תמלול
בני ברק - מלכות השם נגד בילי הדבילי המכחיש
- - - לא מוגה! - - -
ערב טוב ובעזרת השם נעשה ונצליח והשם עלינו ברחמיו ירוויח
הערב הזה יהיה לשמירה עלינו מכל דבר רע הריון תקין וקל ולידה קלה בידי מלאות לאפרת בת קלודין ומארגני הרצאה יזכו תמיד לעצה טובה מאת השם להצלחה בחינוך הילדים הערב גם לעילוי נשמת הורי וחמים נחתם עדן
"שמע ישראל אדוני אלוהינו אדוני אחד"
במסכת ראש השנה לב שמע ישראל אדוני אלוהינו אדוני אחד מלכות דברי רבי יוסה רבי יהודה אומר אינה מלכות וידעת היום והשבות האלה לבבך מלכות דברי רבי יוסי רבי יוד אומר אינה מלכות ולרבי יהודה מלכויות הוא דווקא ויהי בישורון מלך אדוני אלוהיו עמו ותרועת מלך בו והוא דבר תמה הנה ידוע כי ישנם שני שמות שם הוויה ושם הדנות להבין עניינם ולבאר אותם אי אפשר כי הם מסודות התורה ולא נתנו כי הם ברמז ועד כמה שאפשר די לחכים ברמיזה להשיג משל כלשהו בעניין זה מקובל אצלנו ששם הווייה הוא רחמים ושם הדנות הוא דין כמו שמואר בזוהר הקדוש בריאת העולם היייתה בש זה של הדנות העולם נברא במידת הדין יסוד הבריאה הו מלכויות דין ולכוי היינו אך בשם זה העולם נברא ובשם זה העולם מתנהג אז בריאת העולם בשם הדנות בהנהגת העולם זה המלכויות שם ומידה זו של שם הדנות הוא הנהגת עולם המעשה והוא השורש והסוד והיסוד השם הזה הוא מציאות כל העולם הזה בזולת השם הזה בעולם עין שם זה של הדנות נקרא כבוד מלכותו כי בזה נקרת מלכותו על כל הברואים ומכל הבריאה בסדר קריאת שמע אנחנו אומרים שמע ישראל אדוני אלוהינו אדוני אחד והרי בזה נכלל כבר כל העניין של אין עוד מלבדו בכל העניין שהוא אחד באחדות גמורה אבל אחרי זה אנחנו אומרים עוד ברוך שם כבוד מלכותו לעולם בעד כעניין שם כבוד מלכותו הוא לולי מידה בשם זה של כבוד מלכותו מצד שם ומידה של השם אחד שאמרנו קודם אי אפשר היה לדעת את כבוד מלכותו מצד שם ומידה של השם אחד אפשר שהיינו נעדרים מהידיעה הזאת הגם שהשם אחד זה אחדות גמורה ואין עוד ולגדולתו אין חקר אבל הבריאה לא ה היייתה יודעת עוד מזה מהשם הזה של כבוד מלכותו שזה המלכות לא היינו יודעים כלל ולזה צריך שם כבוד מלכותו שזה הו שם ומידה הנקרא כבוד מלכות ביסוד של המידה הזו הוא הגילוי של כבוד מלכותו בעולם התגלות כבודו כביכול זה יסוד הבריאה וזה שאמרנו שהשם ששם הדנות הוא יסוד הבריאה שזהו המהות של הבריאה שהיא כל כולה קוראת בשם השם שם הדנות כל הבריאה מתחילתה ועד סופה היא כבוד מלכותו יתברך כל אבן כל פינה כל קלח כל עשב כל הנמצא ויש בבריאה מציאותו מהותו וישו זה ויקרא בשם אדוני זאת אומרת כשם שאברהם אבינו היה קורא בשם השם מגלה מלכותו בעולם אז כל דבר שנמצא בבריאה הוא בעצם קורא בשם השם ומעיד עליו ו הרמבן כותב הנכון שהיה קורא אברהם בקול גדול שם לפני המזבח את שם השם ומודיע אלוהות לבני אדם זאת אומרת העניין לפרסם כבוד מלכותו בעולם זה חובה