצד שלו, הוא בצד של החומר של העולם הזה ואני בצד של הרוחניות של היהדות. הוא קצת נקרע בין שנינו, ויכול להיות שהוא תמיד היה אוהב להגיע לקצה, ממש לקצה בסכנות אם זה בתאילנד שהוא עשה דבר שהרבה לא עושים אותו כשפגעו בו שם, אז הוא קילל את המלך והתנפלו עליו תאילנדים והוא יצא מזה חי, והרבה פעמים בחיים הוא הגיע לקצה ויצא חי, הפעם הזאת היו כל מיני הזדמנויות להציל אותו מן המצב הזה, אבל ראיתי שהקב"ה חסם את הדברים לעזור לו, כשהוא היה במצב של קריז, הוא הלך לחפש אדולן, ככה אמרו לו, הוא לא מתמצא בזה, אז הוא הלך לחפש אדולן וכשהוא הגיע כבר לבחור שנתן לו את זה אז באה משטרה וקפצה על הבחור ואמרה לו אתה נקי למה אתה משתמש בזה ושפכו לו את זה, והוא הלך הביתה והוא איבד הכרה וזה מה שסיפרתי קודם.
עכשיו למה אני מספרת את זה, קודם כל בשביל גם להביא מסר לבני הנוער היום, להבין שחושבים שאם נוגעים פעם אחת בדבר הזה זה לא יקרה כלום וזה לא נכון, קודם כל אף אחד לא מכיר את הגוף שלו והוא לא יודע איך הדבר הזה ישפיע עליו, ושנית כל כשלוקחים פעם אחת אז יכולה להיות פעם שניה שלישית ואז מגיעים למצב שאי אפשר לצאת מזה. עכשיו הבן שלי הוא בחור מאד מאד רגיש, מאד רוחני, הוא נקרע בין להיות דתי לבין להיות חילוני, וכל חדרה מתפללת עליו, אנשים שמכירים אותו מאד אוהבים אותו, ואנחנו מתפללים שיצא מהצרה הזו. עכשיו אני מקשת אם מישהו מפה מהקהל מוכן לקחת על עצמו, אני יודעת שזה הדבר שיכול מאד מאד לעזור ולהושיע.
הרב: מי מוכן לקבל על עצמו ללמוד שעה בתענית דיבור כל יום חודש לרפואתו של הילד, שעה אחת בלבד.
ש. ילד בן 27
הרב: אולי ראש הכולל, כל הכולל
ש. לא לא לא לא בשביל זה באתי, אני מחדרה לא בשביל זה, אני לא מוכנה, לא לא לא לא לא, דרך אגב, כשבאתי לפה אני דיברתי עם הרב, הרב תלמיד חכם גדול מאד באזור חדרה, אני לא רוצה להגיד את שמו, ואני בגלל שהיה את כל הנושא של המחלוקת וזה, למרות שאני חיה בצילו של הרב שנים מאז שחזרתי בתשובה, אני פשוט הרב מחיה אותי בהרצאות שלו, ואני אוהבת אותו מאד את הרב אמנון יצחק, למרות זאת בגלל המחלוקת אני שאלתי את הרב מה אתה אומר, אני יכולה ללכת בשביל הבן שלי? הוא אומר לי במילים האלה, הרב אמנון יצחק צדיק וישר באופן מיוחד, יש אנשים שלא יכולים לסבול את היושר הזה. זה מה שהוא אמר לי.
הרב: כן, אז מי מוכן בעזרת ה' ללמוד שעה בתענית דיבור, ברוכים תהיו יפה מאד. מה השם שלו?
ש. רמי גד בן שרה
הרב: ה' יזכה אותו לרפואה שלמה וישועה קרובה מהרה אמן.
אמן.
הרב: תהיו בריאים ותשמעו בשורות טובות אמן. ערב טוב לכולם.
שלום וברכה, ב"ה אני בעלת תשובה כבר 22 שנה, בזכות הרב זכינו להתחזק ולבנות בית של תורה!
בס"ד 18.05.2020 (שני, כד' אייר תש"פ) לכבוד הרב החסיד נזר הבראה שליט"א שמי: א. פ. אני מודה להשי"ת כל יום שזכינו אני ובני ביתי לחיות את הרב ולהלך לאורך! ו: 'ברוך שחלק מחכמתו ליראיו' ותודה רבה לך שאתה מחכים אותנו. אני מודה לך על האכפתיות ועל החסדים האין סופיים על החנות (קפז') המוצרים והתבלינים ועל הקהילה הקדושה שקיבצת סביבך. יה"ר שהשי"ת ישמור לנו עליך (אמן) כי אתה יותר מאב ומאם ותודה על המסירות נפש, זה שאתה מסלק מאיתנו את החושך בעמל רב ובאהבה רבה בלי לחשוב שניה על עצמך בכלל. הרבה זמן רציתי לכתוב לרב ולא יצא וב"ה שעכשיו הגיע לי הזכות להודות לרב. שאנחנו מרגישים שאתה כמו אברהם אבינו – ע"י שהיה בעל חסד, ויצחק אבינו – במידת הגבורה, ויעקב אבינו – במידת האמת הצרופה, ומשה רבינו רועה נאמן, ודוד המלך – נעים זמירות ישראל, ושלמה המלך בחכמתו, ופנחס במסירות נפש, ושמואל הנביא שמכתת רגלים כל יום, וכל התכונות הללו נמצאות ביחיד אחד ומיוחד לכבוד הדור המיוחד הזה! ועכשיו אתה לא רק הרועה הנאמן של ישראל אלא של כל האנושות כולה וכמו שאנחנו מצפים למשיח במהרה אנחנו מצפין ליום שיודו כולם הרב אמנון יצחק אמת ותורתו אמת והם (...) בדאים. אנחנו שמחים בשמחתך [וכואבים את כאבך בכל מה שעושים לרב, (בתאריך המכתב ב"ה נמסרה הרצאה: הבחירה בידים שלך, בני ברק 18.05.2020 shofar.tv/lectures/1320, וכן שיעור: כל המזכה את הרבים אין חטא בא על ידו - חלק ב 18.05.2020 shofar.tv/lessons/12136) ומי יודע אם זה לא כפרה לכלל ישראל] אוהבים אותך אהבת נפש משפחת פ' באר שבע מבקשים ברכה: שאזכה ש... יהיה השמש בצמוד לכבוד הרב שליט"א כמו שיהושע בן נון שימש את משה רבינו ע"ה זיע"א.