עלינו אבל גם הבריאה עצמה היא בעצמה מפרסמת כבוד מלכותו יתברך לעלה ו לעלה מכל דבר ההן ואלה דברי הרמחל בדעת תבונות שאין עוד זה יסוד כל הבריאה שהקדוש ברוך הוא אין עוד מלבדו היינו שהמידה הזו שמגלה ומפרסמת כבוד מלכותו יתברך היא היסוד של כל הבריאה בכל יתר מידותיו יתברך שמתגלות לנו בבריאה הם רק בנוגע ליסוד של אין עוד ולכן סובר רבי יהודה שאן יוצאים עם השם אחד כשאומרים רק השם אחד ולא אומרים ברוך שם כבוד מלכותו אין יוצאים עם השם אחד לכבוד מלכותו אינו מתגלה מהשם הזה כו כוד מלכותו מתגלה אך ורק מהשם מלך שם מלאך היינו שם כבוד מלכותו יתברך שרק שם זה מגלה מלכויות על ידי זה מתגל מלכותו יתברך בכל הברואים וכל הבריאה כולה מציאותה של הבריאה כולה שהיא קוראת בשם השם בעצם כל הבריאה כולה במה מהותה כמו ש היא נגלית לעינינו היא קוראת בשם השם כל יציר נברא כל אילן ועשב הכל קורא בשם השם ומפרסם את שמו של מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא כל פינה וצד שתפנו הכל קורה בשם השם רואים את השם בכל דבר על כל דבר ודבר על כל פרט ופרט יש נברא מסוים כבוד מלכות הרי הוא גלוי מלא וגדוש בכל הבריאה כולה עד שמן הנמנע שלא לראות זאת שמעשה השם מוטבעים בשפע כל כך גדול שהוא גלוי גם לעיוור שבעבר זאת אומרת מכל מין וסוג יש כמויות אדירות מאות ואלפים מיליונים סוגים ציפורים רמס דגים בני אדם כולם שונים אחד מן השני לכל אחד יש ייעוד מיוחד בשבילו ה dna שונה טביעות האצבע שונות היעוד המטרה התכלית של כל אחד שונה משל חברו כולם צריכים לעשות רצון הבורא כולם עושים רצון הבורא אבל כל אחד יש תכלית מיוחדת לו עכשיו חללו מציאותו של העולם כל כך מלא וכבוד מלכות עד שממבט ביצירה על האדם להיות נרתע לאחוריו מאמו אפ אחד כי ברגע שאתה מסתכל על הבריאה באמת בעיניים חודרניות אתה רואה את האלוקים בכל מקום וכך הרמבם אומר בפרק ב מלכות יסודי התורה הלכה ב והאיך הו הדרך לאהבתו ויראתו של הקדוש ברוך הוא בשעה שהתבונן האדם במעשיו וברואיו הנפלאים והגדולים וכ שמחשב בדברים האלו עצמן מיד הוא נרתע לאחורה אתה רואה ממש את השם לידך תסתכלו כמה סוגי פרחים יש איזה צבעים איזה צורות איזה אבקנים איזה שיטה שיבואו הדבורים ויעבירו את האבקנים ויתרבו הפרחים וכן הלאה וכל המערכת כל ההרמוניה של כל הבריאה זה משמש את זה וזה נאכל על ידי זה וזה מקיים את זה כשאתה מסתכל בבריאה אתה רואה את הבורא יתברך בחוש על כגון זה היא המידה עד כדי כך שזו באמת פליאה גדולה איך אדם נמצא במידה של פן נמות מהפחד שרואה אלוקים לפניו מסתכלות רק בבריאה לבד כמו שעם ישראל פחדו במעמד הר סיני ופחדו ואמרו פן נמות ככה אדם יכול להגיע להסתכלות כזאת שהוא רואה בבריאה את כל הבריאה שהוא מרגיש השם לידו וממש נמ איך שיטת החינוך היום שיטת החינוך היום זה ללמד לילדים על פי חינוך ציורי מראים להם כל דבר בציור אז הציורים ממחישים את מה שרוצים להראות להם שקלט אין ספר חינוך יותר ציורי בחושי מאשר הבריאה עצמה עד שגם הפשוט שב פשוטים תינוק בן יומו יוכל ללמוד ולהכיר זאת באופן מוחש ידוע שעל כל ציץ ופרח ועשב יש מלאך שאומר לו גדל זאת אומרת על כל דבר גשמי שיש למטה יש רוחני מלמעלה שמחיה אותו שאומר לו גדל יום אחד התהלכנו בשוויץ סביבנו דשא ועצים וחורשות מלנ אלפים ואמרתי למי שהלך עם מדי מה אתה רואה פה על הרצפה אמר לי עשבים אמרתי לו אתה יודע מה אני רואה פה מלאכים אמר לי איפה אתה רואה מלאכים אמרתי לו כתוב על כל עשב יש מלאך שאומר לו גדל אז אם אני רואה פה את העשבים אני רואה כמה מלאכים אומרים לו גדל זאת אומרת הבריאה הבריאה מגלה כבוד שמיים למי שיודע להבחין למי שיודע לראות מה שצריך לראות זה לא יאומן כי סופר כשאתה הולך ורואה כמו שלכל סערה שלנו יש מעיין שנותן לה את השחרות ברגע שנסתם המעיין היא הופכת לבנה כ שערה יש לה מעיין יש לנו אלפים ורבבות של שערות ולכל אחד מעיין מי עשה זאת הבלבול יה לא יאומן כי סופר רואים בחוש את כל הבריאה אז נרתעים מהשם יתברך זה כבוד מלכות בעצם ההסתכלות לקחת הל לטבע להראות ולהסביר להם מה שהסברתי כרגע בקטנה זה החוש הכי גדול זה הציור הכי נפלא להראות את מציאות הבורא יתברך על כל נקודה ונקודה ברא הקדוש ברוך הוא וצייר כמה מיני ציורים כמה סוגי חגבים חרגולים כבר אמרנו יש מאות מאות מאות סוגים של נמנים סוגים שונים יש מעופפים יש לא מעופפים יש כאלה ויש אחרים יש אדומות ויש כאלה שמחלות יערות ויש ויש ויש ויש יש כאלה מפרקות בניינים לא יאומן כי יסופר כמה סוגים מכל דבר הבורא יתברך עשה להראות להראות את גבורתו ואם זה לפי שיטת הבלבול יה שהמוטיב דואגת לשפר כל פעם את עצמה ולהגיע לאיזשהו משהו שהוא יהיה ייחודי וכולי וכולי אז למה לא התבטלו כל מיליוני הסוגים ונהייה סוג אחד יש הרבה קושיות על החרטה הזאת שנקראת בלולו מכל מקום על כל תג ותג יש כמה מיני נבראים אמרנו וכל כך פשוט ומוחשי השם ש שכשאדם נכנס לגן חיות עליו להיות נדהם ונרתע לאחוריו פשוט ממה שרואות עיניו כל נברא ונברא כל חיה ועוף ממלאים תפקיד מסוים ואין אחד ממלא שני תפקידים כל נברא מורה רק על התפקיד שלו על השליחות המסוימת שלו והנא הרי הם אומרים בעצם מרבו מעשיך אדוני כולם בחכמה עשית יש תילי טילים של נבראים משום שעל כל קוץ ותג נוצרו נבראים מיוחדים כל נברא שבעולם אין לו אלא תפקיד אחד שבשבילו נוצר תפקיד עיקרי שבולט אצלו מאחרים אי אפשר לנו להגדיר על מה מורה כל נברא ונברא חלק אנחנו יודעים וחלק אנחנו לא יודעים אבל לכל אחד יש מטרה מוגדרת אבל זה מוחש ונראה שכל אחד מהם תפקיד אחד הוא לא אלמלא אמרו חכמים ניתנה תורה למדנו גזל מנמלה וצניעות מחתול גמרא בעירובין קוף בריאה של החתול היצירה שלה מלמדת אותנו צניעות נמלה התפקיד שלה ללמד אותנו גזל שאינה גוזלת מחברתה יונה על הנאמנות תרנגול