'בעת הזכרת שבחי השי"ת שבברכת: 'אתה גיבור... סומך נופלים... ורופא חולים...' ניתן להשיג ישועה עוד יותר מבקשות מפורשות. מפני שבאמירת השבח אין המלאכים מקטרגים ולכן אם יצטרך להתפלל על רפואה יכון באמירת: 'רופא חולים' להמשיך רפואה ובורא עולם היודע תעלומות לב הנה הוא יעשה בקשתנו'. (ספר בני יששכר, הובא בספר לכתחילה, אמונה ובטחון עמוד קמה', ב"ה ניתן להשיג הספר לכתחילה 'אמונה ובטחון' במשרדי שופר). וכנראה זה אחד מהטעמים לסגולת ה: "עבדו" ("עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב) שע"י שמשבח לבורא עולם אין מקטרגים, ומספיק כוונה למשוך ישועות... ישר כוחכם! (לסגולת השמחה shofar.tv/articles/15096).
ב"ה שיעור מאד יפה, חזק וברוך! הרצאה בבני ברק 20.10.2024 בוני המגדל - הקבלת פני רבו (shofar.tv/lectures/1636).
מחנה שועפט לפני שבועיים... זה בדיוק מזכיר את הדוגמא שהרב נתן על איציק במגדל השמירה (רח"ל): 'איציק במגדל השמירה טרגי קומי' (shofar.tv/faq/1609).
כבוד הרב שליט"א זה כל כך נכון הסרטון הזה: '🎞 צריך סיעתא דשמיא לתת תרומה למקום הגון' (shofar.tv/videos/7000) איך אנשים לא מבינים את זה?!
שלום כבוד הרב ב"ה בשבת האחרונה שכבוד הרב היה כאן (ראה כתבה: סיקור שבת בראשית במחיצת כבוד הרב אמנון יצחק שליט"א בני ברק shofar.tv/articles/15236) בעלי הלך לכבודו ביקש: 'ברכה' בעניין הדירות בירושלים וחובות. כבוד הרב בירך אותנו: 'שניוושע כבר יום למחרת!'. בצפייה חיכיתי לישועה, וב"ה בערב הזדמנה לנו הלוואה כדי לשלם את כל החובות שלנו עם היתר עסקה, רציתי לבקש: שכבוד הרב יברך אותנו שנצליח לשלם את הכל ונוכל לעבור לירושלים במהרה (אמן).
כבוד הרב ב"ה שיעור בוקר, מרגש ביותר 'בלי תפילה לא מקבלים חלק קיא' - שיעור 111 שיעור מספר 1, ב"ה כמות תורמי הנציב, אח"כ המעשיות, שאין רק צריך תפילה להשי"ת, גם אם לא נקבל, עצם זה שאנחנו פונים להשי"ת, ומצפים רק לו זה עניין גדול ולהבין: שרק בזכות תפילה מקבלים זה מודעות גדולה בזכות השיעורים שמשקיע בנו הרב כדי שנייחל לישועת השי"ת, והחלק בסוף שכולם שרים 'עבדו' ("עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב) ושירי שבת והשאלה היפה של פרשת הנח בחלק שאלות תשובה שהצחיקה, גם מאוד קשה להיפרד מסדרת השיעורים אבל זכינו בזכותם להבין את הדבר הכי חשוב שבלי תפילה לא מקבלים כלום שבת שלום ומבורך✨.
שבוע טוב ומבורך כבוד הרב שליט"א זה כל כך נכון מה שכבוד הרב מסביר בשיעור זה. (עמידה בנסיונות shofar.tv/videos/15578) תודה רבה כבוד הרב שליט"א.
הרב אמנון יצחק שליט"א! יה"ר שהשי"ת יברך אותך ואת כל אשר לך (אמן) ברוך השם תודה לבורא עולם התשובה של הבדיקה של הילד יצא תקין בזכות הברכה של הרב ובזכות הסגולות שעשיתי אחד מהם זה ששרתי: 'עבדו' ("עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה" (תהלים ק, ב) כמו שהרב לימד אותנו ועוד כמה תפילות. תודה רבה רבה "אֵין עוֹד מִלְבַדּוֹ" (דברים ד, לה). (לסגולת השמחה shofar.tv/articles/15096).
© 2024 כל הזכויות שמורות