על הפיוס ובאמת מה פלא הוא זה כשנאמר שחתול מורה אך ורק על צניעות ולא יותר הרי גם במלאכים אמרו חכמים זכרונם לברכה שהמלאך אינו עושה שתי שליחויות אלא על כל שליחות נשלח מלאך מיוחד רפאל המלאך תפקידו היה לרפות את שרה זה הה התפקיד הבריאה היא ספר תורה כמו שבספר תורה כל תג ותג שבתורה יש עליו טיל טילים של הלכות כך על כל תג ותג בבריאה יש טילי טילים של נבראים והאדם הוא כזה שדה זיבורית זיבורית זה אדמה כחושה גרועה האדם הוא כל כך בחומר שלו כל כך זיבורית עד שהבריאה הוצרכה עם כל נבראה להיות בריבוי של ציורים ותמונות עד שיעור שאיין לו שיעור ואיין לו ערך וכל זה ללמד אותו רק דבר אחד שאיין עוד מלבדו אין צור כ אלוהינו אין צייר כ אלוהינו שצייר את כל הצורות והמינים והצבעים והריחות הכל עשה קדוש ברוך הוא בנפלאות והאדם הזה אחרי כל הפחיתו שהוא זיבורית ואחרי כל הגריעה אז גם בגופו השפל והפחות גם בעיני הבשר האלו יכול כבר להצביע באצבע ולומר בבריאה אין עוד מלבדו כשאני רואה את זה אין עוד מלבדו על כל דבר שתצביע וזה עוד בלי להיכנס לאורגניזם ולבדוק אותו בתוך תוכיטוקן כי יסופר היינו עכשיו בשטח בצפון וראינו איך מרכיבים עצים עצי מנגו אז עצים שלא מביאים הרבה פירות חותכים אותם ומשאירים אבל ענף אחד מכל העץ שהיה גדול ואז מרכיבים חתיכות בתוך העץ משתילים את זה ו למה משאירים את הענף האחד כדי שהוא ימשיך לשאוב מים ואז יקבלו כל ההרכבות מים אבל אם יורידו גם את הענף הוא כבר לא ישאב את המים ואז להרכבה לא תצליח איזה דברים נפלאים איך איך הקדוש ברוך הוא דואג שהעץ יקבל בעלים העליונים למעלה מעליות שמובילות את המים לכל מקום לפזר את זה בהיגיון שלא יחסר לא פה ולא פה ולכל העלים יגיע בכל קצות הענפים אפילו מעץ ענק מה הכוח השואב מה הכוח המצמיח אותנו איך אנחנו מטיפש רוחה הופכים להתפתח ולהפוך להיות בן אדם ואיך נהיה מכל הטיפה הזאת עצמות וגולגולות ודם וגידים וורידים ונימים וכל הדברים מבשרי אחזה אלוה מי שהסתכל רק בגוף האדם רואה את האלוקים אין עוד מלבדו כל התכלית והמכוון של הבריאה שאנחנו נגיע להכרה ולראייה החושית שאיין עוד מלבדו הגוף שלנו יחוש ויראה שאין עוד מלבדו העניין הזה של אין עוד צריך שיהיה מוחש ונראה כל כך גלוי עד שהוא מוחש גם לגוף וזה רק מידת מלכות מהשם הקדוש שם כבוד מלכותו שמידתו לגלות ולפרס בפרסום הכי גדול לעיני כל עד שיכירו וידעו כל ישבי תבל כי לך תכרע כל ברך תשבע כל לשון וראו כל בשר יחדיו כי הוא לבדו מלך ואיין בלתו עד כדי אז ירננו כל עצי היער כולם יאמרו השם מלך שזהו מלכות שמיים בקצרה יסוד מהות של מלכות צריך להיות בחוש וכל זמן שזה לא בחוש ואתה לא מרגיש את זה בחוש רק בהכרה שכלית עדיין זה לא מלכות וצריך שתמליכוני עליכם שכל האמונה התורה והמצוות יעשו אצלנו חושיים במידה ואדם זוכה להיכנס בדרגה זו ו כבר מקיים תמלי וני עליכם בדיוק הפוך ממה שעובדי השטן הבונים החופשיים וכל הדיפ סטייט מכוונים לפרק את כל הבריאה לבטל את האנושיות לעשות את האנשים סייבורגים מכונות לשלול מאתכם את הבחירה ולומר לכם אתם עבדים שפוים שתקבלו הוראות דרך הצ'יפים ששתלו בכם ואז כביכול הם ניצחו את הקדוש ברוך הוא כי הם הפכו את כל בני אדם שהיו אמורים להיות מכירים במלכותו מכירים במלכם שהם השולטים אדוני הבריאה זו התוכנית השתנית להחליף כביכול את האלוקים והם ישלטו בכל בני אדם ישללו להם את הבחירה ישלטו להם במוח יפעילו אותם ויעשו אותם סליבס עבדים איך אמר ביבי הדבילי הוא אמר אתם עבדים אתם משתמשים בכל הטכנולוגיה אתם עבדים אני אדם חופשי זאת אומרת הוא מעלינו הוא מבין את מה שהסדר העולמי החדש אומר והוא רומז את זה במילותיו ווא אומר מי שמחובר לטכנולוגיות מוכרח שהוא יהיה עבד למה כי יש מי ששולט עלי לי דרך הטכנולוגיה אתה מחובר לאלה ששולטים עליך והם מקרינים אליך גלים במידע והם מתכנתים אותך ואם אתה חושב שהיום אתה חושב באופן עצמאי אתה טועה כי אתה מאמין למה שהם אומרים הראייה שאנשים הולכים עם מסכות ואנשים מאמינים שיש קורונה מה זה קורונה מגיפה הם אומרים המגפה הגדולה ביותר זה בעצם מורכבת משני ווירוסים אחד וירוס אחד חיידק שעד היום זה לא ברור מה זה בדיוק אבל זה יש שניים הוירוס הגדול זה קוראים לו ביליה דבילי וחיידק לידו זה אנטוני פוצ'י אלה המגפה של הקורונה אלה ממציאה מגפה ואלה בעצם הביאו את כל העולם והראו שבעצם ים עליו ולכן ביליה דבילי אומר עכשיו שיצטרכו לא חיסון אחד אלא כמה חיסונים ואומר שכל זה מה שאני אומר זה אפס לעומת הבעייה של מזג האוויר כי מזג האוויר שהולך ומתחמם מצריך דילולים כי היא פחמן דו תחמוצת הפחמן זה יוצר את החממה שמחמם את העולם וזה יביא שואה לעולם כי המעלות יעלו הקרחונים ימסו ואז ישטפו יבשות וקשקושים והכל חרטות והמצאות רק בשביל לשלוט על כל העולם ישללו ממכם את הפרנסה יקחו לכם את כל המקצועות ישללו לכם את האדמות לא יהיה לכם כלום אתם תהיו עבדים תלויים באדונים שיושבים בדיפ סטייט אז זאת אומרת אנחנו מינים בשם יתברך בניו של הקדוש ברוך הוא בנים אתם לשם לא מפחדים מהאיומים הסטים האלה אנחנו יודעים שתהייה מלחמה גדולה בסוף מלחמת האמונה בכפירה ואנחנו צריכים לעמוד תנים נגד השקר ואמרנו לכם שחכמים אמרו שייראה כאילו השקר נוצח אבל המאמינים יחזיקו חזק וידעו שבין רגע יופיע הקדוש ברוך הוא עם משיחו ויגאל אותנו ואת העולם כולו וכמובן ששני שליש מהעולם ימותו הם מתכננים את זה מסיבתה והם לא יודעים שהם בעצם מוצאים לפועל את רצונו יתברך וככה יקוים בדיוק מה שהקדוש ברוך הוא אמר אבל הם חושבים שהם עושים נגד השם ומוכיחים שהם לטים על בני האדם ועל האנושות ויכולים להפוך אותם עבדים נרצעים שלהם אני מקווה שאתם לא תסכימו ותעמדו על זכותכם וחרות ותמשיכו להאמין בשם יתברך עד בו משיח צדקנו במהירה בימינו אמן